lørdag den 7. september 2013

Første uges efterår

Fra hverdag til weekend og jeg stor-nyder den!
Billederne er taget i løbet af ugen, hvor vi blandt andet har smæsket os i æbler fra haven, både som æblemos på banan/appelsinpandekager og som æblecrumble
Jeg har sagt det før men siger det gerne igen; jeg ELSKER æbler (de danske, lækre, øko af slagsen forstås)

Om morgenen er vi begyndt at tænde et lille lys, jeg elsker at William ligefrem kommenterer det og siger at det er så hyggeligt at spise morgenmad med stearinlys tændt :o)

Vi har spist efterårsmad i form af Hanegal medister, rødkål og kartoffelmos. En nem og hurtig omgang på en travl dag. Det er første gang jeg smager Hanegals medister men bestemt ikke sidste!

Og så er klassikeren, ostehaps, kommet i en øko udgave og det er noget både børn og voksne synes om herhjemme :o) Det er ikke noget vi har gjort så meget i men jeg tænker at det kan være en god lille overraskelse i madpakken indimellem..

Hjemmesko til drengene er også blevet indkøbt. Dem med lynlås fra Bisgaard har William haft efterhånden 5 par af. De er knald gode og lette at tage på for små fingre, så nu prøver vi dem til Sigurd også, når han snart har børnehave debut.. Williams er denne gang fra Rap og lidt mere stor-drengede end de andre

Håber I nyder weekenden!

5 kommentarer:

  1. Årh, jeg bliver altså helt misundelig hver gang jeg ser dine billeder ! I har det så fint og du laver så lækker mad :) Den der kobber lysestage fik du jo i fødselsdagsgave, men ved du hvor man kan købe den ? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar :o)
      Den er fra Tom Dixon og kan efterhånden købes mange steder. Prøv at google Tom Dixon Etch :o)

      Slet
    2. Selv mange tak for svar :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...