fredag den 18. oktober 2013

Stine A Give Away - Vind smukke smykker

Kan I huske den smukke firkløver jeg viste for et par uger siden, som jeg havde købt i håb om at den kunne bringe masser af lykke med sig, specielt i forhold til min fars situation?
Den har siden da kun forladt mit øre når jeg har sovet og jeg synes den er så smuk, enkel og fuld af betydning <3

Lad os fejre fredag, weekend og efterårsferie med en super lækker give away i samarbejde med Stine A Jewelry, hvor ikke blot én men hele to af Jer kan vinde super lækre, smukke, cool, feminine, rå øreringe

Jeg er blevet helt forelsket i Stine A's fine smykkeunivers. Der er noget for enhver smag og stil og til priser hvor de fleste kan være med. De fleste øreringe sælges enkeltvis og dermed har man mulighed for at gøre det til et personligt mix og selv bestemme om det skal være råt, feminint, fint, enkelt, cool, skørt  .....

Udover øreringe byder Stine As kollektion også på smukke ringe og halskæder
Jeg har blandt andet denne kædedisse dots øreringedisse leaves øreringe og denne ring på min juleønskeseddel :o)

Det ene sæt der er på højkant er forgyldt og består af en rivet earcuff, en firkløver og en 3 dots double chain ørering.
Det andet sæt i sort rhodineret sølv består af en 3 dots earcuff chain, en firkløver og en 3 dots double chain ørering.

For at deltage skal du skrive en kommentar nedenfor og huske at nævne hvilket sæt du ønsker dig; forgyldt eller sort.
Jeg trækker en vinder blandt dem der ønsker sig forgyldt og dem der ønsker sig sort, så begge vindere får deres ønske opfyldt :o)

Jeg trækker 2 vindere d. 26.10 kl. 10

Rigtig god weekend til Jer alle

Hvis ikke du allerede følger med via Bloglovin' bliver jeg meget glad hvis du klikker dig her forbi og trykker på Follow knappen :o)


HUSK:
Hvis du kommenterer anonymt skal du skrive dit navn eller lignende, så jeg kan kende dig fra de andre anonyme kommentarer
Du skal selv sørge for at kigge forbi efter d. 26. og se om du er en af de heldige. Hvis ikke jeg hører fra vinderne indenfor 7 dage forbeholder jeg mig retten til at trække nye

188 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Kunne godt tænke mig det sorte sæt. Mvh Connie Madsen

    SvarSlet
  2. Jeg vil også meget gerne deltage. Jeg kan slet ikke vælge, så er jeg heldig, vil jeg gerne overraskes :) hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  3. Hun laver også de lækreste smykker... Jeg har et enkelt sæt øreringe fra hende, og synes de er virkelig fantastiske...

    Er jeg heldig, vil jeg gerne vinde det sorte sæt

    SvarSlet
  4. Åh så yndig, smukke, fine og lækre hendes smykker er. Hvis jeg vinder vil jeg gerne vinde det sorte sæt.

    Simone Eriksen
    Sberiksen87@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg er ret forelskt i Stine A's smykkeunivers men min samling er indtil videre ikke prangende stor - det bliver den forhåbentligt.
    Er jeg heldig vil jeg gerne vinde sættet i guld, da jeg mangler lækre smykker der mantcher min smykke forlovelsesring.

    rikkemadsen82 (a) gmail (.) com

    SvarSlet
  6. Jeg ville elske det smukke sæt i sort :-)

    SvarSlet
  7. De er meget smukke. De forgyldte er dog ekstra smukke, så dem vil jeg gerne vinde.
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  8. Åh hvor er de fine. svært at vælge, men tror det skal være den sorte jeg går efter..

    SvarSlet
  9. Stine A laver simpelthen nogle smukke sager. Jeg kunne godt tænke mig det sorte sæt, hvis jeg vinder.

    Lisa // Lille Lisas Univers // lisa.s.hansen(a)live.com

    SvarSlet
  10. Nej hvor er de fine:-) Jeg vil gerne ønske mig det forgyldte sæt:-)
    Jeg håber firkløveren bringer held med sig for Jer...

