mandag den 18. november 2013

Kay Bojesen Julemand - Give Away i samarbejde med Rosendahl

Jeg er ret tosset med jul og temmelig pjattet med smukke træfigurer. Disse to svagheder er nu smeltet sammen i re-lanceringen af Kay Bojesens julemand og for mig er det et match made in heaven :o)

Han er egentlig designet helt tilbage i 1940'erne, hvilket for mig vidner om at vi her har at gøre med en ægte klassiker, der kan holde til at blive pakket ud jul efter jul og måske endda gå i arv..

En fin, smuk og enkel måde at tilføre lidt jul på hylden, i sættekassen, i vindueskarmen, på bordet eller til et stilleben.
Herhjemme tror jeg julemanden skal være en ny tradition på julebordet 

Den nye version har fået tilføjet en lille sæk, der f.eks. kan bruges til en sød julehilsen hver dag eller måske en lille kalendergave :o)

Jeg er ret sikker på at en (langtidsholdbar) julemand vil bringe glæde både som fødselsdagsgave, julegave, værtindegave eller måske som årets (eksklusive) mandelgave..

Rosendahl har været så fantastisk søde at stille en julemand på højkant til en af Jer, søde læsere. 
Jeg har glædet mig vildt til at skulle skyde gang i denne give away og forkæle en af Jer med en smuk figur fra et designikon jeg selv holder meget af. 

Du kan se hele Kay Bojesens smukke udvalg her, jeg er sikker på at alle slags vil bringe jubel under juletræet og jeg kan også anbefale at tilføje dem på ønskesedlen. 
Jeg har efterhånden fået nogle stykker i gave henover årene og jeg elsker at kigge på dem hver dag <3

For at deltage i trækningen om den søde rare julemand skal du skrive en kommentar herunder inden d. 23. november kl. 10
Så skulle der være gode chancer for at den heldige kan nå at få ham hjem i varmen inden jul, hvis altså ikke han skal gives videre som en smuk gave til en du holder af :o)


P.S. Husk at skrive et kendetegn (navn, mail eller lignende) hvis du kommenterer anonymt og at kigge forbi efter d. 23. november og se om du er den heldige vinder :o)
Jeg forbeholder mig ret til at trække en ny vinder hvis jeg ikke har hørt fra vedkommende indenfor 5 dage

P.P.S. Hvis du gerne vil være sikker på ikke at gå glip af fede give aways og super gode julegavetips så husk at følge med via Bloglovin' - du skal blot klikke her og trykke follow :o)

210 kommentarer:

  1. Hvor er den fin!! Krydser fingre :o)

    Mvh. Caroline
    carokjelle@hotmail.com

    SvarSlet
  2. han ville helt sikkert være en super gave :)

    SvarSlet
  3. Uhh han må meget gerne bo hos os, er sikker på han vil få en skøn jul hver evig eneste år :)

    SvarSlet
  4. Den må gerne komme hjem til os. Den er rigtig fin :)

    SvarSlet
  5. Hvor er han skøn, jeg krydser fingre :-)
    Vh Hanne
    Hanne_blochnielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Ihh, hvor er han skøn!
    Anne/anne.callesen@gmail.com

    SvarSlet
  7. Ho Ho Ho - julestemningen nærmer sig, og jeg vil meget gerne vinde ham:-D

    SvarSlet
  8. Uha ville enormt gerne vinde ham, ville give den videre til manden min, som er samler af kay ting :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er den sød.. og det er sjældent jeg synes det om julepynt.. :P Den ville pynte her til jul.. vi har virkelig ikke meget at pynte med ellers.. :)
    belle3890@gmail.com

    SvarSlet
  10. Han er simpelthen så sød, jeg har allerede beundret ham flere gange... Her må jeg være med, han vil passe fint til mit fine teaktræsbord, med en lille juledekoration til... :0)

    SvarSlet
  11. Hvor han bare fin. Han vil helt sikkert kunne sprede lidt julestemning herhjemme :)
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  12. Søde lille julemand - håber du finder vej til mig.
    sinestrange@gmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg deltager gerne.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  14. Åh, hvor er den bare fin! Ligesom alle KB's andre træfigurer. Dengang jeg var lille, havde min bror og jeg hver vores nisse. De lå i kufferten med julesager, og det var ikke jul, før de var kommet op at sidde et sted - og vi havde fundet dem. Min mor placerede dem nemlig forskellige steder hvert år. Det var vildt hyggeligt, og hvis jeg er så heldig at vinde julemanden, skal han bruges ligesom min gamle nisse (som er strikket og derfor så gammel nu, at den er ved at opgive ævred); til at signalere decembers indtog og til at blive gået på jagt efter :-)
    hverdagenssurdej@gmail.com

    SvarSlet
  15. Uh, han må gerne flytte ind hos os :)

    SvarSlet
  16. Så den i butikkerne i lørdags, da jeg var på strøgtur, den er super fin og jeg er klart med i opløbet her.

