torsdag den 5. september 2013

Give Away i samarbejde med Kortkartellet

Det er med stor fornøjelse at jeg kan løfte sløret for endnu en lækker give away - denne gang i samarbejde med Kortkartellet, der laver de lækreste plakater med vores allesammens Danmark :o)

Der kommer hele tiden flere og flere byer til, måske din by også er at finde på plakaten?
Derudover er der lækre farver at vælge imellem så der er noget for enhver smag og bolig.
Når et oplag er udsolgt skifter farverne, på den måde kommer der hele tiden nyt til og ikke alle har samme billede hængende.
Kortkartellets plakater er ægte dansk design; både designet og produceret i Danmark

Følg Kortkartellet på Facebook her og bliv opdateret på nyheder, nye plakatbyer og andet godt.

Som jeg skrev forleden, så er København landet herhjemme på væggen. Jeg har stadig flere på ønskesedlen, blandt andet denne special edition og denne med masser af pang

For at det ikke skal være løgn er der hele to skønne læsere der skal forkæles for der er faktisk ikke kun 1 men 2 plakater på højkant!
Du kan vælge imellem denne plakat med Danmark eller denne med København 

For at deltage skal du skrive en kommentar med hvilken af plakaterne du gerne vil vinde.
Jeg deler alle der deltager op i to grupper (dem der ønsker sig København og dem der ønsker sig Danmark) og trækker en vinder fra hver gruppe, så begge vindere får den plakat de ønsker sig allermest.
Hvis ikke du skriver i din kommentar hvilken en du ønsker dig, betragtes dit lod som ugyldigt

Jeg trækker to vindere d. 19. september 2013 kl. 20.00

Husk at kigge forbi derefter og tjekke om du er en af de heldige der skal have en bid af Danmark op på væggen

Rigtig meget pøj pøj og god dag til Jer alle


P.S.
Du er meget velkommen til at sprede budskabet, i så fald må du meget gerne bruge det øverste billede. Det giver ikke extra vinderchancer men rigtig god karma.

Hvis ikke du allerede følger med her hos mig er du meget velkommen! Du finder mig på Bloglovin' her

159 kommentarer:

  1. Fantastisk Giveaway!!! Jeg snupper gerne en af de skønne plakater med "Danmark"!!!
    Hilsen Louise Siri (sirisunivers.blogspot.dk)

    SvarSlet
  2. Danmark må gerne komme herhjem og bo :-)

    De er så fine de plakater.

    SvarSlet
  3. Jeg vil (også) gerne vinde Danmark. Skøn farve!

    SvarSlet
  4. Årh, en fed give away. Vil meget meget gerne have København hjem til os og bo - som en hyldest til den by, jeg nåede at bo i i 12 år, og som jeg, på trods af forstadsidyl, savner. Plakaten er fantastisk og ville i den grad klæde vores entre, der er ved at blive sat i stand :-)
    hverdagenssurdej@gmail.com

    SvarSlet
  5. Sikken lækker give-away.. Jeg ville super gerne vinde en neon-pink Danmark plakat. Den ville passe perfekt ind i min stue. :)
    De er så fine de plakater de laver!!

    SvarSlet
  6. Gud hvor er de fede. Men af de 2 du har på give-away (og tak for det) kan jeg klart bedst lide Danmark.
    Jeg krydser fingre.
    KH tina@alitor.dk

    SvarSlet
  7. Jeg kunne vildt godt tænke mig den med Danmark :0)

    SvarSlet
  8. Uhh det med København vil jeg gerne have hængende på mit kontor :)

    SvarSlet
  9. Jeg ønsker mig den med Danmark :)

    -Kamille
    (karinakamille@gmail.com)

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne skrive mig på til Danmark plakaten, mvh Jannie - jannie-ma@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Ihhhh de er bare SÅ fine <3 Hvis jeg er heldig ønsker jeg mig Danmark - og jeg ved liiige hvor den skal hænge, i vores "nye-gamle" køkken-stue-alrum <3

    Krydser SÅ meget for jeg bliver hevet op af hatten <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  12. Jeg er helt vild med Danmarkskortet, i den multifarvede med petroliums-Jylland eller det kort med det helt gule 'hav' - så krydser fingre, arme og ben :)
    Hav en skøn torsdag!

