mandag den 28. oktober 2013

Masser af følelser på spil..

Weekend med hygge, klippe-klistre-kreaudskejelser, mad efter drengenes ønske, vendespil, kbækbrød, vandfarver, kaffe, grydebrød og en søndag morgen der startede 5.15...

I lørdags kunne jeg samle min far op på sygehuset og køre ham hjem til min mor. Drengene og jeg blev deromme og jeg lavede middag til os alle. Desserten var en chokoladepavlova med banan og passionsfrugt. MUMS. Det forlyder at min far spiste endnu et stort stykke inden han gik i seng, godt for sidebenene der ikke er hvad de har været :o)
Og så stod aftenen selvfølgelig på Knæk Cancer med et fantastisk resultat der forhåbentlig hjælper til at kræft bliver en sygdom man lever med og bliver helbredt fra.

I dag har vi været på besøg i børnehaven med Sigurd. Han starter på fredag og jeg er slet ikke klar.. Don't get me started... Men Sigurd (og William) glæder sig og det er det vigtigste.
På torsdag venter afslutning i vuggestuen og jeg går allerede og tager tilløb. Pyha...

I dag har William en legekammerat med hjem fra børnehaven, så der blev fikset nogle boller og lidt hygge midt i efterårsruskestormen
Forhåbentlig raser den snart af igen..

Rigtig god aften derude

8 kommentarer:

  1. Det ser altid så hyggeligt ud hjemme hos jer. god bedring med din far.

    SvarSlet
  2. Sikke fine stemningsbilleder. Jeg krydser fingre for din far.
    Hilsen Line.

    SvarSlet
  3. Du er så god til at fange de dejlige ting. Uha, børnehavestart - det er på en og samme tid angstprovokerende og spændende. Håber at han får en dejlig start på det nye. Vores lille V skal starte i ny vuggestue, og det gør moren meget grådlabil.

    Alt det bedste til din far.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Ja det trækker lidt tænder ud (hos forældrene :)) med opstart i institution men det går jo for det meste godt :)

      Slet
  4. Pernille, jeg har altid en følelse af, at der altid emmer af stearinlys, hjemmebag og hyggelige aktiviteter hos jer. Helt sikkert en redigeret virkelighed, men jeg tror det er dejligt at være barn og voksen hjemme hos jer. :)

    God bedring med din far, og good luck på fredag med børnehavestart. Det er altså også både svært og spændende med disse skift.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Maiken, det var et dejligt kompliment. Jeg håber også mine drenge vil mindes deres barndom som noget godt :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...