    SvarSlet
  17. Håber denne smukke julemand dumper ned i min skorsten.
    Kirsten ( post@kirob.dk)

    SvarSlet
  18. Hvor er han sød... Jeg vil gerne deltage :)

    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  19. Det ligner noget min mor godt kunne bruge. Jeg deltager :-)

    SvarSlet
  20. WOW WOW WOW! Jeg deltager helt sikkert!
    Maria Møller // mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  21. Han er velkommen hos mig ;)

    Mette Ravn // metteravn@gmail.com

    SvarSlet
  22. Han er bare så fin. Han må gerne bo i min HAY sættekasse
    Kh Julie
    julie_lykke@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Åh, den vil jeg SÅ gerne vinde..
    XXX

    SvarSlet
  24. Julemanden må meget gerne flytte hjem til mig - jeg skal nok passe godt på ham, - give ham alt hvad han har brug for, så han er klar til at dele gaver ud d.24 dec.
    Kh. Kristina

    SvarSlet
  25. Han er så fin den lille julemand ;-)

    SvarSlet
  26. Han er så fin den lille julemand ;-)

    SvarSlet
  27. Hvor er han dejlig minimalistisk - en god nyfortolkning af de til tider "lidt-for-meget" julenisser man ellers ser.

    SvarSlet
  28. Sikke en fin lille julemand han kunne bo godt hjemme hos mig ;-)

    SvarSlet
  29. Han er faktisk på ønskesedlen herhjemme :) drømmer om at han skal gå i arv til børnene og minde dem om jul og dejlige stunder. Han er så fin ligesom alle de andre fine figure fra kay bojesen. Krydser virkelig fingre!! Mvh Kristina myhouseins@gmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg er med! :)

    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  31. Nej, hvor er den fin! Den gad jeg godt vinde!
    Vh Eva

    SvarSlet
  32. Har også en svaghed for de smukke træfigurer!
    Så den den smukke julemand, vil være mere end velkommen hjemme hos mig :-)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  33. Sikke en skøn fødselsdagsgave det ville være at vinde denne :)
    Hilsner Barbara
    andersen_barbara@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Han må gerne stå på mit TV-borg og skabe lidt julestemning :-)

    /Line
    www.vidunderligevirvar.blogspot.dk

    SvarSlet
  35. Hvor er han bare fin. :)

    Christina Bonke, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Jeg tror jeg ville forkæle mig selv med sådan en fin lille julemand - det synes jeg jeg fortjener.

    SvarSlet
  37. dejlig tidsløst design - han må gerne flytte hjem til mig og min julestue.

    SvarSlet
  38. Hvor er han hyggelig og fin.
    Ville blive rigtig glad hvis han pyntede hos mig.
    Vh. Simone
    simonegbw@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Åh, hvor ville jeg gerne vinde denne og forære den til min mor. Hun elsker hans figur, men ejer kun to indtil videre, så ved at sende denne til hende, da hun bor i den anden ende af landet, så ved jeg at hun ville blive overrasket og glad!

    Kamilla N.

    kamillawn91@gmail.com

    SvarSlet
  40. Den fantastisk smukke gave vil jeg forære til mine forældre som en forsiket 80 års fødselsdagsgave
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  41. Jeg mangler julepynt, og denne julemand er så fin :-)

    SvarSlet
  42. Elsker julepynt og ham her er da bare fin ;)

    Krydser fingrene

    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  43. Ihhh jeg er med vil sååååå gerne have den til samlingen!!

    Laila Jensen
    Regnbuens@hotmail.com

    SvarSlet
  44. Julemanden skal hjem til resten af samlingen...
    Lbesenbacher@gmail.com

    SvarSlet
  45. Lige en nisse efter min smag... rød og hvid.
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  46. Jeg er også med!

