onsdag den 9. oktober 2013

Nem og hurtig efterårsdørkrans med kastanjer

I mandags lavede jeg en hurtig og nem dørkrans af kastanjer fra haven

Ti minutter tog den at lave, det eneste jeg brugte var kastanjer, limpistol, flamingoring, neonbånd & en fugl (der faktisk er fra vores bryllup i 09)

Lime, lime, lime, sætte bånd på og hænge op :o)

Den blev lige som jeg havde forestillet mig og nu hænger den fint udenfor og byder efteråret, os og gæster velkommen her

Hvis du ikke synes at den hvide flamingoring skal være synlig kan du starte med at sno bredt bånd rundt og rundt om ringen til den er dækket og først lime kastanjerne på derefter. Jeg synes dog den hvide baggrund matcher den hvide dør bedst herhjemme, så jeg lod den være som den er

God efterårs-onsdag til Jer alle

18 kommentarer:

  1. Sikke en sød efterårside :).

    SvarSlet
  2. Det er en rigtig god og enkel idé. :) Jeg kan godt se, at jeg skal ud og investere i den god limpistol....

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Ja en limpistol er god til mange ting :o)

      Slet
  3. hvor er den fin, hyggelig og dejligt efterårs agtig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Maria - ja den var også hyggelig at lave :o)

      Slet
  4. Ej den er da virkelig fin. Man kunne også spraymale flamingoen - i feks. kobber. :) Jeg tror da jeg skal ud og samle kastanjer ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja det var også en god ide med spraymaling, det tip er hermed givet videre :o)

      Slet
  5. Den er så sød - jeg vil også lave en krans til min dør tror jeg...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karen Elisabeth. Ja det er lidt hyggeligt med en krans der byder velkommen :o)

      Slet
  6. Den ide stjæler jeg lige - vi har så mange kastanjer, at jeg ikke aner, hvad vi skal bruge dem til:-)

    SvarSlet
  7. Rigtig fin idé søde Pernille! Jeg må på jagt efter nogle kastanjer, som lige pludseligt er svære at opdrive hos os:-/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anna. Ja pludselig går der sport i at få samlet kastanjer alle vegne. Tror heller ikke vi kunne have skaffet nogen hvis ikke vi havde et kæmpe kastanjetræ i haven

      Slet
  8. Bare et tip til jer andre; hvis I mangler fugle er der nogle i bahne...det er godt nok på en tandstik til at pynte kager med (og lidt mindre) men de er søde!

    Rigtig fin krans!

    // Rikke //

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...