tirsdag den 5. november 2013

Strups Give Away

Da Sigurd havde første dag i børnehaven i fredag havde han en No Fear Bear under armen. Perfekt følgesvend på sådan en dag, ikke? :o)
Nettet er fra Strups og jeg er helt tosset med det. Dét er da et net selv en dreng kan bære med stolthed :o)

Udover No Fear Bear er der blandt andet også en dancing bear med det skønneste tylskørt. Du kan se hele Strups udvalget her

Det er den super dygtige Camilla Bjerre der står bag Strups, der udover fine muleposer blandt andet også byder på supersøde sprællebjørne og fine posters.

Camilla har været så sød at sponsorere en valgfri Strups ting fra webshoppen. For at være med skal du skrive en kommentar herunder med hvilken ting du ønsker at vinde. Du finder udvalget ved at klikke her

Jeg trækker en heldig tilfældig d. 8. november 2013 kl. 15

Måske en (før)julegave til dig selv eller en (jule)gave til en du holder af. De fine sager er jo super gode til både store og små :o)

Jeg glæder mig til at læse hvilken Strups ting du falder allermest i svime over :o)

89 kommentarer:

  1. jeg ønsker mig no fear bear, hvis jeg bliver den heldige;)

    SvarSlet
  2. Jeg ønsker mig no fear Bear muleposen, super hyggelig :-)
    VH Jette
    Jettefrostlarsen@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg ønsker mig muleposen med dancing bear, den er godt nok sød :)
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  4. No fear muleposen ville være perfekt når jeg skal ud og være arbejdsløs lige om lidt... (S.tornqvist@gmail.com)

    SvarSlet
  5. Jeg ønsker mig no fear bear muleposen.
    Vh camilla
    Camilla.sterll@gmail.com

    SvarSlet
  6. Ville være dejligt at få fingre i den skønne mulepose ved navn: "no fear bear".
    Fortsæt god uge. <3
    Agnethe Herskind
    Agnethe.herskind@oegnet.dk

    SvarSlet
  7. Mulepose med Dancing Bear, den er bare SÅ sød :)
    Ninakirkmand@gmail.com

    SvarSlet
  8. Ønsker mig Bjørn pige lyserød, vil være perfekt til min datter på 4 mdr ;)
    Ann Kathrine
    annkathrine@bang-udesen.dk

    SvarSlet
  9. Jeg har længe ønsket mig (øh min datter selvfølgelig) en sprællebjørn med strut skørt, de er bare så fantastiske :)

    Louiseoest@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg drømmer om muleposen "I'll bear it" :) xx Cathrine

    SvarSlet
  11. Det er godt nok nogle fine ting :)
    http://strups.bigcartel.com/product/mulepose-dancing-bear hvis jeg skulle være den heldige.
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  12. Sikke en skøn giveaway. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, skulle det være en mulepose dancing Bear til min datter, så hun kan opbevare sine ting til dagplejen deri. Krydser fingre ;-) vh Mie miebuhelt@gmail.com

    SvarSlet
  13. mulepose no fear bear er så fin :) julie_windfeld@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg er helt sikker hooked på den her mulepose: http://strups.bigcartel.com/product/mulepose-to-be-me. Det er SÅ meget mig! :)

    SvarSlet
  15. No fear bear, den vil min søn elske :)
    lenebadstue@msn.com

    SvarSlet
  16. Muleposen er super sej. Jeg kunne godt tænke mig en magen til: http://strups.bigcartel.com/product/mulepose-no-fear-bear

    SvarSlet
  17. Jeg har en prinsesse som ville elske
    http://strups.bigcartel.com/product/mulepose-dancing-bear

    SvarSlet
  18. Jeg kunne tænke mig denne mulepose : http://strups.bigcartel.com/product/mulepose-to-be-me , fordi jeg har brug for at blive mindet om netop det :)

    SvarSlet
  19. http://strups.bigcartel.com/product/bjrn-pige-lyserd
    Jeg ønsker mig denne bjørn i str. A3! Synes ideen med sprællemændene er genial! :-)

    SvarSlet
  20. Englebjørnen er lige mig. Jeg er efterskoleelev og den vil være så fin til vores værelse. Hvis jeg selv kan vælge størrelse skal det være den i A3 :)
    Knus Maria Elmelund // mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  21. Uh det er svært at vælge! Men det må blive en sprælleBjørn med mint skørt!
    Krydser fingre for at jeg bliver den heldige!

    SvarSlet
  22. Uhh muleposen med "I'll beat it" vil være perfekt til indkøb :)

    SvarSlet
  23. Åh hvis jeg vinder, vil jeg gerne vinde en pige sprællebjørn med mint tyl;-)

    Med venlig hilsen
    Simone
    Medvingerbagud.blogspot.dk
    Sberiksen87@gmail.com

    SvarSlet
  24. No Fear Bear er lige hvad vi har brug for, Vega skal igen på sygehuset den 19 ( operation igen ) Denne kan da kun hjælpe lidt.