    SvarSlet
  11. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  12. Jeg prøver lige igen - havde glemt at skrive at jeg ønsker mig de forgyldte :)

    Jeg elsker Stine A smykker - håber jeg får en masse øreringe til min fødselsdag, på grund af nye regler, må vi nemlig ikke bære andre smykker - så det er det eneste som kan peppe ellers kedeligt arbejdstøj op :)

    SvarSlet
  13. Jeg er helt vild med det forgyldte sæt! Køber så sjælden smykker (og får så sjælden smykker :))
    Nanna Johansen

    SvarSlet
  14. Årh en lækker konkurrence! Jeg ønsker mig helt sikkert det sorte sæt. Er aldrig kommet i gang med earcuffs, men den her vil være den perfekte tilføjelse til min smykkesamling.

    SvarSlet
  15. De er SÅ flotte - begge par, men skulle jeg være så heldig at kunne vælge, ville jeg helt have det sorte sæt.
    Meget meget flot give away.

    SvarSlet
  16. De forgyldte passer helt perfekt til mig. Smiler. Krydser fingre!

    Mvh. Caroline
    carokjelle@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg vil gerne vinde et sæt i sort - hvis jeg skulle være så heldig ;-)

    Mvh. Inger
    ihovej@live.dk

    SvarSlet
  18. Hvor er det bare nogle fine sæt. Jeg vil rigtig gerne vinde det sorte sæt, hvis jeg skulle være så heldig.
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  19. Åh jeg ville elske det sorte sæt, det er simpelthen så smukt...

    SvarSlet
  20. Åhhhh det i guld er bare så flot, det ville jeg elske at vinde. Følger dig skam allerede via bloglovin, måske du også vil følge mig.

    SvarSlet
  21. Wauw. Jeg kunne mægtig godt tænke lignet sæt i sort, hvis jeg skulle være så heldig. :) mvh Sara Pihl

    SvarSlet
  22. Fantastisk give away ! Ønsker mig forgyldt :)

    SvarSlet
  23. WOW - jeg ønsker mig det sorte sæt, hvis jeg skulle være så heldig. Mvh. Anne

    SvarSlet
  24. SÅ smukt - fantastisk give away ..
    Ønsker mig i sort :')
    Kh Camilla Kjeldsen

    SvarSlet
  25. Sikke smukke smykker <3 hvis jeg er den heldige vil jeg gerne have de sorte :-D
    Hexia3@yahoo.dk

    SvarSlet
  26. De forgyldte er lige mig :-)

    /Helle D.

    SvarSlet
  27. Sikke en lækker igiveaway!
    Jeg vil gerne vinde guld sættet.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  28. Hvor er det lækkert! Jeg ønsker mig det sorte sæt
    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Hvor er det bare fint! Hvis jeg bliver den heldige, vil jeg gerne vinde det forgyldte :)

    SvarSlet
  30. Jeg kunne godt tænke mig at vinde det gyldne sæt hvis jeg vinder så jeg har noget der matcher den halskæde jeg arvede fra min mor da jeg fødte min ældste datter.
    hersom@mil.dk

    SvarSlet
  31. Hvor er det nogle flotte sæt - Jeg vil gerne have det forgyldte sæt, hvis jeg er så heldig at vinde :) Smukt!
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  32. Hvis jeg skulle være så heldig vil jeg blive glad for et par forgyldte.

    SvarSlet
  33. Sikke en flot give away !
    Jeg håber på held, og ønsker mig det forgyldte sæt hvis det bliver mig.

    KH Maria

    SvarSlet
  34. Hvor er Stine A bare fantastisk!!
    Jeg ønsker mig et i forgyldt, hvis jeg skulle være så heldig :)
    Mvh.
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Årh jeg kunne godt bruge lidt held!
    Jeg ville Såå glad hvis det var mig der løb med der forgyldte sæt!
    Det er jo så fint :)
    Mvh Line Skou

    SvarSlet
  36. Jeg ville meget gerne vinde det sorte smykkesæt
    Brit

    SvarSlet
  37. Fantastisk smukke smykker med lidt kant. Drømmer om det forgyldte sæt.