    (J-eggert@hotmail.com)
    @julieeggert på Instagram

    SvarSlet
  13. Uh jeg synes at Danmark kunne være så fin i mit hjem :-)

    Mvh. Caroline
    carokjelle@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Sikke en flot giveaway! Jeg ville så gerne vinde "København" og så skulle den pynte ved sofahjørnet

    SvarSlet
  15. Åhh, jeg ønsker mig en med ''Danmark'' til vores nye hjem<3 skøn giveaway!! mvh Camilla

    SvarSlet
  16. Jeg er vild med den med "københavn! Fed giveaway ;-)
    knus Anna

    SvarSlet
  17. Hvor fint! Vi har allerede en 'Nørrebro' hængende, men mon ikke den ville blive glad for følgeskab af 'København'?
    Det tror jeg nok den ville ;-)

    Skønne, skønne og originale plakater :D Kan også anbefale, at man følger Kortkartellet på IG

    Ha' en dejlig dag

    SvarSlet
  18. Hvis jeg blev den meget heldige vinder af en fin plakat skulle det være den af "Danmark".
    Kh AC

    SvarSlet
  19. Jeg vil gerne vinde den fine brune København ! Wauw den er flot

    Mvh Eva Vejlstrup

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Herlig give away .... Og jeg er helt klart til danmarkskortet, det ville være flot i min snart nyrenoverede stue.... :-)

    SvarSlet
  21. ja tak til den med danmark. den er skøn;-)

    SvarSlet
  22. Fantastisk! Jeg vil gerne have KBH op på væggen.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  23. Fedt, fedt, fedt har længe kigget på deres plakater. Hvis jeg vinder, kunne jeg tænke mig en "København" plakat tak :)

    SvarSlet
  24. Åh, suk, de er så smukke de plakater.... Ønsker mig SÅ meget en med København!

    SvarSlet
  25. Åhhhh ville super gerne vinde København plakaten :)

    Camilla

    C.gilsgaard@mail.dk

    SvarSlet
  26. Jeg vil rigtig gerne vinde Danmarks plakaten, den kunne pynte så fint i vores nye hjem.

    Mvh. Anne

    anne@besenbacher.com

    SvarSlet
  27. Den med Danmark :*
    Camilla-kje@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Jeg kunne rigtig godt tænke mig den med Danmark ;-)

    SvarSlet
  29. Hvor er de bare fine. Jeg ønsker mig den med København. :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Fed give-away! Jeg kunne godt tænke mig den med København! :)

    SvarSlet
  31. Jeg vil ikke bare have en bid, jeg vil have hele Danmark. I pink :-D

    SvarSlet
  32. Jeg ønsker mig Danmark
    Nulleri@live.dk

    SvarSlet
  33. Rigtig skøn blog du har.
    Jeg kunne godt tænke mig at vinde den med Danmark. Den ville klæde min nye stue i mit nye hus rigtig godt.
    Ha en dejlig aften.

    SvarSlet
  34. Er vild med Danmark plakaten! Den må gerne hænge hos mig!

    SvarSlet
  35. Iiiih sådan en flot Danmarksplakat, ville jeg da vildt gerne vinde:o) Tak for en skøn blog, med så meget dejlig inspiration og lækre opskrifter!
    - Pernille (pernillesjol@gmail.com)

    SvarSlet
  36. De er så fantastiske de plakater! Jeg ville elske at hænge den brune københavner plakat op!
    Krydser fingre!!