    Hilsen Gitte
    Jordberry@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Jeg er klart med! Hvor er han dog fin!
    Vh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)
    Mail: grundstednielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Ho ho han må gerne bo hjemme hos mig 🎅 Kh Helle
    Helleallan.larsen@gmail.com

    SvarSlet
  49. Hej,

    Uh jeg kan se at vi deler samme smag i rigtig, rigtig mange ting! Den søde julemand ville pynte gevaldigt herhjemme, og synes som dig at det kunne være en rigtig fin ting at lade gå videre (engang om mange år, altså!).

    Kh Lene

    SvarSlet
  50. Han er så fin!
    keolesen@privat.dk

    SvarSlet
  51. En SKØN julemand, som vil pynte hvor end den stilles - lige min smag!
    Jeg vil elske at give ham et godt hjem.
    gitchen@mail.tele.dk

    SvarSlet
  52. Hoho, den ville sørme pynte på vores julebord!

    SvarSlet
  53. Åh hvor ville han pynte på vores hylde. Drengene vil elske ham <3
    Dejlig give-away.
    Kh Jette
    Jettefrostlarsen@hotmail.com

    SvarSlet
  54. Man kommer helt i julestemning. Hvor er han fin. Han ville pynte så fint hjemme hos os.
    Kh Charlotte (charlotte_nielsen@msn.com)

    SvarSlet
  55. Den vil være så fin her - i mit forsøg på at lave en lidt mere voksen julestil, men stadig med sjov og ballade :) christineshannon12@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Hvor er han fin. Han ville pynte her hjemme.

    SvarSlet
  57. Ho ho ho.
    Den kære julemand skal være velkommen her.
    Så vil han få muligheden for at følge med i vores familiejul med alle de gode traditioner...

    Kh
    Hanne

    SvarSlet
  58. Åh hvor er han fin og rigtig hyggelig. Ville være perfekt på julebordet sammen med store kogler! Majbrittthorsoe@hotmail.com

    SvarSlet
  59. Jeg er vild med de fleste af Kay Bojesen figurerne inkl julemanden. Er selv den lykkelige ejer af aben som hænger i lampeledningen i loftet i stuen :0)
    Tror julemanden skal på ønskesedlen hvis jeg ikke er den heldige her...
    Kh Stine Bjerre

    SvarSlet
  60. Den er SÅ fin!
    MVH. Louise (superprinsessen@gmail.com)

    SvarSlet
  61. Neeej, hvor er han fin, ham gad jeg godt at vinde:-)
    Kærlig hilsen fra Fineluna( instagram)
    Josefine

    SvarSlet
  62. Jeg krydser fingre for at han kommer hjem til os og bor...
    Hilsner fra Christina (mrs_ayvali@yahoo.dk)

    SvarSlet
  63. Jaaaaaa tak! Har allerede tilføjet ham til min ønskeseddel, men det ville ikke være dårligt at få ham på forskud :D
    Elsker de fine træ figur de laver :D

    Ps. Tak for en dejlig inspirerende blog :D

    - Ann :)

    ann-s12@hotmail.com

    SvarSlet
  64. Ville også elske at vinde den fine julemand. Krydser fingre ;-)
    Mvh Nikoline
    Instagram: Nikolineflw

    SvarSlet
  65. Nøj den er lækker, den vil jeg gerne vinde

    SvarSlet
  66. Jeg er spændt på, hvornår min blog bliver stor nok til at nogen får øje på den og også vil donere ting og sager til udlodning. - Nå, sådan en nisse vil jeg da gerne deltage i lodtrækningen om.
    http://neumannskreationer.blogspot.dk

    SvarSlet
  67. Den vil passe fint i vores hjem. Ææææææælsker også alt, hvad der har med jul at gøre ;)

    Kh Ann Kathrine Brændgaard

    SvarSlet
  68. Han er rigtig fin, han må godt flytte hjem til mig. ;0)
    sanne@warborg.dk

    SvarSlet
  69. Øj, den vil jeg mægtig gerne vinde. X'er fingre.
    Glædelig jul fra Shina
    shina@rosgaardas.dk

    SvarSlet
  70. Jeg vil gerne deltage, den er såå fin.

