fredag den 22. november 2013

RIG-TIG by Stelton Give Away

Lækre ovnfaste fade der giver lidt mere spræl på bordet end de kedelige hvide...

Disse fra RIG-TIG by Stelton er i lækre douche farver, blanke på indersiden og med en smuk mat yderside
Med de tre forskellige fade er der altid et fad indenfor rækkevidde der passer i størrelsen

Det store fad passer perfekt til f.eks. lasagne, det mellemste gør sig godt til crumble og det mindste til servering af snacks, tilbehør eller lignende :o)

Mangler du fade i din køkkensamling kan jeg klart anbefale at skrive disse på ønskesedlen. Udover at de er lækre at se på med deres matte yderside er de også til at betale for penge. De fylder minimalt i skabet da de kan stables, det er altid rart at have fade i forskellige størrelser alt efter hvad man vil kaste sig ud i af kulinariske fortryllelser og så kan jeg klart anbefale at få lidt farve på middagsbordet :o)

Stelton har været så søde at sætte et sæt fade (alle 3 stk) på højkant til en af Jer!
Alt du skal gøre for at være med i konkurrencen er at skrive en kommentar herunder inden d. 24. november 2013 kl. 10
Derefter trækker jeg en tilfældig heldig der kan forkæle sig selv eller en han/hun har kær med lækre fade.

Hvis ikke du selv står og mangler kunne det jo være en oplagt julegave, måske til din mand, kone, mor, svigermor, mormor, farmor, veninde, nabo, søn, datter, genbo, kusine, niece, tante, moster, faster, onkel... (Og måske de så giver en middag :o))

Rigtig god dag


P.S. Husk at skrive et kendetegn (navn, mail eller lignende) hvis du kommenterer anonymt og at kigge forbi efter d. 24. november og se om du er den heldige vinder :o)
Jeg forbeholder mig ret til at trække en ny vinder hvis jeg ikke har hørt fra vedkommende indenfor 5 dage

P.P.S. Hvis du gerne vil være sikker på ikke at gå glip af fede give aways og super gode julegavetips så husk at følge med via Bloglovin' - du skal blot klikke her og trykke follow :o)

143 kommentarer:

  1. skønne fade, gerne med:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. De ser vel nok lækre ud. dem kunne jeg bestemt godt bruge.
    Vh Eva

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine, ville elske sådan en ekstra julegave;)

    SvarSlet
  4. Super fine farver - de vil pryde på vores bord

    SvarSlet
  5. Jeg er med. Vi står og mangler nogle. 😉

    SvarSlet
  6. Hvor er de flotte! Dem vil jeg vildt gerne vinde. Lækker give away

    SvarSlet
  7. Sikke nogle lækre farver og former. Jeg er meget gerne med :-)

    louisereinewald@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Super lækre, dem gad jeg godt vinde! :)

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Super lækre fade og indbydende billeder :-)

    Deler lige på min egen blog:

    www.oktoberkindblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. vil gerne vinde :D julie_windfeld@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Super fine, de ville pynte rigtig meget i mit køkken 😃

    SvarSlet
  12. Det er jo en perfekt julegave til min svigerinde! :-) nanna-m-a@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Uhh, dem vil jeg da super gerne vinde. Mit køkkengrej trænger generelt til en opdatering :-)
    diiitte@hotmail.com

    SvarSlet
  14. uj dem ville jerg gerne vinde :)

    SvarSlet
  15. De jo lækre ;)
    Katrine.kj@email.dk

    SvarSlet
  16. Smukke!! (S.tornqvist [a] gmail.com)

    SvarSlet
  17. Krydser fingre - SÅ lækre fade!! :o)

    Mvh. Caroline
    carokjelle@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Super skønne fade, og jeg mangler virkelig et nyt til min lasagne.
    alicekryel@gmail.com

    SvarSlet
  19. Hvor dejlig giveaway! Jeg mangler altid fade i køkkenet, så håber at jeg vinder :)

    SvarSlet
  20. Sikke et flot sæt :=) det ville helt sikkert pynte på ethvert bord :)

    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  21. Hvor de smukke. Har længe været på jagt efter fade i en anden farve end de kedelige hvide:) Dem vil jeg SÅ gerne vinde.

    SvarSlet
  22. Kan godt lide det rustikken look, og især det lyseblå er så fint.
    Så jeg er med!
    Carina carhou79@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg ville elske at servere julemad i disse skønne fade:-) Tak for en god blog. Vh Tine
    Tine.noehr@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Gud, jeg vidste ikke, det var Stelton, der stod bag RIG-TIG. De er så fine! Jeg er gladeligt med :)

    SvarSlet
  25. Hvor er de fine, de ville pynte på bordet herhjemme.

