mandag den 18. november 2013

Vitaminer, lækkerier, barnedåb og solskin (& 2 vindere)

Kage, hygge, sol, familietid, holde-i-hånd, julebagning, flødeboller, friske blomster, hygge, sol, familietid og leg - hvad mere kan man ønske sig af en weekend? :o)

Fredag aften stod i hyggens tegn. Man skal huske at fejre de små ting (også), så jeg kom til at tage flødeboller med hjem fra byen.. Den ene var en julevariant der smager lidt af honningkage, det lyder måske lidt sært men ikke desto mindre var den temmelig lækker (hvis altså man er til honningkager og flødeboller :o))

Lørdag kom jeg til at bage pebernødder. Jeg KUNNE simpelthen ikke vente længere. Desuden skulle jeg teste om man kan bage dem med speltmel. Det gik fint så mon ikke opskriften kommer på her en af dagene..

Søndag var vi til barnedåb hos William og Sigurds søde kusine i det smukkeste novembersolskinsvejr. Kirken lå på bakken med smuk udsigt over vandet.
Vi tog af sted lørdag og overnattede på hotel fra lørdag til søndag. Alle mand i et lille værelse, så Anders og jeg var også "tvunget" til at gå til ro lidt over otte ;o)
Jeg havde bagt en svampet chokoladekage til at tage med og som vi spiste sammen med svigermekanikken lørdag aften til dessert.

Sigurd har snottet hele weekenden, så jeg har sørget for friskpresset appelsinsaft, der forhåbentlig kunne tilføre lidt extra vitaminer på kontoen. I dag er dog startet med megahoste og endnu mere snot, så vi har spist flere vitaminer og drukket henholdsvis te og kaffe. Resten af dagen skal vist foregå under et tæppe på sofaen med Alfons på tv'et

Nå men inden jeg lukker og slukker igen skylder jeg et par vindere. Tak til alle Jer der ville være med!

En chokoladevinder er fundet og jeg kan godt forstå hvis I venter i spænding :o)
Vinderen er Mette M - stort tillykke :o)
Send mig en mail med din adresse og jeg skal sørge for at der kommer julestemning din vej :o)

En vinder af en fin børnebog fra Kidstoria er også fundet. Den heldige blev Anonym/Line lannekm
Send mig en mail, så sørger jeg for at du får besked så du kan lave en personlig og fin julegave :o)

Rigtig god mandag og ny uge til Jer alle

15 kommentarer:

  1. Dejlige billeder! Og tillykke til de heldige to :)

    SvarSlet
  2. Årh, det ser lækkert ud - især flødebollerne (hvilket altså er lidt unfair for nu er jeg lækkersulten).

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja undskyld, jeg kunne også godt lige spise en mere :o)

      Slet
  3. Dejlige billeder -hvor mon appelsinpresse-kanden er fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :o) Den er fra Room Copenhagen og fuldstændig fantastisk hvis du spørger mig :o)

      Slet
    2. Ser først dit svar nu - men tak! Den tror jeg må på jule ønskelisten *<:-)

      Slet
  4. jeg er altså vild med dine billeder, - har jeg nævnt dt (hihi) :)

    // Rikke //

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rikke - jeg er da glad for at høre at det stadig gælder :o)

      Slet
  5. Jeg stemme i; virkelig stemningsfyldte og gode billeder. Så lækre at se på.

    SvarSlet
  6. Juhuuuuuuu - chokolade kom hjem til mig, så skal jeg spise dig :-D Hvor er jeg glad - sender en mail i morgen :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke. Jeg håber det bringer lykke, det er SÅ lækkert :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...