søndag den 24. november 2013

Camilla Drejer Give Away

Da jeg så Camilla Drejers fine plakater med supermænd på Instagram vidste jeg med det samme at William skulle have sådan et fint billede i julegave.
Han er temmelig vild med at spille Lego Batman og jeg forestiller mig derfor at en Batman på væggen vil være et stort hit!
Jeg har ikke hidtil set nogen Batman plakater jeg selv har kunnet holde ud at se på (haha :o)) men denne er jeg ret vild med

Plakaterne kan bestilles i A4 eller A3 hvis du skriver til camilladrejer@hotmail.com eller på 20 74 13 46

Camilla Drejer har været så sød at sætte en valgfri plakat på højkant til én af Jer. I kan se udvalget her
Der er både supermænd og fine plakater der er mere "voksenvenlige" :o)
For at være med i trækningen skal du skrive en kommentar nedenfor inden d. 26. november kl. 10 og nævne hvilken plakat du gerne vil vinde. Måske til dig selv eller til en julegave?

Rigtig god søndag


P.S. Husk at skrive et kendetegn (navn, mail eller lignende) hvis du kommenterer anonymt og at kigge forbi efter d. 26. november og se om du er den heldige vinder :o)
Jeg forbeholder mig ret til at trække en ny vinder hvis jeg ikke har hørt fra vedkommende indenfor 5 dage

P.P.S. Hvis du gerne vil være sikker på ikke at gå glip af fede give aways og super gode julegavetips så husk at følge med via Bloglovin' - du skal blot klikke her og trykke follow :o)

75 kommentarer:

  1. Jeg synes da batman er super "voksenvenlig" han må ihvertfald meget gerne pryde min væg :-)

    SvarSlet
  2. Hej. Min søn sad lige og så med, og han er vild med superhelteplakaterne! Hans favorit er supermand, så den håber vi meget på at vinde:-)
    Mvh Louise (logooch@gmail.com)

    SvarSlet
  3. Jeg ville da heller ikke sige nej til at Batman hang på min væg. Jeg bliver nok aldrig voksen, så han ville passe perfekt ind ;)

    SvarSlet
  4. Wauw, de er så flotte! Jeg er særligt vild med den med København og batman. Tror jeg hopper på batmanplakaten - krydse krydse :)

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne vinde print nummer 5 inde på hendes side. Håber at være heldig :)
    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  6. Er mest til nr.5 den med det alle trekanterne :)

    SvarSlet
  7. Jeg er også vild med Batman, men København trumfer ham lige i det her tilfælde :-)

    /HelleD.
    hdl1010@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg synes at Batman plakaten er så sej, hvis jeg vinder er det min kæreste der skal forkærles :)

    SvarSlet
  9. Åh gud åh gud.. jeg kan jo ikke vælge, og min søn er ikke hjemme..
    Nå, lillesøster siger han ønsker sig Superman, så det går vi efter ;)

    -Kamille

    SvarSlet
  10. De er fede og anderledes. Vinder jeg, det gør jeg nok ikke, men hvis jeg gør, så vil jer gerne vinde Batman-plakaten.

    SvarSlet
  11. De er super fine alle sammen, jeg kunne godt tænke mig den med trekanterne på min væg :) http://camilladrejer.blogspot.dk/2013/10/mine-prints.html

    SvarSlet
  12. Min mand og jeg er blevet enige om at vi helst vil vinde Batman ("Tror du ikke det er Batman vi HELST vil vinde?", sagde jeg og så måtte han jo sige jooo, selvom han også ret godt ku' li' Ironman ;))

    kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg har en søn på 4, og batman er da bare for sej!
    Kruusedulle@gmail.com

    SvarSlet
  14. Nøj! Jeg vil SÅ gerne vinde Superman. Det ville være den perfekte julegave til min bedste ven!
    Hilsner fra Astrid

    SvarSlet
  15. Batman er da alt for sej! Til børn som voksne, synes jeg.

    Christina Bonke, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Wow, hvor er de bare superflotte. Jeg er sikker på, at Batman vil vække lykke herhjemme - eller måske hos en af nevøerne :-)
    God søndag :-)

    Katrine

    SvarSlet
  17. Print nr. 5 med alle de smukke trekanter er så flot - Gerne i A3 så den rigtig kommer til sin ret!
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  18. Jeg er vild med print nr. 5 med trekanterne, som farvemæssigt vil bryde godt i mit ellers meget sort/hvide hjem.

    Line M.

    SvarSlet
  19. Batman er så fin..

