søndag den 10. november 2013

Give Away i samarbejde med Lucie Kaas

Så er det tid til endnu en fantastisk lækker give away i før-julekalender føljetonen :o)
Denne gang er den sponsoreret af Lucie Kaas, der har sat en fin teak spurv på højkant i størrelse mellem, designet af Gunnar Flørning

For ikke så længe siden lancerede Lucie Kaas de smukke træfugle i to nye størrelser, så nu findes den smukke fugl altså i tre størrelser; en Lille, en Mellem og en Stor.

Jeg er helt vild med dem, jeg elsker den lille jeg har haft stående siden sidste jul. De er på én gang spinkle og fine, robuste og lækre. Godt gedigent håndværk :o)

En perfekt gave til en man holder af og som jeg vil mene kan finde plads i de flestes hjem.. På en hylde i stuen, i køkkenet, på badeværelset, i entreen, i en kedelig vindueskarm eller som en del af et stilleben.
En klassiker der holder i mange år og som måske ligefrem kan gå i arv..
Sød som værtindegave, mandelgave, julegave eller fødselsdagsgave <3

For at deltage i konkurrencen om en smuk spurv skal du skrive en kommentar herunder inden d. 13. november 2013 kl. 13 
Derefter trækker jeg en tilfældig heldig :o)

Rigtig god søndag til Jer alle


P.S. Husk at skrive et kendetegn (navn, mail eller lignende) hvis du kommenterer anonymt og at kigge forbi efter d. 13. november og se om du er den heldige vinder :o)
Jeg forbeholder mig ret til at trække en ny vinder hvis jeg ikke har hørt fra vedkommende indenfor 5 dage

P.P.S. Hvis du gerne vil være sikker på ikke at gå glip af fede give aways og super gode julegavetips så husk at følge med via Bloglovin' - du skal blot klikke her og trykke follow :o)

190 kommentarer:

  1. Ååhhh jeg falder fuldstændig i svime over den nuttede spurv. Skulle jeg være så heldig at vinde, kunne jeg ikke drømme om, at give den væk... det er den simpelthen for lækker til.
    Jeg x'er fingre, arme og ben... og håber JEG vinder.
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  2. Åh!!! Jo tak. Lige perfekt i vindueskarmen i soveværelset. Når morgenen starter lidt over 5 (tak baby!), så ville det da være fantastisk, at det var med udsigt til sådan en - især nu hvor det er mørkt, og de rigtige fugle ikke er stået op kl lort :-)

    SvarSlet
  3. Den er simplethen bare SÅ sød og elegant. Virkelig en smuk figur. Elsker at den ikke er malet, men bare naturlig.

    SvarSlet
  4. Nåååhhh den er sød.jeg er helt sikkert med

    SvarSlet
  5. Uhh hvor er de fine, sådan en vil passe perfekt på vores nye vindueskarm i kontoret :)

    SvarSlet
  6. Den er så fin, den lille spurv. :)

    Christina Bonke, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Træfigurer har haft en helt speciel plads i mit hjerte, lige siden jeg som barn forelskede mig i Kaj Bojesens 'aben' ;)
    Men siden jeg så Lucie Kaas' smukke spurve (og elefanten!) har jeg fået en ny obsession. Jeg er vild med designet, udtrykket, og ja.. ALT ved de spurve! Desuden bor jeg i en by-lejlighed, hvor de små spurve ikke just kigger forbi. Er man heldig, så ser man en måge uden for sit vindue. ;) Jeg vil meget gerne være med! ;)

    Mvh. Camilla // C-kruse (a) ofir.dk

    SvarSlet
  8. Jaaa tak! Ååårh jeg ville blive så glad for at vinde den fine spurv! :D <3
    Håber jeg er heldig! X

    SvarSlet
  9. Den må gerne flyve hjem til mig

    SvarSlet
  10. Den spurv må meget gerne komme hjem til mig og bo

    SvarSlet
  11. De er bare SÅ fine! Og en af dem ville passe virkelig godt ind hjemme hos mig. :)

    SvarSlet
  12. Elsker træfigurer! Jeg er helst sikkert med :-)

    Maria Møller // mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  13. Jeg deltager, god jul (læs denne besked igen d. 1. december ;-))

    mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  14. Åh den vil jeg virkelig gerne vinde:-)