    Simone
    Medvingerbagud.blogspot.dk
    Sberiksen87@gmail.com

    SvarSlet
  71. Jeg er så vild med den søde julemand
    fobus@hotmail.dk

    SvarSlet
  72. Puha, den ville jeg gerne vinde :-)
    c.korntoft@gmail.com

    SvarSlet
  73. Den er simpelthen for fin!
    Kh Christina Lehnemann
    Stinastinah@gmail.com

    SvarSlet
  74. Sådan en havde min mormor, da! Desværre gik den op I røg da hendes hus brændte... Jeg er selvfølgeligt med! Kh :)

    SvarSlet
  75. Ihhh - denne flotte julemand må meget gerne flytte ind hjemme hos mig :)
    Hav en dejlig aften.
    /Dianna

    SvarSlet
  76. Min mor har den, og den er simpelthen så fin. Krydser fingre for at jeg bliver den heldige :-)
    //Cecilie
    Cillemusen2@hotmail.com

    SvarSlet
  77. Er sikker på at han vil elske at bo i min lejlighed hver december - så jeg holder mine fingre krydsede indtil den 23.november :)

    SvarSlet
  78. Sådan en herlig julemand måtte godt komme her hjem i varmen og fejre de næste mange juleaftener :)
    Kh. Louise
    dollsdarlings@gmail.com

    SvarSlet
  79. Du har godt nok nogle skønne give aways:-) Mit julehjerte smelter :-) Han er mere end velkommen hjemme hos mig!

    louisereinewald@hotmail.com

    SvarSlet
  80. Den fine figur må meget gerne flytte hjem til os og sprede julestemning.
    Mange hilsner Lotte
    Lotteagerbo@gmail.com

    SvarSlet
  81. Ih hvor fint. Jeg har sat mig for at begynde en samling af pænt og holdbart julepynt (man er vel blevet voksen) og den her ville være perfekt til at starte det hele. :)

    SvarSlet
  82. Jo tak, sådan en nisse må hellere end gerne bo her i Forstaden

    SvarSlet
  83. Jeg synes den er så fin. En design julemand så er det svært ikke at blive forelsket ;-)

    SvarSlet
  84. HAM vil jeg gerne vinde:) så fin så fin:) mvh km
    Kmskagen@hotmail.com

    SvarSlet
  85. Åh den står SÅ meget på min ønskeseddel! Har ofte været ved at købe den gamle på auktioner men uf de er SÅ dyre! Krydser for fødselsdagsgaven kommer i hus her :) smil fra Mia, mia.soerensen@hotmail.com

    SvarSlet
  86. Den er sååååå fin og han skal være så velkommen her :-) Heidi
    Hls@fdf.dk

    SvarSlet
  87. jeg kan se der står mit navn på den fine julemand :-)

    Reklame-for-Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  88. Det ville godt nok være en fin ekstra julegave. Malenef@hotmail.com

    SvarSlet
  89. Ihh - ham ville vi gerne have på besøg herhjemme:))

    SvarSlet
  90. Super fin

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  91. Skøn jule-giveaway!! Han må meget gerne være med til at jule hjemme hos os!! Hilsen Louise Siri
    (Sirisunivers.blogspot.dk)

    SvarSlet
  92. Drømme drømme drømme... Åhhhh JA tak til skøn julet mand!!!
    Krydse krydse både fingre og tæer.
    Igen, tak for en dejlig blog at følge.

    Venlig hilsen Louise/altidkusk@gmail.com

    SvarSlet
  93. Der er altid plads til en julemand mere. Især en flot fyr som ham her :-)

    SvarSlet
  94. Den er virkelig fin :)
    Heidi.Ventzelsen@hotmail.com

    SvarSlet
  95. Nøj! Den gad jeg virkelig godt at vinde :-) Super lækker er den!!

    M101801@hotmail.com

    SvarSlet
  96. Den julemand vil jeg gerne have som 1 af mine 10 stk. julepynt.
    Mvh. juleminimalisten kristinehansen@mail.dk

    SvarSlet
  97. Så lækkert!

