onsdag den 18. september 2013

Med krydsede fingre..

I dag får I hygge/stemningsbilleder fra sidste uge, for det er dejligt at tænke på noget rart en dag som i dag..

I går kørte jeg mine forældre til overnatning på Aarhus sygehus.
I dag skal min kære far gennemgå en stor operation, der kommer til at sætte sit aftryk lang tid frem, på godt og ondt. Et skridt i kræft-kampen, forhåbentlig i den rigtige retning..

Jeg tager turen til Aarhus igen i dag. Min mor og jeg skal forsøge at få tiden til at gå, og tankerne lidt på afveje, med en lille bytur.
Operationen er sat til at tage mellem 2 og 8 timer, så vi har lidt tid der skal bruges, inden vi igen kan sige hej til patienten..

Kryds fingre for at alting går som det skal, så er du sød :o)

17 kommentarer:

  1. Krydser alt hvad jeg kan og håber at operationen går godt og er med til at sørge for at din far får det godt igen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Også krydser og gode tanker herfra.

    SvarSlet
  3. krydsede fingre og tanker sendes jeres vej

    SvarSlet
  4. Krydser! Og sender dig også en kæmpe krammer!

    SvarSlet
  5. Jeg krydser alt hvad jeg kan. Jeg håber virkelig på det bedste og jeg vil tænke på jer i dag.
    Knus MM

    SvarSlet
  6. Kreydser aslt slvom det er sfært at srieve imens!!

    SvarSlet
  7. Krydser og sender varme tanker i jeres retning <3

    SvarSlet
  8. Krydser alt hvad jeg kan. Mange tanker og gode vibrationer sendes afsted mod Aarhus ❤

    SvarSlet
  9. krydser fingre!
    Og hvor fine dækkeservietter, dem var jeg med til at designe i min praktik!

    SvarSlet
  10. Krydser fingre og sender mange tanker til dig og din familie!

    SvarSlet
  11. Håber det bedste for dig, dine forældre og ikke mindst (selvfølgelig) for patienten selv.
    Er sikker på at jeres nærvær er godt og helende for ham ;)

    // Rikke //

    SvarSlet
  12. Alt blev krydset herfra, håber på det bedste for Jer!

    SvarSlet
  13. Jeg håber alt er forløbet godt, og at din far snart er i bedring!

    SvarSlet
  14. Ja "hvem hjælper alfons åberg" / "hvem hjælpe morfar" det er der en der gør er jeg sikker på så morfar kan blive rask igen. Vi har også været på Skejby ... med kræft syg barn .. at opleve den sygdom gør altså noget ved en alting bliver ikke det samme igen

    X'er alt for morfar og venter at høre godt nyt
    Kærlig hilsen

    SvarSlet
  15. Puha Pernille - det lyder som en hård omgang! Krydser fingre for at alt går som planlagt og at fremtiden for din far og din familie bliver lys og god igen! Hårdt når ens kære er syg!
    Sender stor kram med varme og styrke i din retning!

    SvarSlet
  16. Tusind tusind tak for alle Jeres søde kommentar, de hjalp mig igennem dagen. Jeg er stadig helt utrolig rørt over al den kærlighed der blev sendt i min retning, I er simpelthen fantastiske og de bedste læsere man kunne ønske sig!
    <3 <3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...