mandag den 9. september 2013

Weekend og lidt om at være omstillingsparat

I går skulle vi alle have været på tur for at se William spille sin første fodboldturnering.
Allerede lørdag havde jeg en fornemmelse af at Sigurd var ved at blive syg igen (selvom han kun har været frisk i en uge ovenpå en lang, sej omgang feber og snot)
Det skulle, desværre, vise sig at holde stik. Søndag vågnede han med feber...
Planerne blev ændret og William og Anders drog alene af sted til fodboldturnering med friskbagte pølsehorn under armen.
Med sig hjem havde de en fin medalje. En medalje for at være med, for der blev ikke talt sejre eller mål og alle fik en medalje :o)
William scorede 4 mål så han var vokset et par centimeter på et par timer :o)

Lørdag arbejdede Anders hele dagen, men nåede dog hjem til at hjælpe mig med at gøre et indhug i slikskålen om aftenen :o)

I fredags startede vi weekenden hos mine forældre. De havde inviteret til sushi og burger til drengene så de kunne fortælle os lidt om hvad de var blevet informeret om på sygehuset. Nu er kræftstrålerne ved at have gjort det de kan og skal, næste skridt er operation som der nu er fastsat dato for. Det var lidt som at blive vækket fra sin dvale igen. Nu har vi gået og ventet og ventet, nu er det videre til næste level..

Inden vi tog af sted hjemmefra nåede jeg at lave en stor omgang gammeldaws ævlekage med de skønne æbler fra haven. Den overlevede cykelturen derom, men ikke alle de glubske munde der kastede sig sultent over den :o)

Jeg håber I alle har nydt weekenden og de lækre solskinsstråler
Rigtig god, ny uge!

9 kommentarer:

  1. Jeg bliver helt sulten af at se på de flotte billeder af sushi ;-)

    SvarSlet
  2. Dejlige nyheder for jer :)
    Og det ser ud som om der blev hygget igennem og spist igennem ;)

    // Rikke //

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rikke. Ja jeg håber det er gode nyheder. Meget afhænger stadig af operationen, men vi forsøger at holde humøret højt..
      Rigtig god dag

      Slet
  3. Hvor er det godt med gode nyheder i en svær situation. Må man spørge hvem af dine forældre der er syge?

    Det er en virkelig fin idé at alle drengene fik fodbold medalje. I den alder er holdånd også vigtigere end konkurrence elementet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er helt klart super fedt at støtte dem i holdånd og ikke (kun) i konkurrenceelementet. Tror der kom ene stolte og glade drenge hjem fra fodboldturnering i søndags :o)

      Der er stadig meget der afhænger af operationen, men nu går det som "det skal" så vidt jeg ved og det er jo godt.. Det er min kære far der er "ramt"

      Slet
  4. Det ser ud som om i har haft en skøn weekend :o) Vores søn August på 7 var også til stævne søndag og der var sørme også medaljer til alle.. Det er dog hans 3 sæson som fodboldspiller men han bliver glad hver gang der ryger en medalje med hjem :o)
    Jeg læser jo altid med hos dig og har godt læst at en af dine nærmeste var syg med kræft, jeg er glad for at det går fremad og ønsker det bedste for jer og(din far ?)
    Desværre mistede jeg min far okt 2008 til den samme dumme sygdom da det ikke blev opdaget i tide.
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå han gør, det er også lidt sejt at have hængende på værelset ikke? :o)
      Ja det er min kære far der er "ramt". Jeg er ked af at høre om din far Katja. Det er simpelthen bare en ond ond sygdom..
      Rigtig god dag
      KH

      Slet
    2. Jo meget sejt med alle de medaljer :o)
      Tak <3

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...