tirsdag den 1. oktober 2013

Villa Dining med fantastisk atmosfære

I går var jeg inviteret til at besøge Kähler Villa Dining i Aarhus og se lidt nærmere på alle efterårsnyhederne fra Kähler og høre en af designerne, Jeanette List Amstrup, fortælle om designprocessen da hun designede Mano serien.

Et par hyggeligt timer i selskab med en flok bloggere, kager, designskønheder og atmosfære i topklasse med en skøn blanding af møbler, skind, stearinlys, keramik, træsorter & varme.
Blandt efterårsnyhederne er jeg specielt vild med de fine nye Bellino krukker og keramiklampen Mella.

Efter designsnak og smovseri fik vi en rundtur i den smukke patriciervilla og den hyggeligt restaurant der giver én følelsen af at være gæst hos gode venner.
Virkelig FANTASTISK atmosfære og et super cool koncept med gourmetmad og vinbar til en pris de fleste kan være med på. 3 timer med lækker mad og tag selv vin for 599,- og så i lækre omgivelser.
Jeg må helt sikkert tilbage dertil engang sammen med Anders og nyde lidt tosomhed.
Hvis du har mulighed for det, vil jeg klart anbefale at tage derud og nyde stedet og maden med nogen du holder af..

Kähler byder efterhånden på et kæmpe repertoire af keramik, noget for enhver smag, hvilken er mon din Kähler favorit?

7 kommentarer:

  1. Smukke billeder, Pernille - og tak for sidst! Jeg skal helst sikkert også derud en gang og opleve stemningen. Der var SÅ smukt!

    SvarSlet
  2. Meget smukke billeder - det ser rigtig hyggeligt ud - og sikke mange fine ting.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  3. Aj, var du der også?! Vi skulle så meget have haft navneskilte på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja jeg var der også :o) Tror nok jeg spottede dig i mængden, men ja, navneskilte havde været godt :o)

      Slet
  4. Det lyder som en helt igennem dejlig dag i smukke omgivelser. :)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle smukke stemningsfyldte billeder - må bestemt en smut forbi næste gang turen går til Århus...

    SvarSlet
  6. Det ser ud til at være et helt fantastisk sted!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...