    SvarSlet
  38. Uhuhuhu jeg er også helt forelsket i den firkløver. jeg ønser mig rivet earcuff, en firkløver og en 3 dots double chain forgyldt.

    x'er i Forstaden

    SvarSlet
  39. Jeg kan sagtens forstå du er vild med smykkerne, for de er da noget så lækre... Jeg tror jeg skal vise mine piger hjemmesiden... Jeg vil gerne være med, og efter lange overvejelser må det være det forgyldte sæt jeg går efter... :0)

    SvarSlet
  40. Jeg elsker Stine A, og specielt de sorte smykker!

    SvarSlet
  41. Jeg elsker de smykker! Ønsker mig det sorte sæt :)

    Vh ida hammerich

    Idahammerich@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Avra, hvor er de flotte.
    Jeg ville nok vælge det sorte sæt, fordi jeg har en svaghed for kombinationen af det rå og yndige.

    SvarSlet
  43. De er begge utrolige smukke - men jeg ville nok fortrækker de sorte

    SvarSlet
  44. De er begge utrolige smukke - men jeg ville nok fortrækker de sorte

    SvarSlet
  45. hold da op en lækker giveaway! Jeg kunne godt tænke mig det sorte sæt :)

    Knus Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Hun laver de smukkeste smykker! Ønsker mig det forgyldte!

    SvarSlet
  47. Vil blive super glad for det gyldne sæt
    Lki@lobe.dk

    SvarSlet
  48. Ih hvor er det smukt! Jeg ønsker mig det sorte sæt :-)
    /HM
    hannelina@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Det 'sorte' sæt.
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  50. jeg prøver lykken og drømmer om det sorte sæt!!!

    SvarSlet
  51. Guld sættet er lige mig!!

    oj.bech@gmail.com

    SvarSlet
  52. Det sorte sæt er rigtig flot

    SvarSlet
  53. Jeg ønsker mig det sorte sæt, nej hvor er det flot!

    SvarSlet
  54. Følger på Bloglovin :D
    Det sorte er mest mig ;)
    (mvinter@vinterfryd.dk)

    SvarSlet
  55. Det sorte sæt vil passe perfekt til mine nye briller ;)

    Hilsen Ann Kathrine Brændgaard

    SvarSlet
  56. Jeg er, som dig også helt forelsket i hendes håndværk! Det sorte ville være min favorit.
    Kh. Katrine

    SvarSlet
  57. Åhh hvor lækkert... jeg er klart til det forgyldte ;-D

    SvarSlet
  58. Det sorte sæt er da helt fantastisk! Det ønsker jeg mig:)

    SvarSlet
  59. Sikke et lækkert sæt! Hvis jeg skulle være så heldig, så ville jeg gerne vinde sættet i sort:-)

    SvarSlet
  60. Hvor er de bare smukke bege sæt :)
    Jeg mangler noget sort, så jeg deltager gerne om det sorte :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  61. Sikke nogle smukke sæt :) jeg vil gerne deltage om det forgyldte sæt :)

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  62. Wauv! Og jeg er på forgyldt!

    SvarSlet
  63. Hvor er det smuk begge sæt :) jeg vil super gerne deltage om det forgyldte. Mvh Kristina

    SvarSlet
  64. Wauw, hvor er de bare smukke! Ville meget gerne vinde det sorte sæt. Det forgyldte er dog også super smukt - virkelig en lækker giveaway :-)

    /Heidi
    heidi1608@hotmail.com

    SvarSlet
  65. Elsker Stine A's smykker. Ville vælge det forgyldte sæt.

    Line M.

    SvarSlet
  66. Meget smukke smykker og jeg ville blive så glad for det sorte sæt :0) Kh. Katja

    SvarSlet
  67. De er begge flotte men tror jeg vælger det sorte sæt
    FreyaLaursen@gmail.com

    SvarSlet
  68. Jeg ønsker mig det sorte sæt :)
    Mvh.
    Anna K. Eriksen

    anna.k.eriksen@hotmail.com

    SvarSlet
  69. Virkelig fine smykker! MIn favorit er de sorte :)

    SvarSlet
  70. Ihh elsker hendes smykker <3 De er så lækre <3 Jeg ønsker mig de forgyldte hvis jeg er heldig :)

    Jeg følger dig allerede på Bloglovin' men har da lige smidt et like i din retning derinde :) Og så deler jeg da lige med tøserne på FB så de også kan få øjnene op for din inspirerende blog.

