søndag den 20. oktober 2013

Alternativ dørkrans der ikke visner væk

Forleden aften, da min mand så fodboldlandskamp og alt håb ligesom var ude på dén front, satte jeg mig til at meditere med perler
Denne gang kom der er en dørkrans ud af det, for den jeg har lavet med kastanjer holder nok næppe evigt, men det gør denne måske.. Ihvertfald indtil jeg ikke gider se på den længere :o)

Dejligt med lidt lys i tusmørket. Den hænger nu på indersiden af vores hoveddør og byder pænt farvel :o)


Ønsker Jer alle en skøn søndag <3

26 kommentarer:

  1. Den er da bare super fin - er selv vild med perler. Det er nemlig ren meditation at sidde og lege med dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skønt at sidde og nørkle med og slå hovedet lidt fra :)

      Slet
  2. Sikken da en super fin ide og tilmed en rigtig, rigtig smuk krans. Det her m¨være en af mine yndlings hama ideer nogensinde.

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare flot. Og sikken en god idé. Min datter lavede også en lille blomsterkrans med perler forleden dag. Ikke en dørkrans, men en blomsterkrans til sin yndlingsbamse. Den var også fin, men selvfølgelig ikke med så indviklet mønster. Hun er kun 7 ;) Jeg er nok selv for utålmodig til perler, selv om jeg flere gange har taget tilløb til at lave noget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Det er heller ikke altid jeg har tålmodighed (eller tid) til store perleprojekter men indimellem stikker det mig og så falder jeg helt til ro med sådan et projekt og William bliver som regel draget med og jeg synes det er så hyggeligt at sidde og nørkle sammen :)

      Slet
  4. Den er godt nok blevet flot :)

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin, og så er man sikker på at den ikke visner

    SvarSlet
  6. Virkelig et flot stykke arbejde.
    Jeg leger også med perler for tiden, men det varer lige lidt før jeg løfter sløret for, hvad jeg har gang i ;-)

    SvarSlet
  7. Den er vildt flot - er altid så imponeret over dine projekter :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth - og jeg kan kun sige i lige måde :)

      Slet
  8. Du har simpelthen så stort et kreaoverskud, hatten af for det, det er fine ting du laver :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marie. Måske det indimellem er et skjul for alt det der ellers sker rundt om, så er det bare dejligt at sidde med noget der sætter hjernen og tankerne lidt på standby

      Slet
  9. Det er også rent meditativt at sysle med perler. Jeg er lidt splittet omkring det, for jeg kan bedst lide processen, men at have det hængende er jeg ikke så god til - men denne er fin. :)

    Jeg er enig med Marie i, at jeg er imponeret over dit kreative overskud med lækker mad, perler, puder og alt muligt andet. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maiken. Jeg slapper bare så godt af med madlavning, kreasysleri, patchwork, perler osv :)

      Slet
  10. Hvor er den fed! Den idé snupper jeg da lige til egen dør :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...