onsdag den 27. november 2013

I min vindueskarm (& 2 vindere)

Et lille vindueskarm-kig.. :o)

Jeg har flyttet en smule rundt i vindueskarmen og forkælet mig selv med en buket roser
Lidt forandring fryder :o)

Og nu til en af dagens sjove gerninger; to vindere skal findes :o)
Tusind tak til alle Jer der havde lyst til at lege med!

Vinderen af en fin valgfri plakat fra Camilla Drejer er Simone
Stort tillykke, send mig en mail med dit ønske og adresse, så sørger jeg for at der lander et smukt print hos dig :o)
Til alle Jer jeg desværre ikke kunne forkæle i denne omgang; I kan se alle plakaterne her, der står også kontaktinformation, så I evt. kan sende en (julegave)bestilling af sted til Camilla

Vinderen af en julesok eller et kalenderophæng fra Super Carla er Jannie lm
Stort tillykke, send mig en mail med dit ønske og din adresse, så sørger jeg for at der hurtigst muligt lander et smukt juleophæng hos dig, der kalder på gaver :o)

Rigtig god dag

2 kommentarer:

  1. Jubiii.. Hvor er jeg glad :) Jeg har også gået og tænk på at poste et vindueskarm indlæg i dag :D og så smutter jeg på bloglovin og ser at du har gjort det :) og bonus bonus jeg er en af vinderne... Wuhuu sender en mail straks!!! Og fin er din vindueskarm altså..
    //Jannie
    www.mogogensen.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...