    Simone
    Sberiksen87@gmail.com

    SvarSlet
  20. Jeg vil være med! Batman-plakaten var så absolutt kulest. :D
    Hvis jeg skulle være heldig og vinne, blir dette julegave til samboeren min. :)

    SvarSlet
  21. Ingen tvivl; batman!
    og det er ikke til en søn, en nevø eller noget andet i børnehøjde, men derimod til min dejlige MAND!
    Han kan godt lide superhelte og jeg kan huske da vi så Batman filmene sammen, - ren hygge.

    Er sikker på han synes det vil være festligt med en batman (i ophæng) på hans kontor! :)

    // Rikke //
    CUPCAKE-STYLISTEN

    SvarSlet
  22. Jeg syns de er rigtig fine, men kunne super godt tænke mig at vinde den med trekanterne på.

    SvarSlet
  23. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vinde Batman plakaten :-) Den minder mig så meget om min lillebror som jeg desværre ikke ser så tit pga. afstanden mellem os, så at kunne give ham den i julegave ville helt sikkert være et hit.

    Jeg kan huske at vi som små legede rigtig meget med klæd ud tøj og han ville altid være Batman uanset hvad vi legede, så det blev tit til Batman og indianer, Batman og prinsesse osv. Dejlige minder :-)

    SvarSlet
  24. Jeg synes også det er en rigtig fin Batman, som jeg gerne vil give til mine tvillingebørnebørn.
    alicekryel@gmail.com

    SvarSlet
  25. Min kæreste ville elske mig for at hænge Batman op i vores nye fælles lejlighed, så den ville jeg godt vinde :)

    // Maibritt

    SvarSlet
  26. Det er da ikke svært ! En Supermand til Supermanden (min søn)
    Hilsen SuperPrinsessen :-)

    SvarSlet
  27. Jeg ville vælge Batman - den vil min kæreste være vild med! :-)

    SvarSlet
  28. Jeg ville elske at give min knap 4 årlige den med spiderman - hans store helt. Det ville sikre mor en mega glad søn:) mvh Ruth (ruthszoeke@gmail.com)

    SvarSlet
  29. Hvor er de seje! Jeg skulle helt klart overraske min storebror (34 år) med sådanne en fin plakat til jul, han ønsker sig fine ting til sine tomme vægge og dette ville klæde dem utrolig godt :D
    Kærlig hilsen

    Josephine (poohmoon@hotmail.com)

    SvarSlet
  30. Min søn ønsker sig Ironman plakaten :-)

    SvarSlet
  31. Helt sikkert også batman, den er så SEJ :-)

    Vh. Selma G

    SvarSlet
  32. Jeg er da helt vild med billedet af Batman.

    SvarSlet
  33. Min søn på 4 er sædvanligvis mest glad for Spideeman. Men da jeg lige nu fik ham til at vælge, sagde han altså Batman, var den flotteste. Jeg er enig!

    SvarSlet
  34. Et stk. Batman vil gøre lykke hos min sønnike:-)
    Lotteagerbo@gmail.com

    SvarSlet
  35. Den med batman er faktisk super fin :-)

    SvarSlet
  36. Altså jeg er også ret hooked på batman :) Om den skal hænge på lille D's værelse eller hos os alle i stuen, må jeg få fundet ud af, hvis jeg går hen og vinder...

    SvarSlet
  37. Den sejeste Batman, til min søn der ææælsker Batman

    SvarSlet
  38. Jeg elsker selv batman, så ham ville jeg helt klart gerne vinde! :)

    Hilsen Patricia
    pbelsoe@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Jeg deltager med glæde om at vinde en batmand plakat, da en af mine bedstevenner og jeg kalder hinanden batmås, og eftersom han gør alt for mig, fortjener han en lille gave!

    Knus
    Zofia Bodi
    hvidesko@hotmail.dk
    www.tresmaaord.dk

    SvarSlet
  40. Enhver af de flotte super-helte plakater ville være en perfekt julegave til både min søn og min mand:-). Favoritten er batman!

    SvarSlet
  41. De er da også super fede :0) Er sikker på min søn vil være glad for alle superhelte Plakaterne men batman er nok den der passer mig bedst i farverne :0)

    SvarSlet
  42. Jeg vil rigtig gerne vinde den med batman, den er godt nok sej :)
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  43. Nr 7 synes jeg er virkelig fin :)

    SvarSlet
  44. Uh jeg ønsker mig batman. Ved lige hvor den skal hænge.
    Vh Camilla
    Camilla.sterll@gmail.com

    SvarSlet
  45. Jeg synes den med batman er rigtig sej :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  46. København-plakaten håber jeg på.

