onsdag den 6. november 2013

Pyntekugler i papir - kids DIY

I søndags hyggede William og jeg med vandfarver, kopipapir og julemusik

Jeg stornyder når William har lyst til at være kreativ sammen med mig og det gør han også - men han kan ikke fastholde interessen i flere timer så det er godt med små projekter som dette :o)

Resultatet blev en masse fine papirskugler, nogle af dem skal bruges til kalendergaver og andre skal hænge herhjemme og pynte.
Egentlig behøver de jo ikke være spor julede, men på nogle af dem tegnede vi juletræer for at slå stemningen an :o)

Sigurd er ret vild med at kigge på dem når de drejer rundt og smiler til det sure/søde ansigt når det viser sig..
Kun fantasien sætter grænser for udførelsen, ihvertfald er det et hyggeligt projekt der ikke behøver tage en hel formiddag.
Det eneste det kræver er noget papir, en kuglepen, vandfarver, saks og en symaskine

Måske jeg kan overtale ham til at lave nogle flere, jeg er sikker på de går lige i hjertet hos bedsterne :o)

12 kommentarer:

  1. Det er en super fin ide Pernille! Jeg hapser den med det samme - er sikker på at vi også har nogle bedster der vil smelte for dem her!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Line, ja det tror jeg da også I har :o)

      Slet
  2. Sikke en god ide! SÅ fine :) Jeg glæder mig til mine unger bliver store nok til at vi kan lave kreative projekter sammen :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå, det er også så hyggeligt :o)

      Slet
  3. Super ide, den hapser jeg også lige, jeg er sikker vi også har nogle bedster der kan smelte over dem.

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine. Den ide håber jeg, at det er okay, at jeg låner...?
    /tina

    SvarSlet
  5. Fantastisk idé, det tror jeg også lige vil være noget for mine piger... Tænker at man også kan bruge farvet karton til at male på, og så udstanse efterfølgende...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anita
      Ja det tror jeg også man kan, karton er nok en smule mere stift at sy i og efterfølgende folde ud, men det kan sikkert sagtens blive rigtig fint :o)

      Slet
  6. De er godt nok fine :) God ide, at bruge børnenes tegninger på!

    SvarSlet
  7. Nok et dumt spørgsmål, men hvordan syer man dem?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...