mandag den 25. november 2013

Super Carla Give Away

Mit yndlingssted, når jeg skal handle ind til mine mange patchworkprojekter, er Super Carla Cph

Masser af lækre liberty stoffer at vælge imellem og derudover unika-lækre sager til baby, barn og mor i smukke libertymønstre; suttesnore, hagesmækker, sengetøj, tøj, ammepuder, bolde, tæpper, sengerande, sækkestole og meget mere.

En skøn webshop og butik, både for dem der gerne vil gøre det selv og dem der bare gerne vil købe noget fint der ikke findes i tusindvis af eksemplarer og som der er lagt masser af energi og kærlighed bag.

Williams pakkekalender nåede jeg at få færdig i tide til 1. december men jeg har ikke lavet en til Sigurd, det bliver først til næste år. I stedet skal Sigurds pakker hænge på et smukt ophæng fra Super Carla Cph. Han er helt vild med elgene og jeg synes den er super smuk at have hængende i december.

Super Carla Cph har været så søde at forkæle en af Jer med enten et pakkekalenderophæng eller en julesok*
Alt du skal gøre for at være med er at skrive en kommentar herunder inden d. 27. november 2013 kl. 10 og fortælle mig hvilket libertyprint du er allermest vild med, du kan se dem alle her
Så er der en chance for at ophæng eller sok kan nå frem i tide til 1. december, så den/det forhåbentlig kan komme i brug allerede i år :o)


*Da der ikke er to der er ens kan vinderen vælge ud fra det der er på lager når jeg trækker en heldig


P.S. Husk at skrive et kendetegn (navn, mail eller lignende) hvis du kommenterer anonymt og at kigge forbi efter d. 27. november og se om du er den heldige vinder :o)
Jeg forbeholder mig ret til at trække en ny vinder hvis jeg ikke har hørt fra vedkommende indenfor 5 dage

P.P.S. Hvis du gerne vil være sikker på ikke at gå glip af fede give aways og super gode julegavetips så husk at følge med via Bloglovin' - du skal blot klikke her og trykke follow :o)

44 kommentarer:


  1. Penny Liberty of London rosa > er da så fint <3

    SvarSlet
  2. Melly..... Men der er så mange fine, at det kan være svært at vælge!

    Madebycatesa@gmail.com

    SvarSlet
  3. Ros Liberty of London blå er helt vildt flot :) det må være min yndlings :)

    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  4. Helt klart Caesar sort. Det er bare smukt!

    SvarSlet
  5. Mmm Penny lilla... Og SÅ fedt pakkekalenderophæng!

    SvarSlet
  6. Jeg er ret vild med Mitsy liberty. Den er super fin.
    Mvh Sara // sarakpihl@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg foretrækker Emilias Flowers - det er så flot!

    hersom@mil.dk

    SvarSlet
  8. Sikke den ene fine give away efter den anden du sætter gang i - hvor er det dog fantastisk!
    Zanthe Sunbeam Liberty of London solgul - er vist, for det er svært at vælge, min yndlings :)
    Kh. Kristina

    SvarSlet
  9. Penny Liberty of London lilla er rigtig flot i den mørke farve
    Jeg vil gerne vinde pakkekalender ophænget, det er super flot :-)

    SvarSlet
  10. http://www.super-carla.dk/product.asp?product=2834 ihh det er bare såååå fint og sikke en give away jeg er med ihh vil da såååå gerne vinde

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com


    xxx for at jeg er den heldige!

    SvarSlet
  11. Ej, det er jo næsten umuligt at vælge, men "Adelajda Liberty of London blå" er helt klart blandt mine favoritter :)

    SvarSlet
  12. Der er simpelthen så mange smukke, men nogle af mine favoritter er Poppy & Daisy og Pepper. Hvis jeg skulle være så heldig, ønsker jeg en smuk julesok til Fleur.

    SvarSlet
  13. Hvor lækkert. Jeg ønsker mig en pakkekalender ophæng. :-)

    SvarSlet
  14. Liberty er en favorit hos mig, så det er ganske svært at vælge et enkelt print. Jeg har endnu ikke noget Mitsi Valeria, så det kunne passende stå på min ønskeliste.