    SvarSlet
  25. Jeg vil rigtig gerne vinde muleposen med to be me 😘

    SvarSlet
  26. ønsker ønsker pige bjørn i mint skørt til at sprede glæde på mine ungers micro vær:)

    SvarSlet
  27. Åh som en der samler på muleposer er der da ingen tvivl - og så er jeg lige som din Sigurd ret så vild med No Fear Bear!

    Kh. Line

    eskerodder(at)ofir.dk

    SvarSlet
  28. kære julemand
    jeg ønsker mig en dancing bear mulepose mere end noget andet!

    / andreas
    andreas.waaben(at)gmail.com

    SvarSlet
  29. Jeg ville elske at hænge printet med "Danse Bjørn" op på min væg :-)

    SvarSlet
  30. Jeg falder i svime over http://strups.bigcartel.com/product/mulepose-to-be-me som familiens guldklump passer så godt til. Jeg kan se hende for mig... lettere arrogant, ben i næsen og en selvtillid der siger spar 2. Håber sådan det fortsætter på hendes færd udi livet.

    SvarSlet

  31. Anonym5. nov. 2013 08.30
    Jeg ønsker mig no fear bear muleposen.
    Vh helena

    SvarSlet
  32. Ih, det skulle da være en Englebjørn!!! Venlig hilsen Pernille P.

    SvarSlet
  33. Jeg mener ikke, at man kan få for mange muleposer. Det er vigtigt med en mulepose til forskellige formål. Jeg mangler dog en mulepose med et feminint touch og har forelsket mig i dancing bear.
    Kh Mette
    Vestergaardnissen(at)live.dk

    SvarSlet
  34. Jeg synes at denne bjørnepige er så fin :)
    http://strups.bigcartel.com/product/bjrn-pige-lyserd

    SvarSlet
  35. No fear bear vil passe perfekt til min lille super Karla <3 mvh. Pernille cirkusmy@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Super fint net og perfekt til børnehavestart, husker tydeligt isabellas første dag :) hvis jeg er den heldige vinder ønsker jeg mig den skønne englebjørn, den er simpelthen så fin og vil passe perfekt på vores sorte tavlevæg i køkkenet.

    SvarSlet
  37. Jeg er helt med på vognen med No fear Bear, det lyder til det perfekte til institutionsopstart. her står vuggestuen for døren, så Marinus (og især moderen) vil elske at følges med nettet. :-)

    SvarSlet
  38. En sprællebjørn med mint skørt ville være perfekt!

    SvarSlet
  39. Det er min store piges fødselsdag på fredag, det må da give held :-)
    Hvis jeg er heldig med lodtrækningen ønsker jeg mig englebjørnen.

    KH Maria

    SvarSlet
  40. Jeg synes, man bliver i godt humør af at kigge på bjørn i strutskørt, så den ville jeg vælge:-)

    SvarSlet
  41. Jeg kan bedst lide muleposen med dancing bear! Jeg har en cow parade ko med strutskørt, og den mulepose vil lige passe sammen med :)

    SvarSlet
  42. Jeg siger haps haps til muleposen med No Fear Bear :)

    Mvh idaaofa@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Mulepose to be me
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  44. Dejlig give away! Jeg ønsker mig muleposen med Dancing Bear, hvis jeg bliver den heldige vinder :-)
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)
    Mail: grundstednielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Årh mand - jeg vil helt vildt gerne vinde en mulepose med dancing bear :-) Den er da simpelthen for skøn!!

    SvarSlet
  46. Har længere end længe ønsket mig en sprællebjørn (pige/mint) krydser min små fingre for, at jeg vinder den nu :)

    SvarSlet
  47. Fin give away. Jeg vil da gerne vinde en sprællebjørn med lyserød tylskørt
    Kh Christina , stinastinah@gmail.com

    SvarSlet
  48. Mulepose "I'll bear it" er da ikke til at stå for :)

    SvarSlet
  49. Muleposen "To be me" er min favorit :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  50. http://strups.bigcartel.com/product/bjrne-pige-a3
    - som er en sprællebjørn i A3 med mint skørt...den er da søøød!

    // Rikke //
    rikkeriks85@gmail.com

    SvarSlet
  51. Orv hvor gad jeg godt at vinde en No Fear Bear mulepose med en sej super bjørn på. Ville være en perfekt pre-fødselsdagsgave til mig selv :-)

    SvarSlet
  52. Helt klart muleposen I'll bear it

    SvarSlet
  53. Den her er da for sød :) http://strups.bigcartel.com/product/bjrn-pige-lyserd
    Håber jeg bliver den heldige

    mvh
    Trine
    smil-i-hverdagen.dk

    SvarSlet
  54. Jeg er vild med muleposen med den dansende bjørn i lyserødt tylskørt, den er for cute<3
    Kh Trine
    (Trinestevn@yahoo.dk)