    Cecilie Binau
    cecilie.krolykke@gmail.com

    SvarSlet
  98. Den fine julemanden ville passe perfekt ind i vores lille hjem :-)
    En skøn lille ekstra julegave.
    Mail: chris.rogilds@gmail.com

    SvarSlet
  99. Sikke en fantastic give away!

    marielouisejoergensen89@gmail.com

    SvarSlet
  100. Åh hvor er den smuk og skøn!
    /Nina - voresalbum (a) hotmail.com

    SvarSlet
  101. Skøn og klassisk. Den vil jeg da blive jule lykkelig for:)

    SvarSlet
  102. Han er fin, la' ham bli' min:-). Den står højt oppe på min ønskeseddel.
    Med venlig hilsen LeneHermann@gmail.com

    SvarSlet
  103. Wau, sikke en fantastisk give-away!! Den vil jeg gerne vinde!
    guld@unigrate.com

    SvarSlet
  104. Den er fin!! Kirstinelb@hotmail.com

    SvarSlet
  105. Ih, hvor fin!
    Han må meget gerne flytte hjem til os :D
    Ninakirkmand@gmail.com

    SvarSlet
  106. Ham har jeg lurret lidt efter, han er fin og klassisk i form og farve - et stykke pynt der kan gå i arv igennem familien.

    SvarSlet
  107. Uhhh ønske ønske ønske :-)
    Frejapommer@gmail.com

    SvarSlet
  108. Hvor er den fin, jeg vil gerne være med

    mette.knk(a)gmail.com

    Mvh. Mette K

    SvarSlet
  109. Hvor er den fed.....den måtte meget gerne hænge hos mig :)

    SvarSlet
  110. Ihhh hvor er den fin. Jeg vil elske at være den heldige vinder.
    mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
  111. Man vinder jo kun hvis man deltager, så det prøver jeg :)

    SvarSlet
  112. Den fine julemanden vil jeg godt nok gerne vinde

    SvarSlet
  113. klassisk, smuk og uimodståelig
    x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  114. Det er virkelig en FIN julemanden, han bliver elsket og passet godt på hjemme ved mig;0))

    SvarSlet
  115. Jeg <3 jul. Og denne lille julemand vil sætte prikken over i'et på min juleoppyntning :-)
    liv@aaboe-jacobsen.dk

    SvarSlet
  116. Så fin! Vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  117. Den vil jeg frygtelig gerne vinde :-)

    signeclausen@mail.dk

    SvarSlet
  118. Ham ville jeg gerne give en rigtig glædelig jul - han er jo helt unik, og ville passe så fint ind i vores nye hjem :)! Krydser alt hvad der krydses kan :) mette__jensen@hotmail.com

    SvarSlet
  119. Århh vil SÅ gerne vinde ham :)

    SvarSlet
  120. så fin han er!
    Mvh Maja (majahoegh@gmail.com)

    SvarSlet
  121. Jeg ved lige hvor han skal stå :) anja_truelsen@hotmail.com

    SvarSlet
  122. Lækker Give away...
    Elsker også Kay Bojesen figurerne så jeg ville elske at vinde ham her.
    Henriettethorup@hotmail.com

    SvarSlet
  123. Jeg vil være med, for den julemand er rigtig fin :-)
    De bedste hilsner Pernille

    7913pernillle(a)gmail.com

    SvarSlet
  124. Helt sikkert en klassiker, der gerne vil hjem til mig.
    Hilsen Birthe. :-)

    SvarSlet
  125. Åh, hvor er den bare fin! Krydser fingre for en tidlig julegave :)
    Bedste hilsner,
    Camilla Lund
    camillathorso@hotmail.com

    SvarSlet
  126. Ønsker den så så så meget i julegave jeg forelskede mig i den kære julemand da jeg så ham første gang. Han skal være så velkommen her i hjemmet.

    -Anette
    gruzlie(a)hotmail(dot)com

    SvarSlet
  127. Han er så fin den julemand... Hvor ville jeg dog gerne have ham til at kunne pynte op med til jul :0)

    SvarSlet
  128. Jeg ville elske at give min mor denne fine julemand.
    Hun elsker nemlig hans design, så det ville være så dejligt at kunne overraske hende med den her(:

    Heidi N.
    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  129. Vi flyttede i sommers og næsten al vores julepynt er væk... Og julen skal holdes hjemme hos os i år, så den fine julemand er mere end velkommen :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  130. hvor er han bare skøn. gerne med:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  131. Elsker jul! Elsker design! Elsker kombien:-)
    Hilsen Cille (zwilbert@hotmail.dk)

    SvarSlet
  132. Hvis jeg vinder, vil jeg være så egoistisk at beholde ham selv. Jeg er fuldstændig slugt i den figur!