    SvarSlet
  26. De står faktisk allerede på min ønskeseddel. De er virkelig fine. :)

    Christina Bonke, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Flotte, flotte fade. Jeg krydser fingre.
    Mvh. Mette
    mettelindberg83@gmail.com

    SvarSlet
  28. De er super flotte og jeg har hørt flere rosende ord om dem! Er vild med de bløde farver :-)

    Nannatvchristensen@gmail.com

    SvarSlet
  29. Dem har jeg netop kigget på i Magasin, de er simpelthen så lækre!

    SvarSlet
  30. virkelig lækre farver! jeg krydser fingre :)

    SvarSlet
  31. Ihh de er fine, dem vil jeg gerne vinde:-)
    Mvh Kathrine Lau
    kathrine_l@stofanet.dk

    SvarSlet
  32. De er godt nok lækre - skønne farver :)

    SvarSlet
  33. De er da for lækre. Dem ønsker jeg mig😜
    Kh Camilla (Camilla.torrild@dadlnet.dk)

    SvarSlet
  34. Ønsker mig faktisk et stort fad i julegave så..........
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  35. Sikke nogle lækre fade, dem ville jeg meget gerne vinde. I min familie er der ingen julegaver til de voksne, så jeg ville da elske at få en så flot julegave. Kh Maria

    SvarSlet
  36. Hold da helt op, hvor er de super fede. Krydser alt, hvad der krydses kan :)
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  37. ej de er da flotte :) ... håber og krydser ;)

    SvarSlet
  38. Hvor er de smukke! Dem MÅ jeg da eje! Jeg krydser fingre for, at jeg er heldig denne gang

    SvarSlet
  39. Nej, hvor er de flotte. Står faktisk og mangler ildfaste fade da mine rådvad fade er gået i stykker :-)

    SvarSlet
  40. Dem kunne jeg da godt bruge :-)

    SvarSlet
  41. Står netop og skal ønske mig fade til jul :-)
    Disse kunne være et perfekte, dejligt med lidt farve på og ikke de sædvanlige kedelige hvide.

    God Weekend :-)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  42. Super flotte!
    keolesen@privat.dk

    SvarSlet
  43. Vi sad lige i går og snakkede om, at det eneste vi mangler er nye fade og en ekstra lille pande :P Så det kunne være meget dejligt at vinde sådan nogen flotte nogen, og ikke dem vi har der er over 15 år gamle og stjålet fra forældre :D

    SvarSlet
  44. Den skal jeg da vinde - da jeg lige har smadret mit store ildfaste fad

    SvarSlet
  45. Prøver lykken, hvor er de fine..
    Louiseogchris@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Jeg vil ønske jeg havde et flot firkantet fad til lassange, i stedet for det grinme ovale jeg har i glas

    SvarSlet
  47. Flotte!!!
    Camilla
    Camilla.sterll@gmail.com

    SvarSlet
  48. Hvor er det et flot sæt, krydser fingre for at det må blive en forsinket fødselsdagsgave til mig :-)
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  49. Hvor er de lækre - vil meget gerne være med :-)
    kvium75@gmail.com

    SvarSlet
  50. Åh ja befri mig for mine kedelige hvide fade..
    Sine F

    SvarSlet
  51. Jeg mangler et perfekt lasagnefad da vi kom til at tabe vores og siden ikke har kunne finde lige præcis det faddet - men her er en værdig repræsentatnt som gerne må flytte hjem til mig.

    SvarSlet
  52. Mmm, får helt lyst til lasagne. Ovfastefade er tit så grimme, så hurra for nogen med farver.

    SvarSlet
  53. Ejj hvor de er fede, og mangler altid ovnfaste fade, så jeg er helt klart med :)

    SvarSlet
  54. Så flotte, elsker pastellernes sødme.

    SvarSlet
  55. Ihhh det ville være lækkert. Deler da lige bloggen med tøserne på FB <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  56. Føler mig heldig :)
    Anne/anne.callesen@gmail.com

    SvarSlet
  57. Hvor er de fine :-D dem kunne jeg sagtens lave noget lækkert mad i ;-)
    God weekend
    Connie A
    Hexia3@yahoo.dk

    SvarSlet
  58. Hvor er de fine! Et lod i puljen :) hilsen mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  59. Det ser ud til at være dejlige fade. De kan godt flytte ind i skabene her.

