lørdag den 21. september 2013

København & Danmark skal hjem til..

Efter en mindre forsinkelse og kæmpe anfald af skrive- og klippekrampe har jeg endelig fået trukket to heldige vindere af en plakat fra Kortkartellet.. 

Tusind tak til alle Jer der havde lyst til at lege med!
Det har været sjovt at se hvor mange der gik efter henholdsvis København og Danmark. Jeg kan afsløre så meget at Danmark fik 92 lodder og København 56 lodder

Vinderen af Danmark er:
Anonym: e-mar@mail.com

Vinderen af København er:
Petrinerigmor

Tillykke til Jer to. Send mig en mail med adresse, så sørger jeg for at plakaterne kommer af sted mod Jer hurtigst muligt :o)
Hvis jeg ikke har hørt fra dig/Jer inden d. 27/9 trækker jeg en ny vinder..


Efter at have nydt min Københavnerplakat de sidste par uger har jeg været nødt til at bestille endnu en plakat til væggen herhjemme.. Kan du mon gætte hvilken? :o)
Hvis du også er nødt til at have en lækkerhed på væggen kan du se alle plakaterne og bestille dem her

Rigtig god weekend

7 kommentarer:

  1. tillykke tillykke :)
    Tak for en god giveaway

    // Rikke //

    SvarSlet
  2. Tillykke til de heldige :0) Nu jeg ikke var den heldige må jeg hellere smutte forbi og bestille en amar ;0)
    Rigtig god søndag til dig og familien

    SvarSlet
  3. hej

    Hvor køber du dine flotte rammer med tynde profiler, du har om mange af dine billeder.
    Tak for din dejlige blog :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej og tak for din kommentar. Dem med tynde profiler er vist købt i Bilka

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...