    Jeg ønsker mig en fin julesok til pigerne, da jeg aldrig får alle pakkerne færdig til samme tid. ;)

    SvarSlet
  15. jeg krydser for en kalender :)
    er ret vil med dette print: Mitsi Liberty of London lys lime grøn

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/11/baby-maned-give-away-baby-month-give.html

    SvarSlet
  16. Explosions in the sky Liberty of London! Hold da fast, hvor er der mange lækre stoffer...
    Jeg ønsker mig en fin pakkekalender, hvis jeg er heldig at vinde :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  17. http://www.super-carla.dk/product.asp?product=1768

    Explosions in the sky er super sej!

    SvarSlet
  18. Fairford brun er SÅÅÅ fint, men det er de andre stoffer også:-) Hold fast, en fed give-away - og skøn tidlig julegave til min dejlige Konrad:)
    lykke.line@hotmail.com

    SvarSlet


  19. Pepper Liberty of London, blå dette her syntes jeg er skønt:) ophænget er min favorit:) coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  20. Lt sikkert ros libertystof of London.
    Skøn give away forresten
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  21. Min favorit er helt klart melly, så fin og rå på en gang!
    Krydser fingre

    SvarSlet
  22. cars of london - red! Det e rsq noget lækkert stoff...

    SvarSlet
  23. Nej, hvor er der meget fint. Dette er en af favoritterne ;-)
    http://www.super-carla.dk/product.asp?product=2637

    SvarSlet
  24. Gud hvis bare man kunne være så heldig, Betsy Ann Liberty of London blå violet, er jo så smukt...!

    Mvh
    Camilla
    (Citronerog fiduser) miqilla@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Melly er helt sikkert en favorit. Hvis man da skal vælge en.

    SvarSlet
  26. Leopard grøn.
    Jeg vil rigtig gerne vinde ophænget.
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  27. Nanna Lykke Mortensen26. november 2013 kl. 13.27

    Adelajda er bare Så fint med de flotte stjerner :) passer lige til min skønne nevø ;)
    lykke87@live.dk

    SvarSlet
  28. Tak for endnu en fin konkurrence - og endnu en gang tak for en skøn blog. Jeg synes, alle Liberty-varianter er så fine, at det er svært at vælge, men det må blive følgende: Glenjade Liberty of London, mellemblå.

    SvarSlet
  29. Fine sager. Er meget vild med Mitsi grøn.

    Metteravn@gmail.com

    SvarSlet
  30. Leopard liberty of London blå, vil jeg gerne vinde :)
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  31. Er vild med det fine stof fra Adelajda i grøn, som også er lidt julet:-)
    lykke.mette@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Er helt vild med Mitsi Valeria, og håber at vinde en julesok ❤️

    SvarSlet
  33. Jeg har et eller andet for Leo print - så her må det blive leopard (Lille og blå) men melly er altså også FIN.

    SvarSlet
  34. Der er så mange fine, men jeg synes at "Mitsi Valeria Liberty of London gul" er særlig fin :)

    SvarSlet
  35. Sikke en smuk give-away! Jeg er helt vild med Fairford blå liberty of London :) og faktisk er det sådan, at min søn skal, for første gang, have gaver af nissen. Men jeg kan simoelthen ikke finde den rigtige julesok til ham. Denne ville være perfekt!! Jeg krydser fingre.

    www.mogogensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  36. Zanthe Sunbeam Liberty of London solgul er så fin
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  37. Penny Liberty sort er favoritten her og jeg krydser fingre:-) hovdinghoff@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Uha den er svær at svare på, jeg er en af dem som har syet i Liberty i rigtig mange år så der har været mange skønne navne igennem mine hænder :o) Hvis jeg skulle vælge for år tilbage ville det være Caesar sort og strawberry thief men nu hælder jeg mere til betsy, pepper og capel da de er nemme at sætte sammen med andet :o) Vil ønske mig den fine kalender..

    SvarSlet
  39. Penny Liberty, den sorte den er bare så fin.

    SvarSlet
  40. Er vild med Glenjade Liberty of London i lyserød <3

    SvarSlet
  41. Kruusedulle@gmail.com: Wow! I'm in. Favorit:http://www.super-carla.dk/product.asp?product=2305

    SvarSlet
  42. Betsy Liberty of London blå pastel......elsker det lidt retro-agtige over blomsterne.

    SvarSlet
  43. Sarahs Secret Garden Liberty of London pink er lige mig :)
    - strikketbamse.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...