    SvarSlet
  60. Sikke nogle lækre fade. Jeg står og mangler nye fade, da mine er gået i stykker her på det sidste. (måske har de været for billige og af dårlig kvalitet) ;)
    Så de her fade vil passe perfekt hjemme hos mig.
    Krydser mine fingre og håber jeg kan give mig selv en skøn julegave,
    MetteM

    SvarSlet
  61. Hvor er de fine....dem kunne jeg helt sikkert god bruge :-)

    succes@mail-mig.dk

    SvarSlet
  62. Dem kunne jeg da rigtig godt tænke mig :-).
    Vh Hanne
    Hanne_blochnielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  63. Ja tak, er vist det jeg har at sige :-)

    SvarSlet
  64. Helt sikkert nogen jeg kan bruge
    Birthe

    SvarSlet
  65. Nuuuu, de er SÅ fine! <3

    Gitte Seloy (på facebook)

    SvarSlet
  66. Hvor er de fine, skønne at kunne servere for gæsterne :)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  67. De er super fine og ville bestemt pynte her:-)

    SvarSlet
  68. Åh de er flotte:-)

    Simone
    Medvingerbagud.blogspot.dk
    Sberiksen87@gmail.com

    SvarSlet
  69. De er virkelig flotte - jeg prøver lykken (igen :-)

    SvarSlet
  70. Tror de blir mine, de der fade. ;-)

    Venlig hilsen Louise
    altidkusk@gmail.com

    SvarSlet
  71. Årh det mangler jeg så meget ! X X X :)

    SvarSlet
  72. Det er lige til lidt julemad i dejlige farver
    Line lind

    SvarSlet
  73. Os mig os mig.....
    Astrid Vj

    SvarSlet
  74. De må meget gerne flytte hjem til mig:-)
    Lotteagerbo@gmail.com

    SvarSlet
  75. nøjs de er fine :)

    // Maibritt

    SvarSlet
  76. De er rigtig pæne. deltager gerne :o)

    SvarSlet
  77. Dejlige fade - jeg prøver lykken :-)

    SvarSlet
  78. Ej de ser lækre ud <3

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  79. Lækre fade. Prøver lykken igen og håber at være den heldige.
    Kh Christina Jacobsen
    Christinakjaerjacobsen@yahoo.dk

    SvarSlet
  80. Uh hvor fine! Deltager!!

    xx, Nina Høfdinghoff, hofdinghoff@gmail.com

    SvarSlet
  81. Jeg kunne godt bruge noget pænt at sætte på bordet når vi har gæster. :-)

    SvarSlet
  82. Åh yay! Det kan passe perfekt over i dit nye hus. x'er

    SvarSlet
  83. Vil da meget gerne deltage , de passer lige ind i mit køkken :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  84. Uhh de er fine. De skal være velkommen i mit køkken :-)

    SvarSlet
  85. De ser lækre ud - jeg kunne godt bruge nogle flere af den slags :)

    SvarSlet
  86. Meget fine - jeg har netop smadret to fade i dag, så håber jeg er heldig :)

    SvarSlet
  87. Lige sådan nogle jeg mangler, så jeg er med :-)

    /HelleD.
    hdl1010@hotmail.com

    SvarSlet
  88. Sikke en skøn give away.
    Deltager gerne(:

    Heidi N.
    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  89. Kunne godt trænge til at udskifte mine.... De er ca 16 år gamle.... Så de må gerne komme denne vej ;)

    Kh Ann Kathrine Brændgaard :*

    SvarSlet
  90. De er vildt pæne! Jeg tabte mine to bedste fade på gulvet i onsdags - MED lasagne i, og ønsker mig brændende nogle smarte erstatninger!
    Krydser fingre for held!;)
    Superheltemor @ live dk

    SvarSlet
  91. Elsker farvede fade, så jeg er med!
    - marlene171@gmail.com

    SvarSlet
  92. De er vildt lækre. Vil elske at vinde

    SvarSlet
  93. dem ville jeg virjelig elske at vinde!! :)
    Mvh.
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  94. Åhhh!!! Dem gad jeg godt vinde. Jeg har stort set kun glas fade, de er gamle og ridsede... og pynter overhovedet ikke på bordet, når jeg har gæster. Selvfølgelig kan de godt laves mad i... men forkælelse ind imellem har men vel lov til.

    SvarSlet
  95. Jeg deltager meget gerne :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  96. Jeg er vist nødt til at prøve lykken her :-) Så fine fade!

