onsdag den 25. september 2013

Til den lille sult - vind lækre snacks til dig og din arbejdsplads!

I sidste uge havde jeg den store fornøjelse at glæde en masse mennesker med lækre Kohberg snacks.

Kohberg har netop lanceret to lækre små-hapsere til den lille sult, enten på farten eller hjemme i sofaen med en kop kaffe eller the.

Et super godt alternativ til alt det man ellers kan ryge i, når den lille sult melder sig.. :o)

Fælles for begge varianter er, at de er bagt med rug. Den ene variant er med gulerod og rosin, den anden med æble og mørk chokolade.
Det er vel næsten overflødigt at skrive hvilken én mine drenge kastede deres kærlighed på..?

Ihvertfald var der stor jubel overalt hvor de små poser blev åbnet. Jeg havde faktisk ikke regnet med så stor begejstring, slet ikke fra mænnerne (:o)) men alle var bare vilde med dem.!

For at det ikke skal være løgn har Kohberg tilbudt at sætte endnu en omgang snacks på højkant til en af mine søde læsere.

Skriv en kommentar nedenfor med antallet af personer på din arbejdsplads der skal glædes*, og du er med i lodtrækningen om en omgang snacks til dine kollegaer, leveret på din arbejdsplads :o)

Jeg trækker en heldig vinder torsdag d. 3. oktober kl. 10.
Snacksne bliver sendt af sted d. 12. november


*Dog max. 500 

41 kommentarer:

  1. Vi er ti stk. på mit arbejde, og især mine kolegaer kunne godt bruge nogle lækre snacks, for de knokler numsen ud af bukserne og er verdens bedste kollegaer, der altid hjælper, når man har brug for det<3

    Kh Trine (Trinestevn@yahoo.dk)

    SvarSlet
  2. Jeg er pt på barsel, så det bliver ikke arbejde.
    Men tanken om at min søn stolt kunne gå rundt med en pose til alle ungerne i børnehaven gør at jeg prøver og være med alligevel.
    Det ville være et hit hos ungerne.

    SvarSlet
  3. Sejt! Jeg starter arbejde 1. november og det ville da være rart at kunne glæde alle med en lille snack. Når alle er på deres kontor er vi omkring 50. :)

    SvarSlet
  4. Jeg er hjemmegående, men jeg kunne da tænke mig at det ville være et hit i ungernes klasser (28 + 22 + 22 = 72)
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  5. Dem skal alle mine fantastiske kollegaer da smage. Jeg har 45 stk. af slagsen :)
    Kh Lena

    SvarSlet
  6. Cool give away, jeg er med!!
    Vi sidder 5 her på kontoret :)

    SvarSlet
  7. Arbejdsplads og arbejdsplads, men vi får jo SU for det :-) Jeg er sikker på at en sådan slags snack vil tage kegler på torsdagsholdet i Medieteori og -analyse på Syddansk Universitet. Forelæsningen tager 4 timer, fra 14 - 18. Der kan man nå at gå sukkerkold flere gange!

    SvarSlet
    Svar
    1. Og hov - vi er mellem 65 og 75 på holdet :-)

      Slet
  8. Jeg er på barsel lige nu, men skal snart ind og besøge dem alle sammen (120 i alt) og så kunne det da være dejligt at have lidt ekstra med, som kunne forsøde deres dag. Jeg er gymnasielærer og med den nye OK skal ALT vi foretager os fra vi ankommer til skolen til vi går hjem tidsregistreres - det er altså bare ikke sjovt. Det er som om der sidder en ekstra mand på skulderen hele arbejdsdagen - og som ryster kraftigt på hovedet, hvis man tager en kaffepause. Derfor kunne det være super skønt at vinde til forkælelse til alle kollegaerne, så de kan blive muntret en smule op :)

    SvarSlet
  9. Jeg går på gymnasiet og det kunne da være lækkert, at vinde disse til os 28 elever .-)

    SvarSlet
  10. Jeg får 16 nye kollegaer på mandag - dem vil jeg gerne dele snacks ud til.

    SvarSlet
  11. Vi er 50 stk hårdt arbejdende SOSU'er :-) Og da jegter arbejdsmiljø repræsentant, kunne det være fedt at kunne give lidt snacks til mine kollegaer. De er nogle skønne kvindfolk :-)

    SvarSlet
  12. Den afdeling på ouh, hvor jeg er i praktik, vil helt sikkert synes godt om sådan en pose, vi er blandet flok af SOSU'er, sygeplejersker, læger og fys'er. Ca. 40 ialt.

    SvarSlet
  13. Vi er 24, der iblandt 2 meget slik sultne kontor damer, resten håndværkere :0)
    Jeg bager selv lign til mine børn med chokolade men det er kun den store tøs der gider spise dem efterhånden ;0)

    SvarSlet
  14. Det ville da være en skøn overraskelse til kollegaerne :-)

    Vi er 12.

    SvarSlet
  15. Sikke en lækker præmie. Det vil helt sikkert vække glæde på min kærestes arbejdsplads, hvor de er 12 medarbejdere :-)

    SvarSlet
  16. Vi er 15 hårdtarbejdende mennesker. Vi spiser alt for mange kager, så sunde snacks ville være så rart.

    SvarSlet
  17. Jeg er lige startet i et barselsvikariat på et plejecenter den 1.september, så jeg ved faktisk ikke helt, hvor mange der arbejder der. Men jeg vil tro omkring 60 personer +/-, når man tæller alle vagter, køkkenpersonale, pedel m.m. med. Men det ville være dejligt at kunne forkæle kollegaerne lidt :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  18. Jeg arbejder på Forsvarets Materieltjeneste og vi kunne godt bruge sådan en omgang glæde-spredning :) 500 stk.