    SvarSlet
  47. Dem har jeg også luret og min søn skal helt sikkert også have en eller flere af hendes superhelte! Lige nu er det spiderman der hitter, så det bliver ham valget falder på hvis jeg er heldig - så tror jeg nok der er en der bliver glad :)

    SvarSlet
  48. København-plakaten er vildt fin så den håber jeg at jeg vinder :)

    hersom@mil.dk

    SvarSlet
  49. Det grafiske billede vil jeg gerne have hvis jeg vinder.
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  50. københavn plakaten er såååå fin men der er helt klart noget fedt over superheltene og superman er også farvorit

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    følger jer begge på bloglovin

    xxxx for at jeg er den heldige!!

    SvarSlet
  51. Nu er det godt nok Captain America der er det store hit hos min dreng pt. men mon ikke én af de andre kunne gå. Det skulle nok være Spiderman. :-)

    SvarSlet
  52. Uha, de er meget fine alle sammen og jeg overvejer om Johannes mon ikke skal have dem på sit værelse, når vi skal lave stort drengeværelse til næste år. Men hvis jeg/vi vandt, skulle det være Batman i første omgang.

    SvarSlet
  53. Supermand ville da ikke være så dårligt at have hængende på væggen ;-)

    SvarSlet
  54. København-plakaten må gerne komme her hjem at bo. Den kunne hænge flot over vores seng i soveværelset :-)

    SvarSlet
  55. Altså de er søde Alle sammen, men Batman eller Supermand ville være fede på min søns værelse. som voksen synes jeg jazzfestival-plakaten er fed.

    Kh Lene (leneogbo(a)mail.dk)

    SvarSlet
  56. Jeg vil rigtig gerne være med! :-)

    Kh Anne/akh(a)os.dk

    SvarSlet
  57. Sejt!!!
    Jeg vil give batman til min bonusøn på 5 den i julegave ;)
    Kh Ann Kathrine Brændgaard

    SvarSlet
  58. Jeg ville blive verdens bedste mor hvis jeg kunne hænge spiderman over Alexanders seng.

    Natanjasimony@hotmail.com

    SvarSlet
  59. Jeg ved lige, hvem jeg kan gøre glad med en cool Batman plakat :)
    Anne/anne.callesen@gmail.com

    SvarSlet
  60. Fed konkurrence! Jeg vil gerne have batman plakaten, og hvis jeg vinder den, så er det enten min søde kæreste eller hans lillebror som skal forkæles. Krydser mine fingre!
    annaauga@me.com

    SvarSlet
  61. Jeg er SÅ meget også på Batman til Bastian <3 Dog var Ironman også lokkende ;)

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  62. Spiderman til min datters bedste ven <3
    Kh Rikke
    Rikkecorfixsenwhitt@hotmail.com

    SvarSlet
  63. Batman er d superflot lavet- og ville få en plads hos os voksne hos mig - vi kunne godt bruge en superhelt af og til og kigge op til :-)

    SvarSlet
  64. Jeg har en 3årig der elsker spiderman - så er jeg heldig skal spiderman op på børneværelset.

    SvarSlet
  65. Helt klart Batman. Min mand er total skudt i Batman, så jeg ville i den grad få plus på kontoen hvis jeg vandt Batman kunst:-D
    Mvh Sisse
    Sizze86@gmail.com

    SvarSlet
  66. Mathias på 4 år ville elske at få spiderman op at hænge på sit værelse - så den hepper jeg på ;-)

    SvarSlet
  67. Jeg ville klart vælge Batman til min søn (eller til stuen)
    Julie ( j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  68. billede nr. 5, er mit yndlings - det ville se SÅ godt ud på stuevæggen i min nye lejlighed :)
    Mv.
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  69. Jeg er også til Batman, hvem er ikke til en superhelt, der kæmper med sig selv og ser godt ud i læder..
    Daisy
    Samenextyear@Hotmail.com

    SvarSlet
  70. Hvor ville jeg elske at indrette vores nye børneværelse med en batman-plakat.. Den ønsker jeg mig :-) ggrabbert@gmail.com

    SvarSlet
  71. Jeg er også ret vild med Batman, så han må meget gerne pynte her hos os.. :)

    SvarSlet
  72. Jeg vil gerne vinde 'KØBENHAVN' :)
    musse.line@hotmail.com
    - Line Sand

    SvarSlet
  73. Lige på falderebet.
    Min mand ELSKER Batman (og andre figurer - særligt Marvel). Jeg har selv malet en stencil af Captain America, men Camillas version af Batman er fantastisk.

    Jeg krydser fingre!

    Og tak for en skøn og inspirerende blog!

    SvarSlet
  74. Sikke en skøn giveaway
    Hvis jeg var så heldig at vinde, ville jeg gerne vinde den flotte farverig og abstrakte plakat.
    Knus Emma Holm
    emmakholm@hotmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...