    Simone
    Sberiksen87@gmail.com
    Medvingerbagud.blogspot.dk

    SvarSlet
  15. Ej hvor er den bare fin, den fugl... Jeg håber jeg bliver den heldige vinder👍
    Hilsner fra Christina (mrs_ayvali@yahoo.dk)

    SvarSlet
  16. Åh den vil jeg gerne vinde til min mor - krydser fingre <3

    SvarSlet
  17. Hvor er de super flotte :-D må gerne bo hos mig ;-)
    Hexia3@yahoo.dk

    SvarSlet
  18. Ih, hvor er den fin! Jeg er selvfølgelig med :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  19. Den er simpelthen så fin. Den vil jeg meget gerne vinde :)
    God søndag til alle

    Trine
    Smil-i-hverdagen.dk

    SvarSlet
  20. Sådan en skøn fugl kunne jeg godt tænke mig at vinde ;-)

    SvarSlet
  21. Den er simpelthen så fin, den ville jeg elske at have stående...

    SvarSlet
  22. Hvor er de fine! Ville gerne vinde sådan en. Hilsen Majbritt Majbrittthorsoe@hotmail.com

    SvarSlet
  23. xxxxxx fingrer for at jeg skulle være så heldig at vinde den skønne fugl:-)

    SvarSlet
  24. Lille fugl spred dine vinger og flyv hjem til mig. Du kan bo i min vindueskarm og kigge ud på træer og buske...Jeg deltager gerne i denne fede give-away!

    Vh.
    // Rikke //
    CUPCAKE-STYLISTEN

    SvarSlet
  25. Den er simpelthen så kær, den lille spurv! Den må hjertens gerne flyve herhjem:-)

    SvarSlet
  26. Hvis spurven vælger at bo hos mig, vil den få det rigtig rart i selskab med både Bjørn, elefant og hele 2 aber af Kaj Boysen. En spurv fra Licie Kaas ville passe perfekt ind i mit hjem:)

    SvarSlet
  27. For søren den spurv ville være så yndig til min mormors nyrestauredrede chatol, jeg netop har malet i den fedeste farve... Skøn giveaway... :0)

    SvarSlet
  28. Fuglen er så fin! Jeg vil gerne være med :-)

    SvarSlet
  29. De er bare så fine. Sådan en spurv må gerne flyve hjem til mig :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  30. Så fin!!! Den ville perfekt ind hjemme hos mig:)
    Kh Christina Lehnemann

    SvarSlet
  31. Ej hvor er de søde :) glæder mig til dine jule indlæg i øvrigt ;)
    Hilsen
    Mette
    bade-and@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Jeg ville elske at få den hjem til mig, de er så søde :-)
    S.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  33. Den er allerede højt på ønskesedlen hos mig, så jeg krydser fingre :)
    Kh Rikke
    Rikkecorfixsenwhitt@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Den er bare så fin, den må gerne bo hos mig
    Sanne

    SvarSlet
  35. Den vil blive et hit herhjemme, min lille datter går og siger Pip Pip så hun vil især blive glad for et nyt lille medlem til familien!

    Madsen_eva9@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Hvor er den fin, den må gerne komme hjem og stå i mit lille stuevindue :-)

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  37. Jeg skal helt sikkert være med her. :-)

    SvarSlet
  38. De er bare så fine - jeg krydser fingre :)

    SvarSlet
  39. Hvor er de søde!!

    Hilsen
    Kamilleob@hotmail.dk

    SvarSlet
  40. Krydser fingre, den er så sød.
    Mvh Michelle (michellewulff@hotmail.com)

    SvarSlet
  41. Sikke en lækker give away! Håber jeg vinder :-)
    marielouisejoergensen89@gmail.com

    SvarSlet
  42. Wauuu... Sikke en fin lille spurv. Den vil jeg super gerne have stående i min stue!
    /tina

    SvarSlet
  43. Den er godt nok sød:)
    Katrine.kj@email.dk

    SvarSlet
  44. Smukke, lille piphans! Du må hellere end gerne flyve hjem i mit reolsystem, der trænger til fornyelse og et smukt udtryk! :)
    - Mette (mette-km@hotmail.com)

    SvarSlet
  45. Hvor er den fin... Håber jeg er heldig :-)

    SvarSlet
  46. Smuk smuk fugl som vil gøre sig fint i vores hjem.
    Vh Tina (tinalanggaard@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Det var jo sådan en teak spurv jeg Ville have købt hvis jeg vandt et gavekort til Designfarvoritter :0) Håber jeg bliver den heldige...