    Kh

    Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  71. Jeg ønsker mig det forgyldte sæt - SÅ fint!
    God dag:)
    Kh Kamille

    SvarSlet
  72. Jeg drømmer om det sorte sæt :)
    /Nina voresalbum (a) hotmail.com

    SvarSlet
  73. Meget smukke smykker! Jeg var jo så heldig at vinde en plakat herinde...men måske er jeg heldig endnu engang ;) Man kan vel forsøge og krydse fingre. Hvis jeg vinder, ønsker jeg mig det forgyldte sæt :)

    SvarSlet
  74. Jeg deltager gerne meget gerne. Hvis jeg er så heldig at vinde skal det være det oxiderede sæt :-)
    Følger også på bloglovin' :-)
    katrine_poulsen89@hotmail.com

    SvarSlet
  75. Der er bare så fint det lille firkløver, jeg kunne også godt bruge lidt held - hvis jeg vinder ønsker jeg sættet i forgyldt, så vil jeg dele de smukke sager med min veninde <3

    SvarSlet
  76. De er super flotte begge to...men må sige jeg er mest til den forgyldte <3
    Kunne godt bruge den firkløver i forhold til mit helbred og som sagt: tro kan flytte bjerge <3

    SvarSlet
  77. åh hvor skønne - ønsker det sorte sæt :)
    mette@bogblogger.dk

    SvarSlet
  78. Det sorte sæt er jo SÅ smukt!

    Kh Trine (Trinestevn@yahoo.dk)

    SvarSlet
  79. Smukke smykker! Jeg vil da rigtig gerne vinde det sorte sæt:-) hilsen Louise stockmann Poulsen

    SvarSlet
  80. Jeg har netop lige tabt en Stine A ørering - så jeg det kunne være så fedt at vinde sættet, så jeg har noget at bruge til den ørering, som jeg har tilbage :)
    Ønsker mig det sorte sæt :)

    Louise Jørgensen - louise.reenberg@live.dk

    SvarSlet
  81. Sikke en skøn giveaway, syns det sorte er SÅ flot. Følger dig selvfølgelig :-)
    Mvh Mia F
    mia.henriette75@gmail.com

    SvarSlet
  82. Meget smukt. Jeg ville klart vælge guld, bling bling. Kh Nina

    SvarSlet
  83. Begge er super flotte, men det bliver det SORTE :)

    Sara Rasmussen
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  84. Den er bare så fin den firkløver, som jeg har sukket en del over, da jeg så den første gang på din blog, så nu håber jeg, at jeg er heldig at vinde sættet i sort rhodineret sølv :-)

    KH
    Laila

    SvarSlet
  85. Den er rigtig fin til dig den kløver og i din situation er det (mere end-) ok med lidt held og tro :)

    Jeg peger på det sorte sæt og krydser mine fingre små.

    // Rikke //
    rikkeriks85 @gmail.com

    SvarSlet
  86. Åh, elsker 4kløvere!
    Ja, har faktisk flere 6(!)kløvere presset & tørret derhjemme. :)

    SvarSlet
  87. Vildt smukke smykker! Jeg ønsker mig det sorte sæt og krydser fingrer!

    SvarSlet
  88. Begge sæt smykker er virkelig smukke, men jeg krydser mest fingre for det sorte sæt. :)

    maikenholmnors@gmail.com

    SvarSlet
  89. Elsker Stine A's skønne smykker <3
    Hvis jeg skulle være så heldig ønsker jeg mig det sorte sæt :-)

    succes@mail-mig.dk

    SvarSlet
  90. Lækkerier! ❤️ jeg ville blive glad for at vinde det sorte sæt.