    SvarSlet
  97. Jeg kan altid bruge flere fade - specielt her i højsæsonen for julefrokoster og middage:)
    liselykkejensen@yahoo.dk

    SvarSlet
  98. SÅ fine fade. Dem vil jeg smaddergerne vinde! Kh Trine

    SvarSlet
  99. De er så flotte! De må meget gerne konen hjem til mig...
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  100. Jeg flytter om et par uger, og ovnfaste fade står på indkøbslisten! Det kunne være fedt at få fingrene i dem her. ;-)
    d.isbjoerg@gmail.com

    SvarSlet
  101. Jeg er med! :)
    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  102. Deltager! :-)
    Mvh. Anna K. Eriksen
    anna.k.eriksen@hotmail.com

    SvarSlet
  103. De er lækre, de ville klæde julebordet

    SvarSlet
  104. Fine, fine fade. Vi kunne godt dem i køkkenet, så jeg sender et håbefuldt lod afsted:-)
    Kh L

    SvarSlet
  105. De er rigtig fine!

    // Signe.
    Signe_n_a@hotmail.com

    SvarSlet
  106. Lækkert, det vil jeg gerne deltage i :)

    SvarSlet
  107. Wauuu! De er godt nok lækre. I'm in!!!
    Kruusedulle@gmail.com

    SvarSlet
  108. De er SÅ fine - det vil være dejligt med de flotte farver frem for de kedelige hvide vi har i skabet... De vil jo være så pæne på bordet :)

    SvarSlet
  109. Whao for en give away. Jeg er meget gerne med

    SvarSlet
  110. Sikke en lækker give away :-)

    Line M.

    SvarSlet
  111. Perfekte til min mor.
    natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  112. Rigtig lækker give away. Lige hvad jeg står og mangler. Håber jeg bliver den heldige
    nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  113. Fantastiske farver, som ville klæde vores hjem godt:-)

    SvarSlet
  114. Ih, hvor ville jeg blive lykkelig hvis jeg vandt de fade. Det falder på et tørt sted, når man er ved at flytte hjemme fra :-)
    God lørdag!
    Hilsen Maria
    maria-jepsen@hotmail.com

    SvarSlet
  115. Hvor er de fine, jeg vil gerne være med!

    - Anne
    (truckerbarn@jubii.dk)

    SvarSlet
  116. Dette ville netop være en oplagt julegave til min mor! :O)

    Mia Andersen
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  117. Jeg mangler så meget fade, og x'er alt hvad jeg har.

    SvarSlet
  118. Ej, de er lækre :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  119. Hvor er de dog fine! Jeg håber at heldet er med mig denne gang ;)

    Venlig hilsen Louise Hartmann - louisehartmann89@gmail.com

    SvarSlet
  120. Ej hvor er de fine! Er vild med farverne.
    Taburettenblog@gmail.com

    SvarSlet
  121. Sikke nogle lækre fade.
    Louise@moritsen.dk

    Vh Louise

    SvarSlet
  122. Jeg er vild med fadene og de lækre douche farver.
    Vi mangler virkelig nye fade herhjemme - dem vi har nu, kan vi faktisk ikke gøre ordentligt rene, fordi madrester mv. har brændt sig ind i dem. Det ser og er formentligt ikke ret hygiejnisk, så hvis jeg vinder de nye fade, så skal de gamle fade ud, og min kæreste skal forkæles med lækre lasagner ;) På den måde er alle glade ;)

    Mvh. Camilla K. Olesen

    SvarSlet
  123. Hvor lækre
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  124. Ih de er godt nok lækre de fade. Jeg tror, at jeg ville give dem i julegave til min mor, som kigger meget langt efter mine Kähler fade. Tror dog disse er mere hende. Men altså, er de meget lækre så kunne det da godt ske de bare endte i mit køkkenskab ;-)
    Jeg krydser fingre og håber på lidt held.
    Hav en skøn aften
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  125. Sikke nogle lækre fade, de ville gøre sig godt, på mit spisebord.

    SvarSlet
  126. Wauw nogle lækre fade, dem vil jeg gerne vinde:)

    SvarSlet
  127. Virkelige lækre! Perfekt til konfekt til jul også:-D

    MvH sisse
    Sizze86@gmail.com

    SvarSlet
  128. Lækker giveaway :) Perfekt til julen.
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  129. De er vildt flotte - jeg er simpelthen så vild med de sarte farver!
    Kh. Louise
    dollsdarlings@gmail.com

    SvarSlet
  130. Sikke fine fade, de ville helt sikkert pifte vores køkken op
    Kh Ketty/Himmelspjæt

    ketty_petersen@hotmail.com

    SvarSlet
  131. Deltager ;-)
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  132. Åh hvor fint. Det gad jeg godt vinde😉 XXX

    SvarSlet
  133. Dem ville jeg elske at tryllle lækkerier frem i :-) Hvor er de fine. Tak for inspirerende blog.

    mvh Kathe Mosbæk

    kathe_mosbaek@hotmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...