mandag den 11. november 2013

W E e K e n D (& en vinder)

I weekenden har jeg

- bagt (og spist) pizza og bananroulade hos mine forældre
- sovet 11 timer i træk (næsten) mens drengene sov og holdt morgenfest hos mormor og morfar
- pakket 2x24 kalenderpakker ind (3x24 to go, mon jeg når det..)
- læst Sara Blædels nyeste roman, der udkom i fredags. ELSKER at fordybe mig i en god bog, HADER når den er slut..
- set Barnaby med et glas kold hvidvin i den ene hånd og Anders' hånd i den anden
- spist risengrød med kylling aka risotto
- været på naturlegeplads med drengene i muddervejr
- nydt at få varmen igen med en lækker frokost hos mine forældre
- skudt endnu en give away i gang
- spist (bananroulade)rester
- set Toy Story til stor morskab for store og små (igen igen)
- bagt burgerboller
- og delt ud af dem..
- forsøgt at opklare makabre mord i selskab med Martin og Saga
- trukket vindere af lækre give aways. Vinderen af gavekortet til designfavoritter blev Katja Astrup
Send mig en mail med din adresse, så sørger jeg for at gavekortet kommer din vej. Stort tillykke og tak til alle Jer der ville lege med. Det var sjovt at læse hvad I er faldet for blandt alle de lækre ting.

Håber også I har haft en skøn weekend? Jeg ønsker Jer alle en god ny uge!

12 kommentarer:

  1. Det ser ud som en skøn og fyldt weekend. Du har godt nok nået meget, jeg er ret imponeret :-)
    /tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina, ja indimellem er det vist et spørgsmål om at jeg forsøger at holde mig i gang fordi det føles som om sofaenellers ville sluge mig hvis jeg satte mig et øjeblik :o)

      Slet
  2. Skønne øjeblikke gennem linsen:)

    SvarSlet
  3. Dejligt at høre at du også har haft tid til en ordentlig omgang søvn samtidig med alt den dejlige familietid og som altid skøn mad. Håber snart at se dig igen./ Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Linda <3 Ja det var dejligt med en god portion søvn. Håber også vi snart ses igen! KH

      Slet
  4. Ej det er jo mig <3 så skal der da en spurv i kurven fra designfavoritter :0)
    Ville bare lige ønske tillykke til den heldige og sige sikke en gang dejlige billeder af en skøn weekend :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tillykke til dig Katja, håber du bliver glad for spurven. Så må du tænke på mig når du kigger på den :o) haha

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...