tirsdag den 3. september 2013

Nyt til væggen - København

Som jeg tidligere har skrevet om, så har København en stor plads i mit hjerte.
Fordi jeg er født derovre og har tilbragt mange år af mit liv lige præcis dér..

Da jeg så kortkartellets plakater med byer og bydele var jeg solgt med det samme. Det sværeste var at vælge hvilken der skulle hænge herhjemme.
Valget faldt på den i kobber, der skinner, lyser smukt op og fanger solens stråler så fint (meget mere i virkeligheden end jeg kan gengive på et billede)

Min mand er så sød at lukke lidt af København ind herhjemme, jeg mangler kun at få ham til at bore et hul i væggen til det :o)

Jeg synes det er skønt at have lidt "af mig selv" på væggen og måske det kan give anledning til en god snak med de gæster der kommer herhjem, der ikke lige ved at jeg er "derovre" fra :o)

Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at have Danmark på væggen, ikke mindst som god læring for drengene. Det må blive næste gang.. :o)

10 kommentarer:

  1. Den er så fed! Tror jeg må have mig en Aarhus-plakat ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt pjattet med den - det er sjovt at have "sin" by på væggen :o)

      Slet
  2. Den er bare så flot, har selv kigget på deres plakater mange gange, men ikke kunne vælge. Hvilken ramme har du købt til og hvor fra? :-) ~ C

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde også store vanskeligheder med at vælge :o)
      Denne ramme er blot en almindelig skifteramme. Jeg drømmer om at få den indrammet ordentligt

      Slet
  3. Den er så fed, den står højt på min ønskeliste :)

    SvarSlet
  4. Den er flot :-) Havde ikke set deres plakater før - der er rigtig mange fine :-)

    SvarSlet
  5. Den er så flot og endda i kobber, så sørme lige at de nu også har fået Amager i kobber, er staks tilføjet ønskelisten :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde også store vanskeligheder med at vælge mellem Kbh og Amager (da jeg faktisk er født og har boet de første år af mit liv på Amager) :o) Måske den bliver tilføjet på væggen herhjemme engang også :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...