lørdag den 12. oktober 2013

Favoritter & en vinder

De sidste par dage har budt på en hel del favoritter; hjemmelavede forårsruller, pavlova med smækre økobær som vi cyklede ud og købte i går (tænk at man stadig kan få en smule sommersmag her i oktober), pølsehorn, pizzasnegle og kæmpeblomst aka grønkålssalat med rødbede, æble, mandler, granatæble og clementin

Jeg har haft alene-mor-tid som jeg fordrev sammen med efterfølgeren til "Ikke uden min datter" som i sin tid gjorde et stort indtryk på mig. Denne nye bog "Forfulgt" er skrevet af datteren og fortæller om alt det der skete efterfølgende. Jeg glæder mig til at komme videre med læsningen, måske efterårsferien levner lidt læsetid, man kan jo altid håbe :o)

Vi har ihvertfald startet godt ud med nattøjshygge til langt op ad formiddagen, krearier og tvkiggeri. Desværre skal Anders arbejde hele weekenden, men mon ikke vi nok skal finde på skøre løjer at fordrive tiden med :o)

På cykelturen i går kom en fin gren med røde bær med hjem, der er så mange smukke ting at finde i naturen for tiden <3

Jeg har trukket en vinder af en lille kanin, tak til alle 75 der havde lyst til at lege med! Jeg ville ønske jeg kunne forkæle Jer alle med én - tak for de søde kommentarer, både om kaniner og om bloggen!
Vinderen blev Nina / Voresalbum med lod nr. 55
Nina, du må meget gerne sende mig en mail med din adresse og endeligt farveønske, så vil jeg sørge for at der snart kan flytte en kanin ind hos dig/Jer

Der er meget mere forkælelse på vej til Jer, men I må vente lidt endnu inden jeg kan udløse spændingen :o)

Rigtig god weekend og efterårsferie til Jer der er så heldige at have det

10 kommentarer:

  1. Uhm, det ser lækkert ud!
    Tillykke til den heldige :)

    SvarSlet
  2. Tillykke til den heldige! Jeg må erhverve mig en kanin så snart der er penge i overskud herhjemme ;)
    Er det egentlig et billede du selv har taget? :) (Altså kaninen)

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med salaten på det øverste billede! Så smukt anrettet (-;

    SvarSlet
  4. endnu engang frister madbillederne mig, - flot!
    Og jeg tror jeg vil forkæle mig selv med pizzasnegle i madpakken i næste uge, nu hvor " alle andre" holder ferie (og jeg skal arbejde...hulk!)

    // Rikke //

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rikke!
      Ja det skal du da gøre, det er altid godt med forkælelse i hverdagen og specielt når man ikke har ferie-fri som så mange andre!
      God søndag

      Slet
  5. Tillykke til den heldige :0) ja tænk sig der stadig er øko danske bær midt i oktober, skønt...

    SvarSlet
  6. Det ser hyggeligt ud! Grøntkålssalaten ser simpelthen så appetitlig ud. Den er jeg nødt til at prøve på et tidspunkt!

    Bogen "ikke uden min datter" tror jeg har gjort stærkt indtryk på rigtig mange. Selvom det er mange år siden jeg har læst den, så kan jeg stadig huske den i store træk, og tænker det vil være interessant at læse opfølgeren.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...