    SvarSlet
  48. Sikke en fin give away - men også farlig, for jeg ville da ikke kunne lade være med at købe en mage eller en unge, hvis jeg skulle blive den heldige...

    SvarSlet
  49. Skøn lille sag. Skulle så stå hos vores lille nye datter :)
    Familienvesterbro@hotmail.com

    SvarSlet
  50. uh, den står allerede på ønskesedlen, så krydser fingre :-) Min mail er Hanne_blochnielsen@hotmail.com
    Vh Hanne

    SvarSlet
  51. Inge Marie Overgaard10. november 2013 kl. 21.07

    Den vil pynte i vores nye hjem - da vores hjem lige nu kun består af byggerod og intet andet

    SvarSlet
  52. Så smukke. Jeg ville elske at kunne give min dejlige mand sådan en i julegave <3 (jeg ved han også er vild med dem :) )
    Kh Lena

    SvarSlet
  53. Hvor er de fine! Jeg flytter d 1/12, og de ville være flotte i den nye lejlighed! :-)

    SvarSlet
  54. Ej hvor er de fine.
    Sidste år gav vi vores datter på et år, elefanten fra lucie kaas. hendes små figurer er så fine og tidsløse, at vi tror det er noget hun kan værdsætte resten af sit liv. Og så kunne det Være fantastisk med en fugl til hendes samling:-)
    Mvh Tina
    Tina.bonde@Hotmail.com

    SvarSlet
  55. Den er da bare så skøn og dejlig. Og jeg er sikker på at den ville nyde at bo i min lille "rede" :-)

    Carina (carinahou@yahoo.dk)

    SvarSlet
  56. Så fin!! Krydser fingre :)
    Julie (j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  57. hvor er den skøn, gerne med:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  58. Jamen, ja selvfølgelig! Jeg er med...
    Oesterhoejsvej28@gmail.com

    SvarSlet
  59. Uha den skønne fugl måtte gerne bygge redde hjemme hos os!! Deltager gerne!
    Hilsen Louise Siri
    (Sirisunivers.blogspot.dk)

    SvarSlet
  60. Åh, så söt! En sådan kunde jag gott tänka mig.

    SvarSlet
  61. Jeg er med! :D

    charlottehansen83 (a) hotmail.com

    SvarSlet
  62. Dem har jeg kigget langt efter noget tid så en str mellem er meget velkommen her hos mig :-)

    SvarSlet
  63. Super flot lille fugl.. Er på ønskelisten til jul.. Lykkemortensen@hotmail.com

    SvarSlet
  64. De er så fine, og jeg kunne fint finde et sted til den her hos os :-)

    SvarSlet
  65. Sisse Bruun Thomsen10. november 2013 kl. 23.20

    Ej. Den er så sød - den kunne jeg godt tænke mig!

    Sisse - sissebruunthomsen@hotmail.com

    SvarSlet
  66. Uha den er nuser - selv med fuglefobi kunne jeg tænke mig at have den stående :)

    SvarSlet
  67. Den er rigtig sød!
    keolesen@privat.dk

    SvarSlet
  68. Jeg vil meget gerne deltage(:

    Heidi N.
    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  69. Åh, den er så fin. Jeg trænger til at få fornyet mine vindueskarme og denne ville passe perfekt.

    SvarSlet
  70. Åh hvor er den fin :) den ville være neget velkommen ind i vores lejlighed, som vi lige er flyttet ind i.

    Vh Ása sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  71. Ville ønske den blev min :)

    SvarSlet
  72. Jeg vil meget gerne deltage i den flotte konkurrence
    janks@ofir.dk
    vh Anna

    SvarSlet
  73. Den ville pynte så fint herhjemme :-)
    csteffansen@hotmail.com

    SvarSlet
  74. Så fin ;)

    annkathrine@bang-udesen.dk

    SvarSlet
  75. Hvor er den fin! Er sikker på den gerne vil bo hos mig :) mvh Tina (tinabangnielsen@hotmail.com)

    SvarSlet
  76. Flyv du gerne hjem til mig fugl og spred lykke i den kolde tid <3

    Kærlig hilsen Josephine Mathiesen

    SvarSlet
  77. Åh så fin!! Og den vil pynte i det kommende flytterod af sammenbragte ting :) (anne.staal@yahoo.dk)

    SvarSlet
  78. Hvor er den kær... den ville passe perfekt ind her :)
    Kh. Susan

    SvarSlet
  79. Jeg er da også med Pernille, vil super gerne vinde den!!!