    Signe
    signe@bentel.dk

    SvarSlet
  91. Kan rigtig godt lide den betydning du har givet firekløveren.
    Jeg ville rigtig gerne vinde det sorte sæt.
    Mvh Sisse.
    Sizze86@gmail.com

    SvarSlet
  92. Jeg er så vild med de firkløvere (i guld), og jeg synes dælme, jeg trænger til lidt held, som måske følger med sådan en fin kløver, så her er mit lod i konkurrencen :)

    (ordnings@gmail.com)

    SvarSlet
  93. Så fint et sæt - ønsker mig det gyldne!
    Håber for dig og din familie at dit firkløver bringer dig masser af held.

    Mvh idaaofa@hotmail.com

    SvarSlet
  94. Sikke et smukt sæt - firkløveren er virkelig fin og minder mig meget om, da jeg boede i Irland. Jeg ville elske at kunne bære de forgyldte sæt.
    Krydser fingre.
    Kh. Louise

    SvarSlet
  95. Lækker, lækker give-away :-)
    Hvem ville ikke, i en og samme pakke, gerne have både lidt held og et smukt smykke.
    Jeg er solgt, så vil da så gerne have chancen for at vinde :-)
    Jeg vil gerne vide det sorte smykkesæt
    Rigtig god søndag :-)
    Karina

    SvarSlet
  96. Hvor er det enkelt men alligevel super elegant. Jeg kunne godt tænke mig det forgyldte, hvis jeg bliver den heldige
    Line
    Line_lind@hotmail.com

    SvarSlet
  97. De er begge så smukke i farverne.. Det er et lidt svært valg. Men jeg vil smadder gerne have fingrene i det sorte sæt! Jeg følger allerede med og krydser en masse fingre for jeg er heldig!
    Hav en dejlig dag!
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  98. Jeg vil VIRKELIG gerne have det sorte sæt :-)
    musse.line@hotmail.com
    Line Sand

    SvarSlet
  99. Jeg ville ønske mig det sorte sæt, som er så smuk. Majbrittthorsoe@hotmail.com

    SvarSlet
  100. Jeg ønsker mig det forgyldte sæt. Det passer perfekt til den guldhalskæde som jeg har gået med i 16 år og som betyder en hel del for mig. :)

    SvarSlet
  101. De er så smukke! Jeg vil ønske mig det sorte sæt!

    SvarSlet
  102. x fingre for det forgyldte sæt
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  103. Spændende. Hvis jeg skulle være heldig, så ønsker jeg de sorte.
    Carina carhou79@hotmail.com

    SvarSlet
  104. Spændende. Hvis jeg skulle være heldig, så ønsker jeg de sorte.
    Carina carhou79@hotmail.com

    SvarSlet
  105. Hold nu op for en giveaway. Ønsker mig inderligt det forgyldte sæt.
    Håber at firkløveren fortsætter med at bringe din familie gode tider.

    SvarSlet
  106. Super fine! jeg kunne godt tænke mig det sorte sæt:))
    isabella.juel.larsen@gmail.com

    SvarSlet
  107. Wauw, sikke en smuk give away. Jeg synes virkelig, virkelig godt om det sorte sæt. Tak for en dejlig blog. Mange hilsner Anne Sofie D.C.

    SvarSlet
  108. elsker det forgyldte sæt det ville jeg blive lykkelig over at vinde <3
    mvh Jenny C
    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  109. Jeg vil rigtig gerne vinde det sorte sæt - enormt flot give away:)
    Mvh. Lisbeth - lisjen5@hotmail.com

    SvarSlet
  110. Jeg er mest til det i guld :-)
    Mvh. Mette R - flomme_90@hotmail.com

    SvarSlet
  111. Det smukke forgyldte sæt, kunne jeg godt tænke mig.. :D
    sara-hahn@hotmail.com

    SvarSlet
  112. Jeg ønsker mig et sæt i rhodineret sølv. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  113. Uhh flotte begge sæt. Men hvis jeg er heldig ønsker jeg det sorte sæt.

    Mvh Camilla
    Camilla.sterll@gmail.com

    SvarSlet
  114. det sorte er lige mig
    birgittnp@hotmail.com

    SvarSlet
  115. Så smukke ♥
    Jeg vil gerne vinde det forgyldte sæt!