    SvarSlet
  37. Super fine plakater, -ønsker mig mest den over København da den skal hænge i vores nye drenge multirum.
    Tak for en super fin blog som jeg med glæde følger :-)
    Tina (tpdalgas@gmail.com)

    SvarSlet
  38. Super fine plakater, jeg ønsker mig "Danmark" plakaten :)

    SvarSlet
  39. Jeg vil meget deltage i konkurrencen om en Danmark-plakat. Hilser fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  40. Skønne plakater, virkelig god giveaway - fingre er krydset!
    Jeg vil meget gerne deltage i konkurrencen om en København plakat.
    Mette (hoest.mette@gmail.com)

    SvarSlet
  41. København ville passe perfekt i stuen! Den ønsker jeg mig :) mvh Sabine

    SvarSlet
  42. Fine fine plakater.
    Jeg vil gerne deltage og herhjemme ville københavn passe perfekt ind :-)
    /maja (raahauge88@gmail.com)

    SvarSlet
  43. Gad mega godt vinde Danmarks plakaten. Den er super flot.

    SvarSlet
  44. Skulle jeg være så heldig, ville jeg helt klart vælge Danmarks plakaten. Den er virkelig virkelig flot!
    Kh. Louise

    SvarSlet
  45. Jeg vil meget gerne vinde "Danmarks-plakaten". Den lyderøde farve passer perfekt hjem til mig;)

    Kh Janni (janni_oestergaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  46. Suk de er fine:) Danmark er den jeg ønsker mig! Kh K:)

    SvarSlet
  47. Jeg er med - håber på Danmark.

    SvarSlet
  48. Super flotte! Jeg ligger billet ind på Danmark :)

    SvarSlet
  49. Jeg ville gerne have en Aalborg plakat.

    SvarSlet
  50. Jeg er helt vild med Kortkartellet. De er simpelthen så fine de plakater. Jeg ønsker mig "Danmark" :-)

    Mvh.

    Jeanet (jeanet_kristensen@sol.dk)

    SvarSlet
  51. Har ønsket mig København sååå lææænge :)

    petrine_nz@hotmail.com

    SvarSlet
  52. Så fine! Jeg vil gerne vinde den med København :)

    SvarSlet
  53. Håber på at være den heldige som for lov til at få en Danmark plakat hjem at hænge :-)

    SvarSlet
  54. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde ville jeg vælge Danmark plakaten :)
    Julie (j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  55. Jeg ville vælge Danmark plakaten, hvis jeg skulle være så heldig <3
    Mvh.
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Ih tænk at være så heldig - har længe beundret de fine Københavns plakater fra Kortkartellet :)

    Jeg kunne så godt tænke mig den med København og krydser fingre for at jeg er den heldige :)

    Kram fra

    Josephine - poohmoon@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Danmark-plakaten må hellere end gerne pryde en af mine vægge ;-D

    SvarSlet
  58. Ville elske at ha danmark plakaten på væggen nu hvor vi står for at skulle flytte til norge.

    Rigtig god week-end.

    Kh

    SvarSlet
  59. jeg vil godt vinde plakaten med Danmark :)

    // maibritt

    SvarSlet
  60. Jeg ønsker mig København plakaten :)

    Rigtig god weekend
    -Caroline

    caroline2203@hotmail.com

    SvarSlet
  61. Hej!

    Jeg kunne godt tænke mig den med København.
    Hvis man selv skal vælge, så skal det være denne: http://www.kortkartellet.dk/shop/danmarks-hovedstad-koebenhavn-4802p.html
    Kig gerne forbi min blog. Jeg har også en giveaway kørende ;-)

    Knuz Katarina...

    Http://girlistuffs.blogspot.com
    Email: Katarinahertzum@gmail.com
    Navn: Katarina Hertzum

    SvarSlet
  62. Danmarks plakaten vil pynte i min stue. Så jeg er helt klart med:-).

    SvarSlet
  63. Den med Danmark er rigtig fin!

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  64. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den med Danmark ville gøre sig godt i mit hjem!! Rrejkjaer@hotmail.com ;)
      Vh Rebekka

      Slet
  65. Jeg ønsker mig plakaten med Danmark.

    Randi

    SvarSlet
  66. Ingen tvivl her: København!