    SvarSlet
  80. Er vist nødt til at prøve lykken for den vil jeg da gerne vinde.
    Kh Astrid

    Ps. Har problemer med at logge på min googlekonto når jeg vil kommentere, ved ikke om det bare er mig.

    SvarSlet
  81. Den vil jeg gerne vinde :-)

    signeclausen@mail.dk

    SvarSlet
  82. De er bare så søde, jeg vil vildt gerne være med i lodtrækningen.
    KH Tina@alitor.dk

    SvarSlet
  83. jeg krydser allerede fingerne i håb om at den kommer flyvende hjem til mig :-)

    Kh Mette
    sibbern7@gmail.com

    SvarSlet
  84. Årh, sådan en fin fugl kunne jeg mægtig godt tænke mig. Tak for en skøn blog.

    SvarSlet
  85. Sikke mange der deltager. Jeg vil også gerne være med. Søde fugle.

    SvarSlet
  86. Det er da bare de sødeste små pipper, vil jeg super gerne vinde.

    toftkirsten@hotmail.com

    SvarSlet
  87. De er så fine - jeg vil gerne deltage :)

    SvarSlet
  88. Sikken fin spurv. Dejligt med julepynt- der i virkeligheden kan blive stående året rundt, så man ikke får stres i januar, når man - som jeg - ikke lige er kommet til det med at fjerne julepynten ��

    SvarSlet
  89. Kunne da være en fantastisk give away at vinde dagen før sin fødselsdag :-)

    SvarSlet
  90. Sikke dog en perlerække af skønne konkurrencer, du har i øjeblikket.

    SvarSlet
  91. Den fine spurv må gerne flyve hjem til mig :)
    Anne/anne.callesen@gmail.com

    SvarSlet
  92. Den er nus :) Jeg ville forære den til min mor, hvis jeg var den heldige :)
    God dag! kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  93. Fantastisk gave til min mor! Kommer der et nyt indlæg med vinderen, eller kommer det til at stå herinde på indlægget? Jeg foretrækker et nyt indlæg, så er det nemmere at holde øje med.
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  94. Øj, den vil jeg gerne vinde! Krydser fingre.

    SvarSlet
  95. Åh så fin! Ja tak!!!
    Pernilleskovbjerg@gmail.com

    SvarSlet
  96. Nej hvor er den fin. Den vil pynte hjemme hos mig.
    Vh Camilla
    Camilla.sterll@gmail.com

    SvarSlet
  97. Denne er så utrolig flott! Jeg vil gjerne være med i trekningen (om det er mulig, selv om jeg bor i Norge). :)

    SvarSlet
  98. Den er super flot og fin :)

    FreyaLaursen@gmail.com

    SvarSlet
  99. Den er rigtig sød. Den vil jeg gerne vinde. Miss_bundgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  100. Sådan et smukt stykke fugl. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  101. Nej, hvor er de søde, sådan en vil ihvertfald passe fint ind hjemme hos mig :-)

    SvarSlet
  102. Super lækker nips :- ) Vi deltager gerne

    SvarSlet
  103. De er bare så så SÅ søde!!! :) Jeg deltager så gerne :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  104. Ej hvor er de skønne :) jeg vil gerne have sådan en stående her hjemme...!

    SvarSlet
  105. De er så skønne! Mon ikke den skal hjem til mig og bo :)?

    SvarSlet
  106. Sådan en ville jeg elske at eje. Hvis jeg er heldig er min mail fingernemblog@gmail.com

    SvarSlet
  107. Så fin. Er allerede på min ønskeseddel😉 Krydser fingre for jeg bliver den heldige.
    VH Jette
    Jettefrostlarsen@hotmail.com

    SvarSlet
  108. Åhh de er så fine de små fugle. Sådan én må gerne lande i min bolig:-9

    mvh
    Christine

    SvarSlet
  109. Ihhhhh hvor er den fin :D Den vil passe PERFEKT ind i min nye stue :D

    Hvis jeg er den heldige vinder (som jeg håber på :) hehe) er min mail: ann-s12@hotmail.com

    SvarSlet
  110. De er altså bare så skønne de fugle! Jeg ville elske at have sådan en stående, har efterhånden en lille samling træfigurer herhjemme, og den søde spurv vil falde godt ind!

