torsdag den 12. september 2013

Hverdags dit & dat

 
Hverdagsskud herfra

Jeg ville gerne bruge alle mine aftener på at være kreativ, der ligger bunker af stof på bordet der skriger på at blive klippet i og perler bag lågerne der gerne vil ud af æskerne, men som altid handler det om at prioritere.

For det første er der bare ikke tid til det med fodboldturneringer, aftensmadskokkerering, oprydning, leg og hygge. For det andet er jeg simpelthen for træt når klokken først har passeret 20.
Så vil jeg allerhelst bare smække benene op i sofaen og glo ligegyldigt fjernsyn.

Heldigvis har jeg gang i et kreaprojekt jeg kan arbejde på fra sofaen, så jeg er blevet helt optimistisk at blive færdig med dét :o)

Æblemos med en klat flødeskum og et drys lakridspulver er SÅ simpelt men smager fuldstændig fantastisk. En dessert uden sukker (altså bortset fra sukkeret i æblerne) og så har jeg altså tilladt mig at synde på en helt almindelig tirsdag ;o)

Rigtig god torsdag til Jer alle. Tæller I også ned til weekenden?

14 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine billeder og glimt af hverdagen.

    SvarSlet
  2. Skønne glimt! Jeg har det på nøjagtigt samme måde - når ungerne er puttet, madpakkerne smurt og køkkenet afryddet trækker sofa, TV, ligge i ske under tæppe og snacke for mange og forbudte kalorier, langt mere end krearummet. Jeg kan godt mærke efteråret er på vej ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er ligesom om at ens kreahumør også skifter med årstiderne - på godt og ondt :o)

      Slet
  3. Ej nej nej, jeg DØR over de perleplader!! Hvor er de FANTASTISKE!!
    Hvor har du dog fundet skabelonerne på dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha tak for din søde kommentar. Du kan se mere til dem i disse indlæg:
      http://mormedmegetmere.blogspot.dk/2013/01/indefra.html
      http://mormedmegetmere.blogspot.dk/2013/02/fdselsdag-sigurd-2-ar.html
      Jeg har lavet dem ud fra ideer i hovedet og med lidt hjælp fra google

      Slet
  4. Virkelig dejlige billeder fra en helt almindelig hverdag :-) Jeg nød dem hver og 'en.

    SvarSlet
  5. Hyggelige billeder og flotte sokker!

    SvarSlet
  6. Lækre billeder :) Ligner en god hverdag.

    SvarSlet
  7. Dejlige billeder, og en vis ro...Nok fordi det er hverdagsbilleder fra et hjem i DK...Så velkendt...og alligevel blir man nysgerrig (gir det mening?)

    // Rikke //

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...