    SvarSlet
  116. årh de er så flotte - ville elske at vinde det sorte sæt!
    cirkeline_nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  117. Aaargh, svææært valg, begge udgaver er jo vildt smukke! Jeg vælger forgyldt, da jeg statistisk ser ud til at ha' en større chance dér ;-)
    trinekehlet@gmail.com

    SvarSlet
  118. Åhhh så fine de er. Jeg vælger forgyldt og krydser fingre :) hilsen Anna glimmerschnitzel@hotmail.com

    SvarSlet
  119. Det forgyldte er så fint :-)

    Isabellafoshammer@gmail.com

    SvarSlet
  120. Det sorte sæt er helt fantastisk. Jeg krydser alt, hvad jeg har!

    SvarSlet
  121. Nu har jeg liket din blog via. Bloglovin', for jeg vil helst ikke gå glip af noget her i dit fine univers :) Og smykkerne er bare så smukke! Faktisk arvede jeg et par firkløverørestikker i guld fra min oldemor, som hun fik i bryllupsgave tilbage i 1938. Desværre har jeg mistet den ene, men den ligner fuldstændigt ovenstående fra Stine A, og derfor står det forgyldte sæt højest på min ønskeliste ;)

    Min(e) ørestikker har bragt mig megen lykke, så jeg håber også, at din firkløver vil bringe alt muligt lykke og bedring ift. din fars situation <3

    Camilla Kruse // c-kruse (a)ofir.dk

    SvarSlet
  122. Jeg kan bedst lide de sorte :D
    Francesca mugnaini
    Fh2000@hotmail.dk

    SvarSlet
  123. De er enkle og smukke. Jeg ønsker mig de sorte hvis jeg skulle være så heldig. Mvh Freja

    SvarSlet
  124. Hvor er de smukke!
    Er helt forelsket i begge farver! Men nu når jeg skal vælge vil jeg nok hælde mest til de sorte

    Knus Mette // metteelkjaer97@hotmail.com

    SvarSlet
  125. Sikke da en fantastisk smuk Give away :-) Jeg er vild med de sorte!

    Mange hilsner Majbritt Frederiksen / majbritt@lolabi.dk

    SvarSlet
  126. Uh, nu vil jeg krydse fingre!!! Ønsker mig de forgyldte <3

    Dbh Gry - gryskaarup@gmail.com

    SvarSlet
  127. De sorte er lige mig, de virkelig smukke <3

    Charlottemai@outlook.com

    SvarSlet
  128. Jeg er helt forelsket i de sorte! Flot giveaway må jeg sige!

    xx, Nina, cantanta@hotmail.com

    SvarSlet
  129. Jeg er vild med Stine A, og har længe været forelsket i firkløveren 😍

    Jeg ønsker mig de sorte smykker :)

    Vh. Camilla - camilla_hesteng@hotmail.com

    SvarSlet
  130. Tak for alle dine dejlige ideer og stemningsbilleder - jeg suger hver eneste dag til mig - og min datter og jeg nyder så godt af det :-) (Y)
    Hvis jeg er så heldig at vinde de smukke Stine A smykker, vil jeg ønsker mig det forgyldte sæt - det er så smukt. Og det sorte er virkelig også skønt :-) Mange hilsner Mette (mette.l@me.com)

    SvarSlet
  131. Åh de er så smukke!! Jeg vil blive lykkelig for det sorte sæt!

    SvarSlet
  132. Ih hvor lækkert :-) Kunne godt tænke mig det sorte sæt, hvis jeg var den heldige <3

    Mia
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet
  133. Meget fine smykker! Jeg vil ønske mig det forgyldte sæt og krydse fingre!
    /Katrine Møller Hansen.

    SvarSlet
  134. Wow nogle fine smykker!
    Jeg vil ønske mig de sorte!

    /Nanna Lundbæk.
    Nannalundbaek@gmail.com

    SvarSlet
  135. Jeg er helt vild med hendes smykker.!! :-) jeg ønsker mig det forgyldte sæt.

