lørdag den 16. november 2013

Give Away - Vind en personlig børnebog

I dag er det tid til endnu en fin give away i børnehøjde.

Det er ingen hemmelighed at vi elsker bøger herhjemme. At læse i dem, kigge i dem og snakke om dem.
Sigurd er helt pjattet med brandbiler og har været det længe, det er som om dén interesse ligesom blive hængende..
Derfor skal han have en bog med en brandbil i julegave - og med sig selv som hovedperson.
Jeg glæder mig HELT vildt til at se hans ansigt når han pakker den ud og spotter sig selv på forsiden, jeg er sikker på at jubelscenen bliver skøn at iagttage :o)

Bogen er lavet hos Kidstoria og der er 4 forskellige, søde historier at vælge imellem.
En fantastisk julegaveidé, måske til en af "dine egne", en niece, fætter, nevø, kusine, gudbarn, barnebarn, oldebarn eller et andet sødt hoved du gerne vil forkæle med en personlig gave :o)

Kidstoria har været så søde at stille et valgfrit eksemplar på højkant til en af Jer. Alt I skal gøre for at være med i trækningen er at skrive en kommentar herunder inden d. 18. november 2013 kl. 10 og meget gerne skrive hvem du ville forkæle hvis du skulle blive den heldige :o)

Rigtig god lørdag til Jer alle!


P.S. Husk at skrive et kendetegn (navn, mail eller lignende) hvis du kommenterer anonymt og at kigge forbi efter d. 17. november og se om du er den heldige vinder :o)
Jeg forbeholder mig ret til at trække en ny vinder hvis jeg ikke har hørt fra vedkommende indenfor 5 dage

P.P.S. Hvis du gerne vil være sikker på ikke at gå glip af fede give aways og super gode julegavetips så husk at følge med via Bloglovin' - du skal blot klikke her og trykke follow :o)

41 kommentarer:

  1. Det er sådan en fed ide med de bøger og endda med billeder af barnet :0) Da min datter var lille kunne man kun få lavet en bog med navn... Det skulle være min søn August der skulle have bogen, det ville lige være noget for en dreng der er ved at knække koden til læsning, udover lydrette ord :0)

    SvarSlet
  2. Det kunne være rigtig sjovt, at give den til min søster Emma :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det en super god ide ;)!!!!
    Den ville min datter Thea elske eller hendes fætre ;) måske endda min bonusdreng Nicolai ;)

    Kh Ann Kathrine / annkathrine@bang-udesen.dk

    SvarSlet
  4. Det er en virkelig sød og god ide.. Jeg ville gerne forkæle Elias med en bog om købmandsbutikken 😉
    Line, lannekm@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Den vil være perfekt til mit gudbarn Emma som skal starte i skole til sommer :)

    SvarSlet
  6. Ej en super bog. Sådan en ville jeg gerne give til min datter Emma,, der lige er begyndt at læse ;-)

    SvarSlet
  7. Super bog :) det er bare sådan en god ide... Jeg ville forære den til min venindes søn :)

    SvarSlet
  8. JEg tror det ville være lillepiken her i hus der vil blive den heldige modtager;)

    SvarSlet
  9. Det skille helt sikkert være min venindes datter
    Mvh helena

    SvarSlet
  10. Har engang set sådan en bog hos min veninde, som lige havde født hendes lille prins.
    Har faktisk glemt alt om denne smarte, personlige og seje gave og jeg vil klart pege på min nye, endnu ufødte niece (nr. 2) som skal have bogen i sin dåbsgave...er sikker på bogen bliver et hit og at der gives mange point til moster her ;)

    vh.
    // Rikke //
    CUPCAKE-STYLISTEN

    SvarSlet
  11. Hvis jeg er heldig er det uden tvivl min søn Bastian <3 Han ville blive sååå glad og stolt :)

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  12. Det skulle være min lille datter der skulle forkæles med denne fine bog:)

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  13. Superfin bog - sådan én ville jeg gerne lave til min gudsøn!