    /Helle
    hdl1010@hotmail.dk

    SvarSlet
  67. Lækker give away !
    Jeg sætter mit lod på 'Danmark's plakaten og håber på god karma ;-)

    Rigtig god weekend.

    KH Maria.

    SvarSlet
  68. Av hvor er de lækre!
    Jeg deltager om at vinde 'Danmark'

    Knus fra
    Zofia Bodi
    hvidesko@hotmail.dk
    www.tresmaaord.dk

    SvarSlet
  69. Wauw. Min favorit er Danmark :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  70. Åh, jeg ville da rigtig gerne have "København" oppe at hænge på min væg! :) Jeg krydser mine fingre.

    SvarSlet
  71. Dejlig give-away :-) Jeg ønsker mig "Danmark"
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet
  72. Jeg ønsker mig "Danmark" plakaten

    SvarSlet
  73. Jeg ønsker mig den flotte Københavnplakat, fordi København nu er min by (altså også et par andres by, men...:-))
    Kh Trine (Trinestevn@yahoo.dk)

    SvarSlet
  74. Jeg ønsker mig danmark plakaten :)
    musse.line@hotmail.com

    SvarSlet
  75. Jeg ønsker mig Danmark plakaten :)
    Email: rikke20dahl@hotmail.dk

    SvarSlet
  76. vil gerne deltage om Danmark plakaten! :-)

    cantanta@hotmail.com

    SvarSlet
  77. Fantastisk give away. Da jeg flytter til København til December, vil jeg rigtig gerne vinde den med København :)
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  78. Vil da vildt gerne vinde den med København, siden jeg er så skide stolt af min by! <3

    xoxo,
    Sam Madeleine Athena Conradsen
    Samconradsen@live.dk

    SvarSlet
  79. Som udenlandsdansker ville jeg elske at vinde Danmarks plakaten :-)

    SvarSlet
  80. Jeg vil gerne vinde Danmarksplakaten. Den er så flot! Og ville være god at lære sønnen lidt geografi :)

    Mvh idaaofa@hotmail.com

    SvarSlet
  81. Vil super gerne vinde plakaten med Danmark!

    SvarSlet
  82. ønsker mig klart Danmark plakaten - den er sq for lækker... og så flotte farve!!!

    SvarSlet
  83. Jeg ville være superglad for København plakaten!
    Virkelig lækker give away!

    SvarSlet
  84. Jeg vil gerne vinde Danmark-plakaten! :)

    Vh Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  85. Den med København er virkelig fed! Alle fingre er krydset
    Rose Talbo / roseoet@live.dk

    SvarSlet
  86. Åh Danmark-plakaten ville pynte her:) mvh Ane

    Modernemadmor.blogspot.dk

    SvarSlet
  87. De er så fede!! :) Jeg har længe gerne ville have den med København, så den stemmer for på :)

    SvarSlet
  88. Den Danmark-plakat ville pynte smukt her i vores nye stue :-)!

    SvarSlet
  89. Ønsker at deltage i konkurrencen om KØBENHAVN :)
    /Nina - voresalbum@hotmail.com

    SvarSlet
  90. Åh dejlige København måtte gerne pynte på en af mine vægge :)
    Leelo@ruc.dk

    SvarSlet
  91. Jeg vil vildt gerne vinde "Danmark"
    Hilsen Anne

    SvarSlet
  92. Jeg vil vildt gerne vinde "Danmark"
    Hilsen Anne

    SvarSlet
  93. Danmark ville se flot ud på min væg! :-)

    SvarSlet
  94. Jeg vil gerne vinde Københavner plakaten. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  95. Jeg ønsker mig Danmark;)

    Carinahamiltorn@hotmail.com

    SvarSlet
  96. Orv Danmark vil være så fin herhjemme😊

    SvarSlet
  97. Åh den skønne Danmark plakat har længe stået på ønskelisten herhjemme, så den vil bringe mig meget glæde, hvis jeg bliver den heldige vinder 😍
    Hilsen Vibeke
    vibeke_becker@hotmail.com

    Tak for en dejlig blog og inspirerende billeder på ig

    SvarSlet
  98. Jeg vil gerne have Danmark hjem på vores væg.

