søndag den 27. oktober 2013

Kreaoverspringshandling & 2 heldige vindere

Indrømmet; indimellem laver jeg kreaoverspringshandlinger. Det er virkelig mærkeligt at jeg ikke bare kan holde mig til et projekt, men pludselig opstår et nyt behov midt i et andet projekt..
Der er stadig lang vej med dette projekt og jeg synes egentlig vi begyndte at slås lidt om puderne i sofaen, så jeg måtte jo lige sy en mere :o)
Et par aftener senere var den færdig.. Holdt i grå/sorte/hvide/sart rosa farver som egentlig matcher sofaen og billederne ovenover ret godt. Denne er lavet lidt a la den jeg lavede til min mor i fødselsdagsgave. Grafiske blomster der ikke ligner noget af det andet patchwork der fylder i sofaen


Jeg har også fundet to vindere af smukke StineA øreringe, det tog sin tid at skrive op, klippe ud og folde :o)
William og Sigurd fik lov at trække en vinder hver.
Vinderen af det sorte sæt er MilleBille
Vinderen af det forgyldte sæt er Camilla Kruse
Send mig en mail med Jeres adresser og jeg skal sørge for at der kommer lækkerheder i Jeres retning :o)

Tusind tak til alle Jer der havde lyst til at være med og tak for de søde kommentarer jeg har fået med på vejen :o)
Webshoppen er ikke mere end et par klik væk og jeg synes bestemt den er et besøg værd. Måske når der skal shoppes lidt selvforkælelse, lidt held eller måske julegaver?


Rigtig god søndag til Jer alle

13 kommentarer:

  1. Det er en smuk pude! Jeg ville aldrig have tålmodighed til patchwork.

    SvarSlet
  2. Hvor er den blevet flot, er faktisk selv igang med lignende projekt bare med romber ;-)

    SvarSlet
  3. tillykke til de 2 heldige vindere ;)
    Og et klap på skulderen til dig for den fine pude. Fed farveskala og mønster.
    God søndag!

    // Rikke //

    SvarSlet
  4. Flot flot pude. Den glæder sofaen rigtig godt :-)

    SvarSlet
  5. Endnu en gang en smuk, smuk pude fra din hånd ♥ og lækkert tæppe at putte med ;-)

    Knus
    Laila

    SvarSlet
  6. JUHUUUU. Tusind tak skal I have. Jeg er så glad, og har straks sendt en mail afsted, som jeg håber, at du har modtaget.

    Og så er jeg helt vild med din patchwork pude. Sikke et arbejde, men hvor er resultatet bare blevet fantastisk. Jeg vil ønske, at jeg var halvt så kreativ som dig.

    Mvh. Camilla // c-kruse (a) ofir.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind mange gange tak Camilla. Håber du bliver glad for øreringene :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...