    SvarSlet
  55. Jeg er allermest vild med muleposen med 'Dancing Bear'. Men de er nu så fine alle sammen. :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Muleposen "To be me" er min favorit.
    keolesen@privat.dk

    SvarSlet
  57. Muleposen To Be Me er min favorit :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  58. Jeg vil elske at vinde denne til min smukke datter: http://strups.bigcartel.com/product/mulepose-dancing-bear

    /Nina - voresalbum (a) hotmail.com

    SvarSlet
  59. Uh, jeg vil gerne vinde I'll Bear it. Den er så fin og tror selv min mand kunne finde på at shoppe med den ;-)

    Carina HH

    SvarSlet
  60. Søde ting hun laver :-) Min favorit må være dancing bear muleposen.

    www.oktoberkind.dk

    SvarSlet
  61. Jeg er helt vild med 'I'll bear it' muleposen. Fine sager :)

    SvarSlet
  62. Ønsker mig no fear Bear til min søn
    Julie ( j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  63. Der er ikke andet og sige end jeg ØNSKER mig "No fear Bear" muleposen, til min dejlige søn
    - krydser fingre!!!
    Sabine (sabinemaria@hotmail.com)

    SvarSlet
  64. http://strups.bigcartel.com/product/bjrn-pige-lyserd er da bare for lækker<3

    SvarSlet
  65. Åh, muleposen "To be me" er lige mig! :)

    Signe_n_a@hotmail.com

    SvarSlet
  66. Åhhh, jeg kunne godt tænke mig muleposen med Dancing Bear :-)

    SvarSlet
  67. Hvis jeg er den heldige, så bliver det no fear bear muleposen.

    SvarSlet
  68. Denne mulepose "to be me" - Passer lige til mig :)

    Christina

    SvarSlet
  69. Muleposen "To be me" er rigtig skøn :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  70. åhh jeg ønsker mig muleposen no fear bear, den må man da ønske sig til sin lille dreng.
    Christine

    SvarSlet
  71. Jeg ønsker mig posen hvorpå der står "I'm not supposed to be normal I'm supposed to be me", den er vildt sød :-)

    SvarSlet
  72. Åh, jeg ville elske at vinde en fin sprællebjørn med strutskørt. De er så utrolig fine!

    SvarSlet
  73. Sikken sjov taske - vi er tøser i flertal herhjemme så vi kunne godt tænke at vinde muleposen med bjørnen og ballerina skørtet
    Kh

    ketty_petersen@hotmail.com

    SvarSlet
  74. Hvis jeg er så utrolig heldig at vinde denne her:

    http://strups.bigcartel.com/product/bjrne-pige-a4

    SÅ beholder jeg den altså selv <3 :)

    SvarSlet
  75. Jeg er simpelthen så forelsket i de små bjørne. Ønsker mig én af hver fra shoppen ;) – synes det er vildt svært at vælge. Men pigebjørnen med lyserød strut, I'll bear it muleposen og party bjørnen er mine favoritter.

    SvarSlet
  76. Min datter Silke kunne godt bruge en ny gymnastiktaske så muleposen dancing Bear vil være et hit :0)

    SvarSlet
  77. Den her mulepose - http://strups.bigcartel.com/product/mulepose-to-be-me
    Det er jo mig!

    hersom@mil.dk

    SvarSlet
  78. Jeg er faldet for 'i'll bear it' muleposen.
    :-)

    SvarSlet
  79. Ville rigtig gerne vinde Bjørn dreng /grøn. Miss_bundgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  80. Uhh. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, ville jeg gerne vinde en Dancing Bear mulepose. :)

    Mvh Sara // sarakpihl@gmail.com

    SvarSlet
  81. Årh altså, Part Bjørn med farve - "vi skal ud at have en bjørn på" er simpelthen så kniv skarp, humørlækker og genial. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Part Bjørn som i Party Bjørn naturligvis :)

      Slet
  82. Skøn serie. Jeg ønsker mig en mulepose med en dansende bjørn

    SvarSlet
  83. En balletbjørn med lyserødt skørt er mit valg, hvis jeg er så heldig at vinde.
    Mvh Mette (mette.lape@gmail.com)

    SvarSlet
  84. De ser godt nok dejlige ud, må da deltage i konkurrencen. Giver en til min søster hvis jeg er så heldig at vinde ;)
    millaartnees@hotmail.com

    http://strups.bigcartel.com/product/mulepose-to-be-me

    SvarSlet
  85. http://strups.bigcartel.com/product/mulepose-to-be-me

    Denne her er rigtig sød.
    FreyaLaursen@gmail.com

    SvarSlet
  86. http://strups.bigcartel.com/product/mulepose-i-ll-bear-it
    Jeg er helt vild med I'll bear it-muleposen.. :)

    SvarSlet
  87. Jeg er så vild med denne http://strups.bigcartel.com/product/mulepose-to-be-me den er så sød! :)

    Vh Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...