    SvarSlet
  19. Jeg starter nyt arbejde på tirsdag og ved endnu ikke hvor mange der er ansat, håber jeg kan være med alligevel.

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  20. Uh hvor lækkert!
    Vi er 20 på min tegnesal og når projekterne vælter ind og deadline altid er lige rundt om hjørnet har vi folk det med at lave af chips og kager fordi der ikke er tid til hverken at hente eller spise mad.. Ville elske at kunne overraske mine medstuderende med lækre og lidt sundere snacks ;-)
    Hav en dejlig dag
    Jeg krydser fingre!

    SvarSlet
  21. Vi er 11 stykker i min afdeling, som ELSKER kager og søde sager, sundt som usundt, og vi har efterhånden samlet bon'er nok fra Lagkagehuset til mangen en bonkringle (dem er vi tilgengæld lidt langsomme til at få indløst). Så det kunne være fedt at komme med et alternativ til vores eftermiddagssnack (og der er ca. 100 i hele huset).

    /Charlotte (c_harlotte2003@yahoo.dk)

    SvarSlet
  22. Tænk at få muligheden for at kunne forkæle sine kolleger. Jeg har de skønneste skønne kolleger! 75 stk. Jo tak, jeg deltager gerne i den fine lodtrækning.
    Hver dag forkæler, inspirerer og drager mine kolleger omsorg for skolens mange elever. - Jeg synes, de gør det SÅ godt.
    Så det ville virkelig være mig en stor fornøjelse at kunne gøre lykke og vække jubel på lærerværelset med en lille overraskelse.
    Kh. Kristina

    SvarSlet
  23. Uha det ville gerne at de kom forbi her hos os ;)
    Vi yder det bedste hverdag og altid med smil og glæde, for voksne og børn med forskellige handicaps ;)
    Vi er 50 der ville blive meget glade for en opmærksomhed <3
    Kh Lene

    SvarSlet
  24. Uh, jeg arbejder jo på bibliotketet, og der er i alt 80 ansatte. Men sjældent sker det, at vi alle er der på samme tid, og jeg hører jo mere til én afdeling end de andre, så måske 25 til snacks :) De lyder lækre!

    SvarSlet
  25. ... Er omgivet af cola-drikkende IT nøder ;) Lidt sundt ville være et frisk pust! Vi er ca. 20. Hilsner Mette

    SvarSlet
  26. fantastisk Pernille :) jeg er jo på barsel nu, men tænker at min datter som starter i børnehave på tirsdag, skal forkæle alle hendes nye venner med en omgang lækkert -og så har hun endda fødselsdag den 3 oktober :)

    Louise Klarborg - Dennis.louise@ofir.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er ca. 60 i børnehaven ;)

      Slet
  27. Halløj. Vi har 6 gulvmontører som ville have godt af et sundt alternativ til det de køber på tanken, så jeg vil elske at kunne guide dem i en lidt sundere retning. Jeg har faktisk selv prøvet den lilla pose og jeg synes at de er fantastiske.
    KH tina@alitor.dk

    SvarSlet
  28. Line Sand (musse.line@hotmail.com)26. september 2013 kl. 16.55

    Vi er 27 i min klasse :)

    SvarSlet
  29. vi er 36 på mit studie :) julie_windfeld@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Vi er den nette sum af 60 travle og altid snack-sultne sygeplejersker på Rigshospitalets semi-intensive børneafdeling :-)
    Kh Ansobananso

    SvarSlet
  31. På hele min arbejdsplads er vi ca 130 ansatte, men i min nærmeste gruppe af sekretærer er vi "kun" 13. Halvdelen stort set altid på skrump, så et alternativ til de kedelige mandler de altid eftermiddagssnacker, ville bestemt blive værdsat!

    SvarSlet
  32. De ser lækre ud, og det ville være skønt med sådan en haps på arbejdspladsen. Jeg hører til dem som altid når at blive sulten inden middags- og aftensmad, så det ville være sjovt at kunne dele sådan nogle ud på arbejdet. Vi er 22.

    SvarSlet
  33. Ej hvor ser det lækkert ud.
    10 personer + mig som jeg gerne vil overraske ;)

    -Anette
    Anettesuniversdk.blogspot.dk
    gruzlie(a)hotmail(dot)com

    SvarSlet
  34. Jeg er netop startet på nyt arbejde i mandags og ville elske at kunne overraske mine ca. 30 kolleger med lækre sager - god måde ligesom at slå sit navn fast på, ikk? ;)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  35. Jeg er blevet førtidspensionist - så er desværre ikke dagligt på en arbejdsplads. Til gengæld ville det være fantastisk at forkæle dem i min søns børnehave. De står i kæmpe ombygningskaos - så ville være dejligt at bringe dem en lille sund snack :-) De er mange hvis man regner hene huset med - ca 100, men 15 plus 3 voksne på min søns stue :-)

    SvarSlet
  36. Øj øj det ville være skønt at kunne dele det med mine skønne kollegaer på plejecentret :o) Vi er 70 medarbejdere fordelt på hele døgnet :o)

    SvarSlet
  37. Det ville bringe glæde på min arbejdsplads, godt nok er vi 5000 stk i alt, men vi er kun 45 stk i min afdeling, så det var dem jeg ville glæde med en lækker snack, der måske kunne vinde over mødekagerne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...