    Nannatvchristensen@gmail.com

    SvarSlet
  133. Kay Bojesens træfigurer er bare noget helt specielt :) Julemanden må gerne flyve hjem til mig :)

    SvarSlet
  134. han er vel nok fin"" Jeg er med.

    SvarSlet
  135. Ho ho ho. Julemanden må gerne komme på besøg (og blive) hos mig i år.
    Mettekvestergaard@mail.dk

    SvarSlet
  136. Hvor er han fiiiin.. Jeg krydser fingre... Faktisk helt vildt..

    SvarSlet
  137. Den er bare så fin og nostalgisk. Jeg håber det bliver mig.
    Mvh Sara
    Sarakpihl@gmail.com

    SvarSlet
  138. Jeg er ligesom dig, helt pjattet med Kay Bojesens univers. Her ville han pynte fint

    Mette R -flomme_90@hotmail.com

    SvarSlet
  139. Uhhh hvor nice. Vi har også kastet vores kærlighed på diverse træ figurer hjemme hos os, men at der så kan kombineres med julen, JUBIIII.
    Jeg krydser fingre og håber at "nissen" trækker mig.
    KH tina@alitor.dk

    SvarSlet
  140. Wooow fed give away :D Han vil pynte godt i vores nye hjem :D Krydser alt hvad krydses kan :D

    SvarSlet
  141. Super design - sød nisse. Hilsen Mette - mz@home4.gvdnet.dk

    SvarSlet
  142. Han ville pynte gevaldigt herhjemme :)

    xoxo Lykke
    lykkemelanie@gmail.com

    SvarSlet
  143. Jeg vil gerne adopterer ham;-)

    SvarSlet
  144. Sikke en sød lille julemad, han må meget gerne komme hjem til mig og bo. Kh Trine (Trinestevn@yahoo.dk)

    SvarSlet
  145. Den er da fin - og ville passe godt ind hjemme hos mig :-)

    mvh
    Katrine
    aksgk@hotmail.com

    SvarSlet
  146. Den er jeg helt vild med. Håber den finder vej hjem til os:)
    Vh Trine

    SvarSlet
  147. ej, den vil jeg gerne vinde :) .. den er så sød ..

    SvarSlet
  148. Jeg er også vild med ham, så han må meget gerne bo her.

    SvarSlet
  149. Hvor er den fin!

    Isabella A - Isabellafoshammer@gmail.com

    SvarSlet
  150. Min mand kan rigtig godt lide figuren og har vist mig den et par gange, så selvfølgelig vil jeg gerne være med i kapløbet om at vinde det smukke eksemplar!

    SvarSlet
  151. Den ville være perfekt til ungernes nisse bo - han må komme her hjem.

    Natanjasimony@hotmail.com

    SvarSlet
  152. Den er superfin og julet.

    christalebech@gmail.com

    SvarSlet
  153. Julemanden er hyggelig :)

    sfeldborg@gmail.com

    SvarSlet
  154. Den skal da bo hjemme hos mig :-)

    SvarSlet
  155. Den vil min hustru gerne have!

    bobbymandrup@gmail.com

    SvarSlet
  156. HO HO HO hos miiiig ;-)

    gronbechogco@gmail.com

    SvarSlet
  157. Ej! Den har jeg længe savlet over, så den MÅ jeg bare eje!:)

    kristina-hammelsvang@hotmail.com

    SvarSlet
  158. Ligesom over 166 andre personer her på din blog vil jeg gerne tilkalde mig julemanden, - "Kære julemand, kom med sne, jul og gaver!" Han må gerne stå og pynte hjemme i mit lille hjem og jeg er ret sikker på at jeg en dag vil give ham videre i arv, når børnene engang kommer, og når de engang skal flyve fra reden..... Kære, lille julemand.....

    // Rikke //
    CUPCAKE-STYLISTEN

    SvarSlet
  159. Han skal da bo hos os ;-) tine_elsborg@hotmail.com

    SvarSlet
  160. Skulle jeg være så heldig at vinde den søde julemand, ville den faktisk få æren af, at være mit hidtil første og eneste stykke julepynt efter at jeg er flyttet for mig selv :-)

    Line M.

    SvarSlet
  161. Den ville jeg elske at forkæle min mor med <3
    Krydser alt xxx
    Mvh Swap

    SvarSlet
  162. Hvor er han sej! Han ville bestemt pynte herhjemme.

    SvarSlet
  163. Den er bare så fiin!!

