tirsdag den 10. september 2013

Klippe klistre

I søndags, mens jeg så Alfons Åberg med patienten, klippeklistrede jeg lidt samtidig.
Endnu en af de ting jeg har haft i hovedet længe blev endelig til noget....

Egentlig ret hyggeligt og afstressende at sidde og klippe og sætte sammen..

Ihvertfald en omgang billig "kunst" til væggen.. Med både nye og meget gamle toner..
Noget af papiret er nemlig helt tilbage fra '99 da jeg fik på efterskole og var på besøg på en gammeldags papirfabrik
Så måske det ikke ser ud af meget, billedet, men ihvertfald er det fuld af gode minder :o)

28 kommentarer:

  1. Det ser da hammer godt ud! Ekstra bonus at der er minder i papiret:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Line :o) Ja det er nemlig en god bonus

      Slet
  2. Det er da bare super flot! Gid jeg var så kreativ.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Mette. Det er nok bare et spørgsmål om at kaste sig ud i det? :o)

      Slet
  3. Fuck di er så kreativ, virklig flot. Elsker dine ting:-)

    SvarSlet
  4. Svar
    1. Tak Kristina. Vil glæde mig til at se dit resultat :o)

      Slet
  5. Hvor er det blevet fint, og sjovt nok så sad jeg også i søndags og klippe klistrede, blev dog ikke helt færdig, men resultatet skal nok komme på bloggen inden så længe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena. Spændende hvad du kom frem til :o)

      Slet
  6. Årh den er blevet vildt flot! Du er altså bare dygtig :o)

    SvarSlet
  7. Virkelig flot! Jeg skal snart have forsøgt mig med (og knækken koden til) de mange finde geometriske værker i blogland.

    SvarSlet
  8. Hvor er den bare super flot, give away kom bare i gang ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha tak Katja :o)
      Måske der snart skal en hjemmelavet give away på bloggen ;o)

      Slet
  9. Det er vildt flot. Jeg beundrer den stadig!

    SvarSlet
  10. Det er bare så flot! Det skal da vist også prøve!

    SvarSlet
  11. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  12. Prøver lige igen;-) Fik bare sendt et halvt svar:-)
    Har længe beundret din smukke stjerne. Jeg har så idag endelig fået lidt tid til at prøve på at lave min egen, men jeg kan simpelthen ikk få harlekinterne til at mødes? Hvor mange grader er dine på? Nogle gode fifs til hvilken størrelse de skal være? ØV det ser jo ud til at være lige til at gå til, men åbenbart ikke for mig!!! Elsker din blog:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar. Spidsere måler 60 grader og siderne (på de store i midten) er 7 cm
      Håber det lykkes :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...