torsdag den 21. november 2013

Lyn Give Away - Fisher Price Little People

De velkendte Little People fra Fisher Price har udvidet flokken, der er nemlig kommet 5 nye figurer til.

Jeg var heldig at finde en bus incl. passagerer til ingen penge i sommers på et loppemarked. Nu er samlingen blevet udvidet med et par nye hoveder og drengene hyggede sig længe med at lege med det hele i går eftermiddags.
Der er stor forskel på William og Sigurd og den måde de leger på. Sigurd er vildt god til at sidde længe og give personerne stemmer og karaktér og de små figurer fra Fisher Price er perfekte til det. Når storebror så også gider at lege med så er legen komplet :o)

Der er lagt mange tanker bag de små figurer, der hver repræsenterer en særlig personlighed. Nedenfor kan du se de 5 beskrevet:

Eddie: Eddie er fuld af energi og altid med på spilopper. Ingen udfordring er for stor for Eddie, især ikke hvis han kan løse den sammen med sine venner. Han elsker også at dyrke sport sammen med sine venner, og han har altid en bold med sig, så han er klar til at spille med de andre børn.

Koby: Koby er en spørgefugl, og han gør altid sine venner i godt humør, når han fortæller vittigheder og laver sjov. Derudover er Koby god til at fordybe sig, når han leger. Eksempelvis når han leger med sit yndlings: En dinosaur, som han altid har med sig.

Sofie: Sofie er nysgerrig og fantasifuld. Er der noget, hun er i tvivl om, undersøger hun straks sagen. Og der er tit noget, Sofie undrer sig over, f.eks. hvordan det er at være sommerfugl og kunne flyve. Sofie elsker at tegne og tegner alt, hvad hun ser. Derfor har hun altid en æske farveblyanter med sig.

Mia: Mia er pæn pige, som altid opfører sig ordentligt. Hun er lidt genert, men er altid sød og venlig over for de andre børn. Mia elsker at samle på ting og organisere sit legetøj. Hun har altid det, som andre står og mangler, med i sin legetøjskasse.

Tessa: Tessa er energisk og altid fuld af idéer. Hun er den første til at hjælpe sine venner med stort og småt. Derudover elsker Tessa at danse, og hun er især dygtig til at lave piruetter. Når hun ikke danser eller hjælper sine venner, leger hun med dyr. Tessa er nemlig en rigtig dyreven.

I denne Lyn Give Away er der to af de nye Little People figurer på højkant. Måske til en god extra julegave, adventsgave eller kalendergave? Eller måske som en lille forkælelse til vuggestuen/dagplejen?
Alt du skal gøre for at være med, er at skrive en kommentar nedenfor inden i morgen d. 22. november 2013 kl. 11

Rigtig god eftermiddag

50 kommentarer:

  1. Jeg vil elske at vinde en figur til.min datter. det skønne ved det her legetøj er at det kan leges med om man er 1 år eller 3 år. Derfor samler det godt begge mine piger i en fælles leg og vi forældre elsker det. Jeg krydser fingre louise_olsen_@jubii.dk

    SvarSlet
  2. Sammen med Duplo og Brio er Fisher Price simpelthen essensen af mit barndomslegetøj. Så det ville da virkelig være skønt at kunne give det videre til vores lille kiddo. I øjeblikket nørder han enormt meget med sine smølfefigurer, så jeg kan lige forestille mig, at Fisher Price-figurerne vil gå rent ind hos ham.

    SvarSlet
  3. Min Otto vil hygge sig med en af disse figurer, når han er på tur eller sidder med ved bordet.

    SvarSlet
  4. Uh, dem kunne jeg godt tænke mig til lillebror!

    SvarSlet
  5. Ludvig ville være meget taknemmelig for at få noget selv og ikke arve storesøsters for en gang skyld. :-)

    SvarSlet
  6. Er jeg heldig skulle det være som en ekstra lille julegave til mine ungers fætter på 1 år - han ville virkeligt elske dem:-)

    SvarSlet
  7. Den vil jeg gerne vinde. Lillebror herhjemme er den vildeste busfreak så den ville bestemt bringe jubelscener i det lille hjem :)

    SvarSlet
  8. Kender en der ville blive lykkelig ved at modtage disse figurer :-)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  9. De er bare så søde altså :) jeg vil ihvertfald gerne deltage...

