onsdag den 23. oktober 2013

Hverdagsglimt indefra

Et lille hverdagskig indenfor...

Jeg har forkælet mig selv med nye vinterstøvler. Jeg har kigget forelsket på dem mange gange og da jeg i sidste uge var på nettet for at sende dem kærlige blikke igen, var de pludselig på efterårsferietilbud nedsat med 25% og det tog jeg altså som et tegn.. De landede forleden og jeg er lykkelig :o)

For tiden går mine aftener med hygge i sofaen med min mand ved min side og patchwork projekt i hænderne, der er et godt stykke vej endnu, gad vide om jeg når det..

Egentlig burde jeg pudse vinduerne men gør det ikke, for lur mig om ikke der så kommer et regnskyl lige efter og så er tiden på en måde spildt.. Indimellem må man prioritere minutterne ikke? :o)

Da jeg for noget tid siden gav den gamle skammel et pift og skiftede tapet ud med spræl sagde William "Mor, den har jo slet ikke prøvet at have en drengefarve og det er jo min og Sigurds".. Det må jeg huske til  næste gang den skal have et make over :o)

God onsdag!

18 kommentarer:

  1. Hvor har du dog købt de fantastiske støvler, de er vel nok skønne!
    Dejlig blog du har.
    Hygge:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Kirsten :)
      De er fra Angulus, købt på boozt.com

      Slet
  2. Du har altså en dejlig blog ,må jeg atter engang konstatere, skønne fotos af helt almindelige hverdagsting, du er så god til at fange nuet... :0) Fedeste støvler, de er da lækre, så dem kan jeg da godt forstå du ej ku leve uden... Mine vinduer skriger også efter rengøring, men jeg gider altså ikke, de melder regnvejr de kommende dage her i det sønderjyske, 14 mm på søndag, og jeg gider ikke spilde tiden.. ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre jeg ikke er den eneste der springer vinduespudsningen over :)
      Tusind tak for de utroligt flotte ord! Rigtig god weekend

      Slet
  3. Som altid dejlige hverdagsbilleder af et smukt hjem men masser at kigge på :0) Er neon ikke en drengefarve ? ;0) Meget smuk er den da og kan man leve uden de ikea skamler, nej slet ikke :0)
    Glæder mig til at se det færdige patchwork resultat.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Katja :) Nej de skamler er uundværlige, mine drenge elsker vores og den er snart slidt ned ;)
      Jeg glæder mig også til at se det færdige patchwork resultat
      Rigtig god weekend

      Slet
  4. De støvler er bare så fede! Kup du har gjort dig (:

    Mine vinduer trænger også voldsomt meget til at blive pudset - vi bor ud til en stor trafikeret vej, så de bliver lyn hurtige beskidte igen.
    Men når solen så skinner - ja så ærgrer jeg mig over de ikke er nypudsede ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja kender det godt, jeg burde virkelig også tage mig sammen :)
      Ja de støvler er virkelig lækre, de kommer vist til at bo på mine fødder
      God weekend Maria

      Slet
  5. Lækre billeder som altid :) Så fede støvler du har købt, det er noget af et kup du har gjort dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Simone. Ja det var skønt tilfældigvis lige at finde dem nedsat for jeg var sikker på at de skulle bo her :)

      Slet
  6. Århh - kære William, så må den snart iklædes lidt drengefarver ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja, men jeg tror nu han har accepteret den og synes den er sej for den lyser nærmest i mørket :)

      Slet
  7. De smukkeste og dejligste hverdagsglimt, som altid! Super fede støvler og SÅ fin en Hama-fugl. Også god onsdag til dig, søde Pernille. Knus fra Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde besked Louise. God weekend til dig og dine. Kh

      Slet
  8. Jeg er formentligt blind, men hvor er de afsindigt fine støvler mon fra? - De klæder dig i hvert fald, og med 25% af prisen, er det jo et scoop uanset!

    Jeg er desuden vild med dine hverdagsglimt indefra - det er bare et skønt hjem I har jer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de søde ord Camilla
      Støvlerne er fra Angulus, købt på boozt.com
      Rigtig god weekend

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...