fredag den 7. februar 2014

Tiltrængt..

Virkelig heldigt at en arbejds/skoleuge ikke byder på mere end 5 dage for jeg trænger virkelig til en genopladning!  
Manner det er hårdt at holde styr på så mange nye ting og ansigter på én gang og samtidig forsøge at rumstere rundt i sit "almindelige" liv med gymnastiktræning, børnehavefødselsdagsfejring, madpakker, godnatlæsning, indendørs fodbold, legeaftaler, lektier, indkøb, bloggeri, madlavning og vasketøj. Pyyyh

Jeg vil nyde min weekend i fulde drag og fejre med drengene at de nu har vinterferie i en uge :o)

Weekenden er kickstartet med stearinlys, lasagnerester der kun liiige skal flyttes fra køleskab til ovn til bord, flødeboller, rødvin, uldne sager, smukke blomster og om lidt en omgang Disney Sjov i sofaen med de 3 allerbedste. 
Jeg er sikker på den nok skal blive S K ø N

Rigtig god weekend til alle Jer derude - eller I er måske så heldige også at have vinterferie? 

2 kommentarer:

  1. Det er SÅ hårdt at starte ny hverdag op, så jeg kan sørme godt forstå du er træt. Men I formår nu at hygge godt ovenpå en hård uge. Der er bare ikke noget bedre end sådan en kasse flødeboller. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh nej sådan en kasse holder ikke længe hvis man lader den stå foran mig ;o)
      Det er dejligt at kunne hygge på trods af træthed. Det giver trods alt lidt extra energi til alle de energiforladte dele af min krop og mit hoved :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...