    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  10. De er så søde, og herhjemme leger alle tre børn med Little people. Så det ville vi meget gerne vinde herhjemme. Kh Maria (http://min-mors-mirakler.blogspot.dk/)

    SvarSlet
  11. Åh, de er sgu dejlige de små fra Little People :) krydser fingre
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  12. Årh den vil vi også gerne vinde herhjemme. De figurer kan indgå i alle legeverdner her hjemme hos os

    SvarSlet
  13. Yep - det ville passer rigtig godt som kalendergaver. Jeg mangler 4! :)

    SvarSlet
  14. Yes, vi elsker også bussen herhjemme, alle mand. Dens lyde er jo helt tilforladelige i forhold til andre typer legetøj! :)

    SvarSlet
  15. Begge mine børn ville være vilde med disse figurer :)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  16. Lille B elsker de små figurer, så de ville vække lykke hvis vi vandt. Han er særlig glad for dyrene, og den lille Muhh følger ham overalt :)

    SvarSlet
  17. Årh, Little People er bare altid er mega stort hit. Herhjemme har vi indtil videre kun to styks "stort" men der skal helt klart mere til efterhånden - det er i hvert fald på ønskelisten.

    Alexander ville blive meget glad for at vinde lidt Little People (:

    SvarSlet
  18. Sikke en sød give away. Den vil jeg da gerne vinde.

    SvarSlet
  19. Perfekt julegave til vores lille Dagmar! tine_elsborg@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Sød give away :) Jeg er helt sikkert med.

    SvarSlet
  21. Åh ja... Svea ville blive ellevild ;-D

    SvarSlet
  22. Dem ville min dreng på 2 år elske at lege med så jeg krydser fingre for jeg kan glæde ham med dem;)
    Kh Christina (mrs_ayvali@yahoo.dk)

    SvarSlet
  23. Jeg vil meget gerne deltage! Hilsen mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg kender et par børn der vil blive rigtig glade for at få figurerne med i deres leg :-)

    Line M.

    SvarSlet
  25. Der er blevet leget flittigt med little people herhjemme, så jeg er sikker på, at der er plads til et par små venner mere i huset og bondegården. :)

    SvarSlet
  26. De er så søde :) Bjarke og Laura har flere ting fra Fisher Price, så figurerne vil passe ind.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  27. Vi har lige fået en lille ny kusine i dag så de ville være gode oveni den lidt kedelige tøj barselsgave

    SvarSlet
  28. Mine basser har bussen, og kan da uden tvivl bruge en ekstra buskammerat.
    Sej give-away. ;-)

    Krydsekrydse, og igen; dejlig blog. Nok er jeg anonym, men MEGET fast følger af din blog.
    Tak for gode indlæg.

    Venlig hilsen Louise.

    SvarSlet
  29. De ville være et hit hos min søn Christoffer, så jeg deltager gerne. Mvh. Ditte/sweetpotatoes.dk

    SvarSlet
  30. Det skal klart være til adventsgave til min mindste datter der elsker at lege med little People :-)

    SvarSlet
  31. Jamen de kan da passende blive passagerer i det FP fly Anker fik i dåbsgave.

    SvarSlet
  32. Uhuhuh det ville være perfekt at Nissen kom med den gave i dec.

    SvarSlet
  33. De ville passe perfekt i Johannes gule FP-bus.

    SvarSlet
  34. Vi har faktisk også en bus til lille A og den er han ret vild med. Så krydser da fingre for at der kunne suppleres lidt :)

    SvarSlet
  35. Sådan en bus er altid populær, kan den mon stadig spille musik :o) Både Silke og August har haft en magen til. Deltager gerne så venindens små børn kan blive forkælet :o)

    SvarSlet
  36. Deltager meget gerne.
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  37. Perfekt til en extra nisse gave
    /Nina - voresalbum (a) hotmail.com

    SvarSlet
  38. Passer lige til en kalender gave eller to :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  39. Fed start på en god samling ;)

    Kh Ann Kathrine Brændgaard

    SvarSlet
  40. jeg deltager meget gerne - mindstemanden bliver 1 år her d. 24 nov - så det ville være skønt at kunne glæde ham lidt ekstra ;)
    vh Margit
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  41. Krydser fingre :)
    Julie (j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  42. Jeg var ligesom dig super heldig at finde en på et loppemarked, 27 kr. Inkl. figurer. Desværre er figurerne lidt tarvlige, så nye passagerer til bussen vil være et hit!

    Madsen_eva9@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg vil rigtig gerne være med :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  44. Det ville være lækkert at vinde!
    Min mail er kasper_r_j@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Jeg deltager i sidste øjeblik! De vil være helt perfekte som en ekstra 1 års fødselsdagsgave, når min søn fylder år om kort tid! :D
    - Mette Melchiorsen (mette-km@hotmail.com)

    SvarSlet
  46. Jeg når det også lige! Jeg købte selv en brugt Fisher Price bondegård og det er et hit. Så lidt flere gæster på gården vill være dejligt.
    Carina carhou79@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Deltager meget gerne.
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  48. deltager gerne
    jytte777@gmail.com

    SvarSlet
  49. Ville være rigtig fedt at vinde! Soehestenblog@yahoo.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...