    Rikkemadsen82 (a) gmail (.) com

    SvarSlet
  99. Jeg elsker København! Så meget, at jeg ville elske at se byen hver eneste dag :-)

    SvarSlet
  100. Uden tvivl Danmark :D
    Malene // www.vinterfryd.dk

    SvarSlet
  101. "I Danmark er jeg født"! Jeg vil ELSKE at få den hjem til vores entré - den trænger til et friskt pust! :D

    SvarSlet
  102. Den med Danmark vil passe fint her hos os !

    SvarSlet
  103. Jeg ville rigtigt gerne have begge to - men skal jeg vælge så er det Danmarks plakaten :-)

    mvh
    Katrine

    SvarSlet
  104. vil gerne have "Danmark" til at pynte på min væg herhjemme så deltager gerne.
    lki@lobe.dk
    Lene

    SvarSlet
  105. De er FINE! Jeg ønsker mig Danmark :-)
    Kh Mai

    SvarSlet
  106. Jeg vil rigtig gerne have Danmarks plakaten hængende hjemme i stuen :)

    SvarSlet
  107. Ih "København" ville jeg klart vælge. KH Mette
    (mette_daugberg@hotmail.com)

    SvarSlet
  108. Jeg vil rigtig gerne vinde plakaten med København.
    Vh. Pernille
    Julsgaard79@hotmail.com

    SvarSlet
  109. Åh jeg elsker de plakater og vil helt klart elske vinde København ❤ det er jo min elskede by ❤❤❤

    SvarSlet
  110. Åh jeg elsker de plakater og vil helt klart elske vinde København ❤ det er jo min elskede by ❤❤❤

    SvarSlet
  111. Jeg vil blive sindsyg glad for at vinde en Danmarks plakat!! ����

    SvarSlet
  112. Jeg vil rigtig gerne vinde Danmarkskortet. Vores by er lige præcis ikke med på Kbh-kortet. Men de er begge herlige :)
    Sikke en fin give-away!

    SvarSlet
  113. Nauraaa, sikke en fin giveaway. Jeg er helt klart med og ønsker mig DANMARK!

    // Rikke //

    CUPCAKE-STYLISTEN

    SvarSlet
  114. Den med Danmark er da godt nok super flot, den kunne jeg godt tænke mig hjem til min dagligstue ! :)
    Mail: julieherskind@icloud.com

    SvarSlet
  115. Super fine plakater, den pink med Danmarkskortet Ville være så fin på vores kontor :-)

    SvarSlet
  116. Danmarks plakaten...tror jeg nok. Ih altså hvorfor skal jeg vælge ;)

    SvarSlet
  117. Jeg satser på Danmark...louiselebeck@gmail.com

    SvarSlet
  118. København :-) Såå fin! anette-farstad@hotmail.com

    SvarSlet
  119. De er virkelig også flotte. Jeg vil nu helst have den helt nye med Aalborg, men da den ikke er i spil må det blive den med Danmark. :)

    SvarSlet
  120. De er så fine!
    Jeg vil meget gerne vinde 'KØBENHAVN'

    Vh
    Signe (signe@bentel.dk)

    SvarSlet
  121. Jeg vil gerne vinde danmark plakaten :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  122. Kortkartellet rammer virkelig plet med deres design.
    Jeg kunne virkelig godt tænke mig DANMARK hjemme i stuen:-)
    Kh Jonna

    SvarSlet
  123. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vinde KØBENHAVN plakaten.

    //skolou

    SvarSlet
  124. Jeg vil SÅ gerne vinde KØBENHAVN plakaten. Vi skal igang med stor ombygning og den vil passe perfekt i vores nye køkken/spisestue.

    /Katrine

    SvarSlet
  125. København plakaten ville virkelig pynte fint på mit mikro lille kollegieværelse.