    Mvh Tina (tinalanggaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  164. Åh, den er så flot! Ham har jeg længe haft mit øje på, men han er nu lidt dyr for en SU:)
    karinaschwartz28@gmail.com

    SvarSlet
  165. Jeg har også haft et godt øje til ham, så jeg krydser finge for at han skal hjem og holde jul hos mig:-)
    Lone_ibsen@yahoo.dk

    SvarSlet
  166. Han er så fin og jeg håber han må bo hjemme hos os ;)

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  167. Hold op, hvor er han skøn ! 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  168. Hvor er den fin!! Mon ikke vi kan overbevise yngstemanden om, at han bliver levende om natten...? :)

    Kh. Marina

    SvarSlet
  169. Den sagde jeg netop til min mand at jeg SÅ gerne vil have

    lisedupont@hotmail.com

    SvarSlet
  170. Han er virkelig fin!
    Astrid og Kamma

    SvarSlet
  171. Hvor er den fantastisk :)

    Sara R
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  172. Den fine lille julemand vil helt klart klæde mit hjem til Jul. Er sikker på, at min 5-årige søn vil døbe den "nisse (træ-) stump" efter børnehavens nisse af samme navn.
    Vh. Heidi, heidistolzenbach@gmail.com

    SvarSlet
  173. Ej hvor er den fin! Den gad jeg godt vinde, den ville pynte så fint på spisebordet:)
    Kh. Diana
    diana_kofod(a)hotmail.com

    SvarSlet
  174. Den er er rigtig fin, deltager meget gerne :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  175. Jeg er virkelig virkelig vild med den fine julemand fra Kay Bojesen. For at være ærlig, er jeg vild med alle Kaj Bojesens figurer - og alt hvad der har med julen at gøre! Så denne give away er jo drømme give away'en ;) Der er jo ikke det sted, hvor den fine figur ikke vil pynte. Men jeg ved lige præcis, hvor han skal stå, hvis han kommer med mig hjem. Jeg vil meget meget gerne være med!

    Mvh. Camilla K. // c-kruse (at) ofir.dk

    SvarSlet
  176. Santa baby! Så sent som i dag stod jeg og beundrede den fine Kaj Bojesen julemand i Inspiration. Jeg fik tilmed lov til at "holde den"! Og nøøøj, hvor er den altså fin. Julemanden vil virkelig pynte i mit hjem - og jeg er sikker på, at både store og små vil elske ham. ;) Som dagplejemor til 5 børn, kender jeg vigtigheden af, at have flot og holdbart kvalitetsjulepynt!

    Kh. Janni K.d.N.

    SvarSlet
  177. Åh, hvor er han fin. Ham må hjertens gerne bo sammen med os i den lille rede :-)

    Kh Katrine
    keas80@gmail.com

    SvarSlet
  178. Årh, den er bare så fin!!
    Jeg krydser fingre for at det bliver mig, der bliver den heldige!

    SvarSlet
  179. Han er da så fantastisk :-)

    Kh Rikke
    rikke.neerup@gmail.com

    SvarSlet
  180. super fin, den må gerne bo hos mig:-)

    kh Sanne
    sanne_pige@hotmail.com

    SvarSlet
  181. Iiiih hvor er den fin<3 hjemme hos mig ville den bo godt sammen med Bojesen Sangfugl og Abe!
    liselykkejensen@yahoo.dk

    SvarSlet
  182. Elsker den...den må meget gerne komme hjem til mig og bo:)

    kh Britt

    SvarSlet
  183. Jeg vil elske at udvide min julepyntsamling med en smuk klassiker. :)

    SvarSlet
  184. Er ret tosset med de fine træ-klassikere fra Kay. Ville bestemt synes godt om at få en fin lille julemand hjem, i den efterhånden gode julepyntssamling :-)

    SvarSlet
  185. Han er da indbegrebet af jul, skøn, klassik og totalt hyggelig. Ham ville jeg virkelig gerne have hjem til mig :) mvh Ruth (ruthszoeke@gmail.com)

    SvarSlet
  186. Han er SÅ fin, den kære julemand! Jeg er med :-)

    akh(a)os.dk

    SvarSlet
  187. Ville være så fin at kunne tage frem år efter år:)

    SvarSlet
  188. Åh! Tænk om jeg er heldig og få ham hjem til mig.
    alicekryel@gmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...