søndag den 10. november 2013

Strups Give Away vinder

Jeg skylder en vinder af den fine Strups give away. Jeg har holdt en smule blogfri, så selvom jeg trak den heldige vinder i fredags er det først i dag at vedkommende bliver offentliggjort, undskyld at jeg trak spændingen lidt :o)

Tusind tak til alle Jer der ville være med, det har været sjovt at læse hvad I er faldet allermest for :o)
Vinderen blev Line Bank Rønne
Send mig en mail med din adresse, så skal jeg sørge for at der kommer en fin sprællebjørn med mint skørt i din retning :o)

Til alle Jer jeg desværre ikke kunne forkæle i denne omgang: Strups shoppen er kun et klik væk og jeg kan varmt anbefale samtlige ting derfra - en forkæl-dig-selv-gave, til julegave, mandelgave, værtindegave eller eller.. Det er ihvertfald smile-garanti med en Strups gave :o)

Husk for øvrigt at du kan være med i trækningen om et gavekort til Designfavoritter her

I eftermiddag skyder jeg endnu en lækker give away i gang, så jeg håber du kigger forbi.. :o)

Rigtig god søndag

2 kommentarer:

  1. Jubii - tusinde tak! Glæder mig til at modtage den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan jeg godt forstå Line. Den får et fint hjem hos dig :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...