onsdag den 16. oktober 2013

Skåret ud i pap

Det er heldigvis ikke altid nødvendigt at skære alting ud i pap ;o)
Men nu står dette statement på en hylde i stuen og minder mig om at det var en god beslutning jeg traf for et par uger siden, selvom den var tung og svær. Indimellem er det bare vigtigt at have sig selv (og sin familie) nærmest og så må der træffes nogle valg der ikke er lige til eller som man helst var foruden..
Kender I det?

Nå men ihvertfald hjalp det at få afløb for det gennem kniven og det er vel egentlig et meget godt statement at bære med sig omend man vel altid håber på at kunne undgå "bullshit"

Måske er det også bare fordi jeg synes jeg har rigeligt af dét lige nu; I dag har jeg kørt min far til første kemo behandling efter operationen. Et halvt år i helvede kan han nu se frem til, det er så svært at være tilskuer til men jeg/vi forsøger alt vi kan at være der (også for min mor), men vi kan desværre ikke fjerne de ting der er allersværest, allerhøjest lindre en smule og håbe på at det ikke bliver så slemt som frygtet.

Udover det "almindelige" kræftforløb rendte han også ind i en masse komplikationer efter operationen med en kæmpe blodansamling indvendigt der indtil nu har taget flere uger at få drænet ud. Forhåbentlig er der snart en smule fremgang at spore, det giver da i det mindste lidt mere blod på tander for ham - for jeg tror fuldt og fast på at han klarer det og det skal han også!

Nu vil jeg tage i Legoland med min familie og nyde det helt og fuldt :o)

16 kommentarer:

  1. fedt statement!

    Jeg sender dig en masse krammer - sikke en omgang i skal igennem - puh altså!

    Kram fra Maria

    SvarSlet
  2. Skønt statement - og kæmpe kram til dig fra mig...
    Bare hold fast i fighter-ånden

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Karen-Elisabeth. Du kan tro jeg holder fast ;)

      Slet
  3. Genialt statement! - og en masse tanker herfra til dig og din familie:-)

    SvarSlet
  4. Er vil med dit statement og formen :) føler dybt med jer og jeres familie - selvfølgelig kommer alt til at gå godt. Kram

    SvarSlet
  5. Fedt statement... Og farverne sammen er lækre.
    Jeg sender masser af god energi og kram i jeres retning :0)

    SvarSlet
  6. Hvor ser det fedt ud :)

    Jeg er ked af at læse, at i skal igennem sådan et hårdt halvt år.. jeg har selv været der da min mor havde lymfekræft. Det er en rutsjetur man ikke helt kan forberede sig på. Min mor er rask i dag, det troede jeg også fuldt og fast på, at hun blev. Lægerne er nemlig så dygtige i dag! En masse tanker til jer <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karina.
      Nej man kan ikke forberede sig på det. Det rammer hårdere end man kan forestille sig når ens forældre bliver syge, dem man altid har lænet sig op af, dem der har været stærke og usårlige er pludselig bittesmå. Dejligt at høre at din mor er rask. Tak for din kommentar

      Slet
  7. God beslutning du har truffet!

    I har også brug for alt den styrke I kan mønstre for at komme helskindet igennem sygdomsperioden som familie. Jeg er sikker på, at du er en rigtig god og omsorgsfuld datter din far har ved sin side. Det kræver meget fra din side.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din besked Maiken! Jeg er så taknemmelig for at jeg kan være der for min far

      Slet
  8. Det er godt at tage skeen i den anden hånd, og det er et rigtigt dejligt statement, jeg kun kan nikke genkendende til....Jeg tror vi alle mere eller mindre bærer på noget , hvor vi tænker og agerer: Nu er det fandme nok.... Jeg sender dig mange gode energier, og sikke en fantastisk datter du er for din far og din mor.... Thumbs up herfra... :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din fine besked Heidi, den er jeg rigtig glad for

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...