    Mvh. Camilla Thgaard

    SvarSlet
  136. Jeg har flere sf hendes smykker på ønskesedlen og kan heller ikk vælge. Men blir sort herfra.
    Hilsner fra Tenna

    SvarSlet
  137. Elsker Stine A, laver sådan nogle smukke smykker. Syntes de sorte er virkelig flotte. Håber jeg vinder

    /Rebekka :)

    SvarSlet
  138. ELSKER hendes smykker :-) Og syntes de begge er lige smukke :-)
    Men hælder nok mest til den sorte :-)
    /Tina

    SvarSlet
  139. Stine A laver de flotteste smykker :) Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, vil jeg gerne vinde det sorte sæt :)

    SvarSlet
  140. Jeg ønsker meg det forgyldte settet! annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlet
  141. Sikke en fin give away -- Hun laver de smukkeste smykker.
    Hvis jeg skulle være den heldige, ønsker jeg mig det sorte sæt :)

    Mange hilsner Caroline
    caroline2203@hotmail.com

    SvarSlet
  142. Uhh, kunne rigtig godt tænke mig det sorte. :)

    tenna_schaltz@yahoo.dk

    SvarSlet
  143. Jeg ville elske at vinde det sort rhodineret sæt. Kors hvor er det smukt.
    Kh Lone
    loneromby@hotmail.com

    SvarSlet
  144. Jeg ville elske at vinde det forgyldte sæt
    /Line
    linebach@stigdamen.dk

    SvarSlet
  145. Fantastisk give away - hun laver de smukkeste smykker... Jeg har utrolig svært ved at vælge - men jeg har en del oxideret/sort i samlingen, så jeg ønsker mig det forgyldte sæt, hvis jeg er den heldige;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  146. Smukt, smukt, smukt...
    Ønsker mig SÅ meget det forgyldte sæt!
    /Annette
    vestergaardkrogholt@gmail.com

    SvarSlet
  147. Smukt, smukt, smukt...
    Ønsker mig SÅ meget det forgyldte sæt!
    /Annette
    vestergaardkrogholt@gmail.com

    SvarSlet
  148. Av, det er fint. Plejer at være til guldsmykker, så her vil jeg lige byde ud og håbe på det sorte sæt. Så lækkert.

    SvarSlet
  149. Hov, mente bryde ud... Black it is.

    SvarSlet
  150. Fin give-away - jeg følger dig selvfølgelig allerede :-)

    jeg har meget svært ved at vælge og ville i virkeligheden gerne have begge sæt - det kan være jeg må købe det eller dem jeg ikke vinder ;-)

    hvis jeg skal vælge bliver det nok det gyldne...

    SvarSlet
  151. Hvis jeg skulle være heldig kunne jeg godt tænke mig det forgyldte <3 Annesofie@outlook.com

    SvarSlet
  152. Jeg har forelsket mig i det sorte sæt! :)

    vh stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  153. Super lækre smykker, er forelsket i det sorte sæt, hvis jeg er heldig og vinder :-)
    Hilsen kit
    Kitmalene@gmail.com

    SvarSlet
  154. De smukkeste smykker <3

    Forgyldt ;-)

    Bettinalissa
    Bettinalissa@gmail.com

    SvarSlet
  155. Jeg vil gerne vinde det sorte sæt!

    Maria Møller
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  156. Wow! Det er jo svært at vælge!!! Men jeg hælder nok mest til guld ;-)
    Mvh Maria Elmelund // mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  157. Virkelig smukke smykker!

    Jeg vil rigtig gerne vinde det sorte sæt:-)

    Hilsen Lone
    lone_ibsen@yahoo.dk

    SvarSlet
  158. En fantastisk giveaway!!! Jeg kunne rigtig godt tænke mig det forgyldte sæt hvis heldet er med mig:)
    Efterårshilsner Pernille
    pemilla@hotmail.com

    SvarSlet
  159. Sikke smukke sager!!!! Jeg ku' ønske mig det sorte sæt:)

    SvarSlet
  160. Wauw nogen smukke smykker, ville blive lykkelig for det sorte sæt, det vil passe perfekt til de kommende julefrokoster!