    SvarSlet
  14. Rigtig fin bog. Hvis jeg skulle være heldig skal det være en julegave til mine børns kusine, Karla. :)

    SvarSlet
  15. Ej sikke en fantastisk gave - det ville jeg elske at forkæle min datter med juleaften :)

    SvarSlet
  16. Sikke en god idé :) Bjarke vil helt sikkert synes om sådan en fin bog og lillesøster Laura vil sikkert også finde det sjovt.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  17. Woooooow... Fedt fedt fedt! Min dreng eeeelsker brandbiler, far er brandmand-så måske det har hjulpet på interessen!?
    Men i hvert fald en bog med brandbil, og sønnemand :0) hvis jeg skulle være den heldige vinder. Prinsesse 3-tand er så lille, så hendes tur til egen bog må komme senere. ;-)
    Krydsekrydse fingre... Og tæer.

    Louise/altidkusk@gmail.com

    SvarSlet
  18. Sikke en sød ide, sådan en vil jeg da også gerne have under træet til min ældste dreng:)

    SvarSlet
  19. Den ville min datter blive vild med. Ja hvem ville egentlig ikke blive vild med en bog om sig selv:-)
    Line Lind

    SvarSlet
  20. Den vil min lille datter bare elske at få! Det er en super god idé- håber jeg blir dem heldige! :)

    Madsen_eva9@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Meget meget fin gave-ide. :) Hvis jeg var så heldig at vinde, ville jeg nok give bogen til min skønne nevø Gustav i julegave. (Og så smide en bog til hver af mine egne dejlige piger oveni..)
    Kh Christina J
    Christinakjaerjacobsen@yahoo.dk

    SvarSlet
  22. Min lille Otto ville elske sådan en bog, og han er disponeret som søn af to bibliotekarer😄

    SvarSlet
  23. Min dejlige søn Gustav er vild med at komme på biblioteket og læser rigtig mange bøger. Så han ville dynes det var fantastisk med en bog om ham selv.

    SvarSlet
  24. Min mellemste Katrine ville elske en bog om sig selv. Vi læser rigtig mange bøger herhjemme og det vil helt sikkert være endnu sjovere at læse bøger når det handler om en selv ;-)

    SvarSlet
  25. Ej, hvor er det bare en god idé! Skal helt sikkert ind at lave en bog eller to. Hvis jeg vinder, skal jeg lave en bog til en af de to børn, jeg passer - jeg arbejder nemlig som ung i huset. De vil elske sådan en personlig bog! :-)

    SvarSlet
  26. Ih den vil vi gerne vinde. Lige noget for de to små piger. Tine

    SvarSlet
  27. Jeg vil gerne forkæle min moster, som han en lille dreng :O)

    Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  28. det skulle nok være en af mine piger :)

    SvarSlet
  29. Sådan en fin ide. Den skulle nok være til min bonusdatter :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  30. Jeg vil forkæle min gode venindes søde datter med en fin bog.

    SvarSlet
  31. Hvor er det en god idé. Jeg vil også rigtig gerne deltage. Hvis jeg bliver den heldige skal min søn have bogen. Mvh. Ditte/sweetpotatoes.dk

    SvarSlet
  32. Sikke en fin ide med sådan en personlig bog. Min yngste søn, Wilbert, ville elske at være helten i sin egen bog :-) bedste hilsner Cille (zwilbert@hotmail.dk)

    SvarSlet
  33. Ej hvor er det en god idé. Tror enten min nevø Magnus skal have den, han elsker nemlig også brandbiler. ellers skal min datter have den.
    Hilsner fra Tina
    Tina.bonde@Hotmail.com

    SvarSlet
  34. Sikke en sød bog... Den vil jeg gerne vinde til min søn på 2 år;)

    Hilsner fra Christina (mrs_ayvali@yahoo.dk)

    SvarSlet
  35. Min datter S skulle forkæles med den - hun har allerede "festen" og hun elsker den!
    /Nina

    SvarSlet
  36. min datter alma skal forkæles hvis jeg er den heldige
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  37. Hvis jeg vinder, skal min venindes søn, Mathias, der bliver 2 år i december, forkæles. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  38. Den ville glæde hos mig
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  39. Benjamin min nevø som har meget krudt i rumpen ville nok kunne sidde stille og "læse" i en bog med billeder af ham selv :-)

    SvarSlet
  40. Jeg kan hvis lige nå at være med :) Jeg vil i hvert fald elske at overraske min datter med sådan en bog :)

    SvarSlet
  41. Min søn ville ELSKE en sådan bog! :)
    Kh. Louise

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...