tirsdag den 8. oktober 2013

Plastic Fantastic

aka Hama perler

De seneste dage har jeg haft brug for at kaste mig over kreaprojekter der kan tvinge min hjerne til at koble lidt fra og jeg har nydt det. Jeg har haft disse kæmpe-hama-fiduser i tankerne længe og nu var det tid at kaste mig ud i det

Indtil videre er det blandt andet blevet til to hama kreationer hvoraf den ene nu pynter fint i køkkenet. William synes det ligner noget fra Kina og kan se drager og andre spændende ting i den, dejligt når fantasien får frit løb :o)

Inspirationen til hamaherlighederne har jeg fået på Pinterest, klik her og kig forbi mit Hama board hvis du mangler inspiration til hamasjov for store og små

21 kommentarer:

  1. Hvor er det fedt! Det ser virkelig godt ud. Jeg kan godt forstå, at du er glad for dem!
    Puha... endnu en ting på listen, der skal prøves af. :)
    Kh Astrid

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Astrid - ja sådan en liste kan hurtigt blive lang :o)

      Slet
  2. Åh hvor er det fantastisk. Er især fan af dine Toy Story-figurer lavet af perler! SÅ flotte :) Har gemt et par af billederne, det kunne pynte så fint.

    Knus C

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak C - ja der er ikke grænser for hvad man kan med hama - man skal bare lige have ideen :o)

      Slet
  3. hvor er den bare pisse flot!

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot, det vil jeg også prøve :) tak for inspiration

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kristina - glæder mig til at se din version :o)

      Slet
  5. Hvor er den super fin - kan rigtig godt lide farve kombinationen

    SvarSlet
  6. Wauw - den er flot!! Herhjemme elsker vi også Hama - er dog ikke sikker på at min koncentration ville kunne udrette sådan et kunstværk!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha nej, så må du gå lidt til og fra :o) Hama er virkelig også bare fantastisk :o)

      Slet
  7. De hamakreationer der - de er s¨skønne, og jeg er vild med farverne på denne

    SvarSlet
  8. De ser vildt fede ud begge to - jeg kunne godt finde på at lave noget lignende i HAMA mini til ophæng. Det ville være ret fedt :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...