    SvarSlet
  161. miebuhelt@gmail.com wow de er smukke - vil meget gerne deltage :-) det sorte sæt ;-) vh Mie Buhelt

    SvarSlet
  162. Virkelig smukt!! Tak for reminderen på IG. jeg ønsker mig det sorte sæt :-)

    SvarSlet
  163. Meget smukt smykke! Jeg ønsker mig det sorte sæt :-)
    Vh Louise Lauridsen
    Frk.kierkegaard@hotmail.com

    SvarSlet
  164. Så fed stil hun har.. og lækker GiveAway.. Jeg ønsker mig klar et sæt i sort til jul..

    SvarSlet
  165. De er SÅ flotte, de smykker der! Ville blive glad for det sorte sæt :-)

    dortheamby@gmail.com

    SvarSlet
  166. Vil da virkelig gerne vinde det forgyldte sæt, har ikke nogle smykker fra hende, men synes de er virkelig fine. Er sikker på jeg gost kunne bruge lidt nyt til jul, når jeg lige har født min guldklump nr. 2 :-)

    SvarSlet
  167. Wow hvor er de flotte! Hvis jeg er heldig, kunne jeg godt tænke mig det forgyldte sæt. Krydser fingre!
    Maja

    SvarSlet
  168. Also I would like sign up for this super candy.
    I like black.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  169. Lækker konkurrence☺jeg håber mit held er med mig og ønsker mig det sorte sæt. Mvh Carina Jansen

    SvarSlet
  170. Jeg ville så gerne vinde det sorte sæt :-)

    Kh mariahummelmose@gmail.com

    SvarSlet
  171. Jeg vil gerne vinde det sorte sæt hvis jeg har heldet med mig

    SvarSlet
  172. Jeg vil blive vældig vældig glad for at vinde det forgylde sæt smykker.

    Trine // kvalitid.dk

    SvarSlet
  173. Det sorte sæt skal da klart ende i min smykkesamling! Har desværre ikke nogle af StineA's smykker endnu, men er helt forelsket i alle hendes designs!

    Andrea Larnkjær
    Larnkjaer.lol@gmail.com

    SvarSlet
  174. Fantastisk blog du har dig - jeg følger med så ofte jeg kan. Jeg vil vældig gerne vinde det forgyldte sæt. God aften :-)

    Maria050889@gmail.com

    SvarSlet
  175. Nogle smukke og virkelig fine og unikke smykker, det må jeg sige. MUMS!! <3
    Ville være vidunderligt at vinde sådan et sæt i guld.
    Agnethe Herskind
    Agnethe.herskind@oegnet.dk

    SvarSlet
  176. Jeg ønsker mig det sorte sæt, men er vild med begge.

    SvarSlet
  177. Så fine! Ønsker meg det sorte settet :-)
    Hilsen Marit K. Brørs (maritkaldahl@Live.no)

    SvarSlet
  178. Jeg kunne virkelig godt bruge en firkløver til lidt held :-) henriettethorup@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis jeg er den heldige der vinder så ønsker jeg mig de forgyldte øreringe

      Slet
  179. SÅ smuk, så smuk! Jeg håber på at kunne pryde mig med de fine forgyldte øreringe :)

    SvarSlet
  180. Hvor er de smukke.. Jeg er helt vild med begge par, det sorte passer godt til den ring jeg har i tragus, men det guld er også bare sååå smukt..
    Hvis jeg SKAL vælge, så bliver det nok det forgyldte.. :)

    SvarSlet
  181. Wow altså - jeg går efter det sorte, det vil passe perfekt til det jeg har i forvejen
    De bedste hilsner fra MilleBille

    SvarSlet
  182. Super lækkert altså!
    Egentlig bliver jeg mest fristet til at vælge den sorte, men da mine stakkels ører ikke kan tåle andet end guld - ja, så vælger jeg altså guld, hvis jeg skulle være så heldig at vinde! :D

    SvarSlet
  183. Uh vil gerne vinde det sorte, det er super fint :-)

    SvarSlet
  184. Hvor er de bare fine, jeg kan slet ikke vælge imellem dem, jeg vil faktisk elske begge sæt:)
    Så skulle jeg være så heldig, så må tilfældigheden vælge for mig;)

    SvarSlet
  185. Det sorte sæt ønskes og rart at man kan vælge lidt ud over det altid klassiske forgyldte ;o)

    Jan K.

    dykkerbasser@yahoo.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...