    SvarSlet
  111. De er fine som alt det andet fra Lucie Kaas :) Vil meget gerne være med

    SvarSlet
  112. Den vil jeg rigtig gerne vinde! :)

    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  113. Hvor er de fine! Sådan én kunne jeg virkelig godt tænke mig :-)

    SvarSlet
  114. Hold da op hvor er den bare fin. Deltager straks og melder mig også til på bloglovin :)

    SvarSlet
  115. Den er så fin - og ville få et godt hjem på min nye reol :-)

    SvarSlet
  116. Hvor er den fin - den ville jeg gerne eje :-)
    Kh
    Sabine

    SvarSlet
  117. Hvor er den sød og fin :-)

    Line M.

    SvarSlet
  118. hvor er den fin :)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  119. Sikke et sødt lille pip-dyr :-) Den vil jeg gerne vinde.

    Helle / garnkoglen.blogspot.dk

    SvarSlet
  120. De er så skønne! Håber jeg vinder :-)

    SvarSlet
  121. Åh gid, at den ville flyve denne vej;-)

    God aften herfra,
    Cille - zwilbert@hotmail.dk

    SvarSlet
  122. Den er så fin
    lenebadstue@msn.com

    SvarSlet
  123. De er fine, håber jeg bliver den heldige :o)

    SvarSlet
  124. Super fine træfugle, håber hr. Mellem skal her hjem :)
    Kh Camilla Lund
    camillathorso@hotmail.com

    SvarSlet
  125. Så fin den er, har stedet hvor den vil pynte hjemme ved mig :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  126. Åh, jeg elsker de fugle<3
    Kh Trine (Trinestevn@yahoo.dk)

    SvarSlet
  127. Virkelig fine :-)
    Hilsen Liv
    liv@aaboe-jacobsen.dk

    SvarSlet
  128. JA tak :)
    hannelina@hotmail.com

    SvarSlet
  129. De er nu altså også rigtig fine :)

    hersom@mil.dk

    SvarSlet
  130. Ih den er så sød og ville bare passe super godt her hjemme på det døkketøjsskab jeg arvede fra mine bedsteforældre ❤️ :-)
    Krydsede fingre fra Heidi hls@fdf.dk

    SvarSlet
  131. De fugle er altså bare så smukke. Jeg vil så gerne vinde.

    Annasmorblogger@gmail.com

    SvarSlet
  132. Vi har allerede en spurv på hylden herhjemme, men jeg tror den er ensom... En lille ven ville helt klart hjælpe :-)

    SvarSlet
  133. Min kæreste og jeg har netop lige renoveret et hus, som pt. står meget tom uden nogen former for nips eller møbler.
    Denne fugl ville være en perfekt start på at få indrettet vores hjem.
    Håber jeg vinder!

    rikke.r1989@hotmail.com

    SvarSlet
  134. Der ligger en fin lille en og venter i min kælder, men den er pakket ind og den er ikke til mig, desværre. Men håber den gør glæde hos den der pakker den ud. Den må dog også rigtig gerne komme hjem til os og bo!!!

    SvarSlet
  135. Krydser fingre :-)
    Svenja Patommel

    SvarSlet
  136. De er så mega søde.. Krydser fingre

    SvarSlet
  137. Åh den smukke lille fulg måttet meget gerne flyve hjem til mig. Den er virkelig fin og passer perfekt ind i vores familie og hjem. Måske det kan blive en ekstra lille fødselsdags gave til mig, der runder de 30. Jeg krydser fingre..

    SvarSlet
  138. Så fin. Den står allerede højt oppe på min ønskeseddel :)
    Anne (anne@ladelund.com)

    SvarSlet
  139. De er bare så søde, den vil jeg meget vinde

    SvarSlet
  140. De er bare så søde, den vil jeg meget vinde

    SvarSlet
  141. Den må meget gerne komme til at bo herhjemme hos mig i vores nyindrettet stue. Elsker godt gedint dansk design og denne lille fine fugl er jo lige netop alt det!

