tirsdag den 19. november 2013

Kryds X

Lidt af hvert fra den sidste tid...

Jeg har flettet en pude.. i ruskind.. // Deeeet eeerr... // X // En sjælden julestjerne herhjemme. Jeg lader mig sjældent lokke af dem men denne lille én i pink måtte alligevel med hjem // Madder // Crumble // Min nye gave-ven // Hverdagsforkælelse // Nem men lækker (og populær) aftensmad efter 2 x gymnastik // Morgenmad når jeg har god tid

Har du husket dit valgkort, så du kan smutte forbi og sætte dine kryds?
Hvis du stadig er i tvivl om hvor, kan du tage kandidattesten her og se om det evt. kan hjælpe lidt på vej..
Jeg har lige været forbi og sætte mine X'er. Nu er jeg spændt på at følge udfaldet i aften..

God arbejdsdag / valgdag / fridag / hyggedag / studiedag / feriedag / slappedag / skoledag til Jer alle!

13 kommentarer:

  1. Den tapedispenser i træ den må jeg eje - hvor er den fra?
    Din flettet pude - hold nu op den er smuk så dejlig enkel og speciel.

    SvarSlet
    Svar
    1. HAY, gætter jeg på...

      Tillod mig lige at svare ;)

      // Rikke //

      Slet
    2. Tusind tak for din søde kommentar sibhoffet. Tapedispenseren er rigtigt nok fra Hay som Rikke skriver. Den fås til 1, 3 eller 5 ruller.

      Slet
  2. Smukke billeder :) Jeg har som dig, også været afsted for at sætte mit kryds :-)

    SvarSlet
  3. Ej hvor er det en fin pude :-) Flot lavet! Mvh. Ditte

    SvarSlet
  4. Her holder alle skoler fri på valgdagen så vi har hygget i København, sat kryds og været til fodbold :o)

    SvarSlet
  5. Hvor ser det bare hyggeligt ud!!!

    SvarSlet
  6. Jeg har luret på tapeholderen siden du viste den på insta. Den er ret så fin. Tror også jeg skal have fat i noget af gavepapiret. :)

    Jeg elsker den demokratiske stemning, og i min verden er valgdag lig med demokratiets festdag. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan har jeg det også Maiken!
      Ja det er en god tapeholder og noget fint papir til næsten ingen penge

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...