fredag den 8. november 2013

De små ting

En omgang godt og blandet kommer her til at gå på weekend med :o)

Tomatsuppe, hyggelys, friske blomster, et opryddet køkken, lidt grønt på badeværelset, dessertkageplanlægning til aftenens mission FMO (FedMorfarOp) og en smuk aftenhimmel er små ting der gør mig ekstra glad i disse dage :o)

Anders vendte hjem fra sæsonens sidste fodboldtræning med samtlige spilledragter - så det kunne ikke passe meget bedre lige at have fået en sending Neutral vaskekapsler med posten :o)

Rigtig god weekend til Jer alle, håber I får en skøn fredag aften, det er nu en af ugens bedste hvis du spørger mig :o)
Vi skal om til mine forældre, jeg skal lave hjemmelavet pizza, (de store) drenge skal se fodboldkamp i TV, vi skal drikke rødvin og (selvfølgelig) spise dessert :o)

Hvad skal du mon bruge weekenden på?

15 kommentarer:

  1. De små ting er vigtige :-) det lyder dejligt med pizza og hygge - rigtig god weekend!
    Her står den på gæster x to pga min fødselsdag. Det er lidt en tradition jeg altid inviterer til andesteg og hele molevitten, i år pga bækkenløsning medbringer gæsterne meget af maden. Det er jo fantastisk :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Marie. Lyder som en rigtig god weekend, tillykke mange gange. Mums altså, Andesteg er godt :o)

      Slet
  2. Det er de små ting der betyder allermest, skønne fotos, dejligt indlæg... :0) Kan se du deler min begejstring for mummitroldene... Jeg er en hlavgammel høne på 45 der er vokset op med, at man samlede på 12 stk af alt... Nixen, det gider jeg simpelthen ikke længere, med alle de skønne stel der er derude.... Så nu er jeg gået over til at det nye koncept hedder, 1 enkelt eller 2 af flere forskellige krus/kopper7glas, det giver liv og spræl, og der er mulighed for at vælge " dagens kop ".... Jeg elsker det, har allerede de 2 næste krus på ønskelisten, MOR koppen som du også har kan jeg se, og en fra Anne Black.... Jeg synes det er så fedt, at der i boligindretning med mere, i dag ikke længere er noget der hedder normen, eller " vi plejer at gøre ".... :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg har også forskellige krus til kaffe/te i hverdagene...så kan man vælge efter humør :) Jeg vælger dog tit min Starbucks-kop pga den store mænge te der kan være der i, men sikkert også fordi den minder mig om gode oplevelser, ferie, udlandet og hyggelig atmosfærde...

      Til større selskaber (når 2x familie er på besøg fx.) har jeg sorte Ikea krus....det er lidt mere "roligt" på et (over-)dækket bord.

      // Rikke //
      CUPCAKE-STYLISTEN

      Slet
    2. Tak Heidi. Ja jeg er også ret tosset med Mumi krus, har vist efterhånden fået samlet en del sammen :o)
      Det er også sjovt at kunne vælge krus efter humør - jeg går heller ikke op i om det hele matcher, jeg blander også porcelæn på bordet osv :o)

      Slet
    3. Tak for din kommentar Rikke, dejligt med yndlingskrus :o)

      Slet
  3. Her skal weekenden gå med at klargører værelse og sygehus-taske til lillebror melder sin ankomst. Jeg har i forvejen en dreng på 2,4 år og venter endnu en dreng. Det kunne være spændende at høre lidt om, nu du har 2 skønne basser, om du så drømmer om en pige før familien fuldendes eller bare generelt en nr 3? Måske har du allerede skrevet blogindlæg om dette, i så fald må du gerne henvise til det:) Jeg glæder mig helt vildt til vi får en lille bandit mere også at det er en dreng, så de som søskende forhåbentlig vil nyde godt af hinanden - men jeg kan heller ikke lægge skjul på at jeg godt kunne tænke mig en pige engang. Det er som om familien Danmark i dag er mor, far, en dreng og en pige - så jeg kan faktisk godt blive lidt misundelig på dem som får et barn af hvert køn med det samme (ja jeg ved det er plat!) nu er jeg kun 26 så jeg behøver slet ikke spekulere så meget i det endnu, kun når mig og min mand snakker lidt om fremtiden. En pige ville jeg kunne dyrke min feminine side med, lægge neglelak, sætte hår osv, shoppe osv:) har du gjort dig nogle tanker om det samme? Mvh en læser der er helt pjattet med din blog.

    SvarSlet
  4. Skønne billeder :-)
    Her står den på tur til Ikea, gospel koncert og ellers bare afslapning. Så vi klager skam slet ikke her.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Simone, det lyder også som en skøn weekend du har haft :o)

      Slet
  5. Som altid leverer du de skønneste billeder men masser af skrevet kærlighed til din familie :o)
    Desværre er ,mandens fodbold ikke slut for denne sæson (han er assistent træner på vores lokale førstehold) så lørdagen står for hans vedkomne på endnu en lørdagskamp.. Den mindste skal en tur til fødselsdag lørdag, den store kommer hjem fra fødselsdag og imens kan jeg så klare en ca. 8 maskiner vask ;o) Heldigvis skal vi til skønne venner lørdag aften så maden slipper jeg for :o) Søndagen skal vist bare nydes stille og roligt :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde besked Katja!
      Lyder skønt med middag hos gode venner lørdag aften og med en stille søndag :o)

      Slet
  6. Igen; hyggelige hverdagsbilleder. Og hvor har du mange lækre designting. Er urtepotteskjuleren mon fra HAY? ;)
    Og smilede ved synet af alle mumi-kopperne på hylden, - lige til at tage ned uanset hvilket familiemedlem der skal ha noget i koppen...

    Min weekend skal gå med arbejde - begge dage, så ser frem til min fridag tirsdag samt udsigten til en heeeell fri-weekend om 1 uge!

    God weekend til dig og dine :)

    // Rikke //

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Rikke. Kan godt forstå du ser frem til fridag så..
      Ja urtepotteskjuleren er fra Hay.
      Det er nemlig skønt med et (mumi)krus til enhver lejlighed :o)
      God fridag

      Slet
  7. Skønne glimt, jule-mumi-kopperne er så hyggelige (:

    - Anne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...