    SvarSlet
  142. De er så fine de fugle :D

    Mvh. Mette R - Flomme_90@hotmail.com

    SvarSlet
  143. Årh, den vil jeg så gerne vinde!! Den er vildt fin :-)

    M101801@hotmail.com

    SvarSlet
  144. Weee kan lige nå at være med...:)
    Mvh
    camilla ( Citroner og fiduser) (miqilla@hotmail.com)

    SvarSlet
  145. Spurven er på min ønskeliste så jeg krydser fingre for at være heldig :-)

    SvarSlet
  146. Sådan en skøn lille spurv må gerne flyve hjem til mig :)

    SvarSlet
  147. Den smukke spurv har stået på min ønskeseddel i rigtig lang tid, så jeg krydser fingre for den flyver hjem til mig :-D
    Mvh Lone (loneromby@hotmail.com)

    SvarSlet
  148. Sådan sådan en fin lille hjemløs spurv, må godt komme hjem til mig og Bo. Her er masser af varme og kærlighed 😊
    Linemyrupjensen@gmail.com

    SvarSlet
  149. Den er så skøn og står på min ønskeliste. Krydser fingre :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  150. Spurven må gerne flyve til Amager. Så skal jeg nok finde et fint sted til den.

    SvarSlet
  151. Sikke en skøn give-away! Den smukke spurv må gerne flyve hjem til mig.
    guld@unigrate.com

    SvarSlet
  152. Årh, spurven er simpelthen for sød, og må også gerne flyve hjem til mig. Jeg har allerede den lille spurv fra Lucie Kaas, som er så frygteligt ensom, så den vil gerne have selskab af den mellemstore spurv. Fugle flyver jo i flok ;) Mine fingre er krydsede.

    Mvh. Janni Kruse (min mail er mit fornavn og efternavn ud i ét efterfulgt af: @yahoo.dk)

    SvarSlet
  153. Flyv fugl flyv hjem til min reol :-)
    Henriettethorup@hotmail.com

    SvarSlet
  154. Sikke en dejlig give-away! Spurven må meet genre flyve hjem til mig!
    cecilie_hoellsberg@hotmail.com

    SvarSlet
  155. Så fin - krydser fingre :-)
    kh. Rikke
    rikke.neerup@gmail.com

    SvarSlet
  156. Ihh sådan en har jeg på min ønskeseddel i år :D Krydser fingre for at jeg er heldig her, så den kan komme hjem til mig og bo ;)
    agnethe.thorsen (a) gmail.com

    SvarSlet
  157. Skøn skøn fugl... Krydser fingre :)

    SvarSlet
  158. Ååååh! Sikke en fin giveaway. Er vild med spurven. :) Held og lykke til alle. :)

    Kamilla.Nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  159. En virkelig fin give away.
    Deltager gerne og krydser mine små fingre.
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  160. Hvor er den fin! Og jeg lover at tale med den hver dag

    Susenbadusen@hotmail.com

    SvarSlet
  161. Oh yes PLEASE.
    Hvor er det bare en smuk fugl.
    Krydser fingre for mig, og takker dig, for en inspirerende blog-følger og nyder!

    Venlig hilsen Louise
    Altidkusk@gmail.com

    SvarSlet
  162. Hvor er den kær :)

    Sara Rasmussen
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  163. De er så fine!
    Mvh. Maja (majahoegh@gmail.com)

    SvarSlet
  164. Står på min ønskeliste i år. Den er så skøn.
    Mvh Charlotte (charlotte_nielsen@msn.com)

    SvarSlet
  165. Den er SÅ fin! Jeg krydser fingre :-)
    /akh(a)os.dk

    SvarSlet
  166. Jeg vil rigtig gerne være med! Meget fin give away :-)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  167. Jeg vil selvfølgelig gerne være med:) altid dejlig blog:)

    SvarSlet
  168. Den er SÅ sød :-)
    Kh. Trine (trinekjoelby@hotmail.com)

    SvarSlet
  169. Sikken en yndig lille sag. Den må gerne flyve her hjem og finde varme i den kolde vintertid :-)

    SvarSlet
  170. Den er bare så sød. Jeg går helt i barndom og husker på Robert Fisker :-)

    SvarSlet
  171. Super fin fugl! Den vil jeg gerne vinde. Kh Mette Ladefoged

    SvarSlet
  172. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  173. Skøn lille Birdie :-) Kh Mette Zacho

    SvarSlet
  174. jeg krydser fingre! den er virkelig yndig. :)

    SvarSlet
  175. Søde lille spurv, vil du ikke nok flyve hjem til mig og forsøde min vinter? Jeg er sikker på, at du er en skøn kammerat :-)

    Kh Katrine
    keas80@gmail.com

    SvarSlet
  176. Fin fugl der drømmer om at stå i min vindueskarm ved siden af min Lucie Kaas elefant :)
    Email: rikke20dahl@hotmail.dk

    SvarSlet
  177. Jeg kender én, der ville elsker at få dén i julegave
    Lise
    Mail: lisedupont@hotmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...