tirsdag den 26. november 2013

Julegaveønsker 2013

1. We shop Magasinholder // 2. Kubusstage i kobber // 3. Muuto vaser // 4. AndTradition In Between stol // 5. Lucie Kaas Elefant // 6. AJ kande // 7. Arne Jacobsen stole, en af hver, tak :o) // 8. Jane Kønig ørering // 9. Ditte Fischer vase // 10. Donna Wilson pude // 11. Donna Wilson uldtæppe // 12. Kähler Omaggio krukke // 13. Finnsdottir Honkabell vase // 14. Kubus stage 1 // 15. Donna Wilson pude // 16. Lyngby vase 10 cm // 17. Kubus stage 8 // 18. Meyer Lavigne Alba urtepotte // Kubus skål lille // Wegner bamsestol

I al beskedenhed kommer her 20 bud på mine julegaveønsker. Nogle lidt mere opnåelige end andre ;o)
Jeg forsøger at holde styr på mine ønsker på Pinterest, du kan se dem her

Egentlig mangler jeg ikke noget, men man har jo lov at drømme...
Jeg læste en undersøgelse for nylig der fortalte at det faktisk er ret godt at drømme "hvad nu hvis jeg vandt i lotto, hvad så"
Det udløser åbenbart rigtig gode ting i kroppen og indimellem snakker min mand og jeg om det. Ikke fordi vi på nogen måde mangler noget eller ønsker os mere, men på den anden side er der også nogle ting vi godt kunne tænke os at føre ud i livet hvis vi havde pengene til det...
Allermest ønsker jeg nok egentlig bare at vi kan være sygdomsfri de næste mange mange år, men jeg kender ikke nogen der kan opfylde det ønske..

Hvad ønsker du dig til jul (altså udover fred i verden, ingen sygdom og alt det der)?
Måske jeg kan hente lidt inspiration til min liste?.. :o)

3 kommentarer:

  1. Skønne ønsker især nummer 20 ;) jeg mangler heller ikke noget, men ønsker ligesom dig at alt sygedommen i vores familie vil forsvinde og så at jeg fik tilbudt et nyt arbejde.... Af mere opnåelige ønsker drømmer jeg om en vase fra Karin Black Nielsen eller en sparebøsse fra Meyer lavine :)

    SvarSlet
  2. Det var da et fantastisk tæppe :o) Super gode ønsker du har fundet, et par stykker kunne sagtens finde herhjem ;o)
    Da jeg kun får gave af min mand og mor samt den skønne søn på 7 (der laver nogle på frit) er det begrænset hvor meget man lige kan lave ønskeliste.. 14 og 19 står dog på :o) en enkelt Moss copenhagen kjole er også på.

    SvarSlet
  3. Det er en virkelig fin ønskeliste du har - især synes jeg at bamsestolen en skøn. Den ville jeg også gerne eje :-)
    Jeg ønsker mig Helbak keramik, elsker farverne, og varmt løbetøj, for nu er jeg endelig ved at blive rigtig gode venner med mine løbesko, og det skal helst holde vinteren igennem ;-)
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...