torsdag den 24. oktober 2013

Så er det bare at vente..

Da jeg for nogle uger siden gik i gang med dette projekt, var jeg meget i tvivl om jeg ville kunne nå at blive færdig i tide..
Heldigvis (i dette tilfælde haha :o)) er jeg temmelig stædig og når jeg først har kastet mig ud i noget, kæmper jeg til det sidste for at det skal lykkes.
Jeg havde regnet ud hvor mange robotter jeg skulle brodere om ugen for at nå det.. Hver aften sad jeg med broderi i hænderne. Det endte med at jeg blev så bidt af det, at jeg kom langt foran planen hurtigt og pludselig var jeg færdig :o)

Jeg syede denne pose, jeg kunne fragte broderiet rundt i og det har fulgt mig på sygehusbesøg med min far som der som regel altid er meget ventetid forbundet med, og på en måde vil kalenderen minde mig om denne tid. Ikke nødvendigvis som et dårligt minde, bare et minde..

Ideen fik jeg for et par år siden hos Karen og jeg har haft den på to do listen siden. Min version er dog blevet en del anderledes..
Jeg er vildt godt tilfreds (ja undskyld, Janteloven er ikke at finde her i dag ;o)) og glæder mig som et lille barn til juleaften til at William skal se den d. 1. december med fine pakker hængende fra hver en ring

Jeg har valgt at blande tallene så der går lidt sport i at finde dem og den ring der hører til
Egentlig er den ikke særlig julet i sig selv, dog har nogle enkelte af robotterne fået nissehue på, men mon ikke den bliver det når der kommer pakker på og julepyntet i resten af huset..?

Nu er planen at lave en til Sigurd - altså til næste år - men det skal nok være med noget andet end robotter så.. Jeg må i tænkeboks :o)

Kan I alle have en skøn torsdag

21 kommentarer:

  1. Den er blevet superflot, og så er jeg lidt vild med dem der har nissehuer på ;0) En ægte juleklassiker...

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, ja forhåbentlig kan den bringe glæde mange år frem. Jeg har stadig den min tante syede til mig da jeg var ganske lille :)

      Slet
  2. Havde slet ikke lagt mærke til at der var robotter med nissehuer, endnu mere sejt :0) F... Janteloven, du er så sej :0)

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare lækker forstår godt du glæder dig til den 1. dec

    SvarSlet
  4. Åh Pernille - du er bare så dygtig! Hvor er den fin!

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare fint, er også selv vild med at brodere.

    SvarSlet
  6. Den er super fin :-) Og den gør helt sikkert lykke i December måned :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Mette, det tror jeg også - specielt når der hænger pakker forneden :o)

      Slet
  7. Den er blevet vildt fin - også i din version. :)

    Jeg er ret imponeret over hvor hurtigt det kom igennem dine hænder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maiken, ja jeg var vist lidt stædig og knoklede på.. ;o)

      Slet
  8. Årh, robotter! Hvor sejt altså.

    - Anne

    SvarSlet
  9. Sikke dog en fantastisk god idé! Og hvor er det vildt du har lavet den så hurtigt. Den vil bringe juleglæde i mange år, for hvem bliver for gammel til gaver og robotter?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hvem gør lige det? Jeg håber også den kan bringe glæde mange år frem

      Slet
  10. Den er simpelthen så fin, Pernille! Er vild med at du har givet nogle af dem nissehuer på. :)

    Jeg har en kalendergave ranke med lommer liggende, men har forleden besluttet, at Fleur er for lille endnu til sådan en. Jeg er bange for, at hun ikke kan forstå det med, at det kun er én pakke om dagen, når der nu hænger så mange fine. Særligt fordi hun er meget bestemt for tiden, så hun gider sikkert ikke have den datoen siger, og så er der ramaskrig over det. ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...