    Kh.
    Mai

    SvarSlet
  126. Jeg vil gerne vinde Danmark :-P
    Mvh Sisse
    Sizze86@gmail.com

    SvarSlet
  127. Jeg vil gerne vinde Købehnavn plakaten :-)

    bloggen@live.dk

    SvarSlet
  128. Jeg ønsker mig københavn plakaten! julie_windfeld@hotmail.com

    SvarSlet
  129. Hejsa - vores skønne land Danmark vil passe perfekt hjemme hos os :o)

    SvarSlet
  130. Hej, jeg elsker København, og længes hver dag - så København plakaten på væggen, vil hver dag minde mig om mit mål...Kh Anja egekilde@hotmail.com

    SvarSlet
  131. Den med København er lige mig ! :)
    Vammelsmiley@gmail.com

    SvarSlet
  132. Den med Danmark, da hele vores familie er spredt rundt i hele landet.
    /Ann Kathrine
    annkathrine@bang-udesen.dk

    SvarSlet
  133. Jeg vil herre gerne vinde den med København. Er flyttet til provinsen efter 30 år som københavner og savner det sgu lidt...

    SvarSlet
  134. Det er et svært valg (de er begge så fine!), men jeg vil nok helst vinde den med København :-)

    SvarSlet
  135. De er SÅ fede! Jeg krydser fingre for plakaten med Danmarkskortet :) KH. Lene

    SvarSlet
  136. Uh, hvor er de fede!! Ville elske at vinde plakaten med Danmark :-) Hilsen fru Frede

    majbritt@lolabi.dk

    SvarSlet
  137. Københavnplakaten :) De er virkelig fine.

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  138. Københavnplakaten :) De er virkelig fine.

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  139. Københavnplakaten :) De er virkelig fine.

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  140. Uhhh er lige ved at lave en ny "væg" i vores stue og "Danmark"plakaten ville være perfekt. Krydser alle mine fingre og tæer. :-)

    Mange hilnser
    Cecilie

    cille79@hotmail.com

    SvarSlet
  141. Vil meget gerne have et lid i puljen om Københavnerplakaten. Min mand og jeg har ønsket os den længe fordi vi mødte hinanden i København. Krydser fingre. mettemoller63@gmail.com

    SvarSlet
  142. Uhh jeg kan lige når at være med her...jeg ønsker mig plakaten med danmark ...:)

    SvarSlet
  143. De er super fine! Jeg håber jeg kunne vinde danmarks plakaten :-)

    SvarSlet
  144. Superskønne plakater - KBH vil passe perfekt in på mit nyanlagte kontor :)

    SvarSlet
  145. Ih hvor er de fine! Jeg ønsker mig Københavnerplakaten :-)
    Hilsen Liv - aaboe2@gmail.com

    SvarSlet
  146. København den skønne, hvis jeg skulle være så heldig. Hilsen Annika (annikaknudsenroen@gmail.com)

    SvarSlet
  147. Danmark mit fædreland - wow den er FLOT!
    Med krydsede fingre fra e-mar@mail.com

    SvarSlet
  148. Jeg ønsker mig rigtig meget Danmark plakaten :-)
    Lenetrier@youmail.dk

    SvarSlet
  149. WOWWWWWWW....... Hvor er de bare smukke!!!
    Jeg ønsker mig rigtig meget København-plakaten;-)

    Bedste hilsner

    Susanne
    ssgeert@gmail.com

    SvarSlet
  150. Ej hvor er de begge rigtig fine!! Kunne rigtig godt tænke mig Danmark plakaten :)

    Mvh Diana (dianakpeitersen@gmail.com)

    SvarSlet
  151. Vil så gerne vinde Danmark plakaten, de er så flotte, alle de plakater, men alt for dyre til mig...
    Mvh Mie
    miemail67@gmail.com

    SvarSlet
  152. Jeg ønsker mig Danmark plakaten:) De er super flotte...

    Med venlig hilsen

    Linda (lindakarkov@yahoo.dk)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...