fredag den 21. februar 2014

Fødselsdagsønsker og en overraskelse på forskud

1 Bakkebord / 2 Nutcase cykelhjelm / 3 Bakke / 4 Marcbymarcjacobs taske / 5 Ursula Kähler kande / 6 Royal Copenhagen Flora skål / 7 Kay Bojesen fugl Ernst / 8 Daniel Wellington ur / 9 Rolex / 10 Casalinga sukkerskål / 11 Lucie Kaas elefant / 12 Meyer Lavigne Alba / 13 Ro toolbox 
14 Grand Prix stol / 15 SE 68 stol / 16 Wegner Y-stol / PH 5 pendel / Auping seng / 19 Royal Copenhagen Flora / 20 Mulberry Alexa / 21 Grå Lyngbyvase / 22 Hvid kubusskål / 23 Marcbymarcjacobs taske / 24 Stinne Holm layers ring

Der er efterhånden ikke mange dage til jeg runder et skarpt hjørne.
Selvom alderen måske snart hører til i den voksne ende er det nu stadig med barnlig glæde at jeg tæller ned til min fødselsdag. En hel dag hvor jeg må bestemme og skeje ud med lagkage, glimmer, lækker mad, breve i postkassen, knus og kys er fantastisk!
At der som regel også falder et par gaver af, er et skønt kirsebær på toppen af dagen :o)

En rund fødselsdag er vel egentlig bare endnu en fødselsdag men alligevel også en milepæl, der er trods alt ti år imellem, og det er kun den 3. af slagsen for mit vedkommende.

Hvis nu nogen af Jer sidder og er lidt nysgerrige på hvad der mon står på min ønskeseddel, så har jeg hermed løftet sløret for noget af det. Jeg samler løbende ønsker hele året rundt og pinner dem her.
Da jeg lavede collagerne gik det op for mig at jeg vist er inde i en lyserød periode og jeg er helt klar over at nogle er (noget) mere opnåelige end andre, men drømme kan ingen tage fra os :o)

Jeg har nogle år ønsket mig sko, cremer, tøj osv. men i år har jeg en eller anden idé om at jeg rigtig gerne vil ønske mig lidt mere "holdbare" ting, der ikke lige bliver slidt op eller "går af mode igen" om lidt.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle ting som jeg kan kigge på hver dag, glæde mig over og som kan minde mig om min runde fødselsdag.
Det kan dog være lidt svært at ramme fuldstændig tidløst med alle ønsker og i sidste ende er det jo op til giverne. Jeg glæder mig til at se hvad jeg har i vente, hvad de finder på :o)
Har I mon nogle gode ideer til ting jeg kunne ønske mig?

I går fik jeg en virkelig god fødselsdagsoverraskelse på forskud. Anders skulle have arbejdet heeeele dagen og aftenen på min fødselsdag, men det er lykkedes ham at få fri, så nu er spørgsmålet; hvad skal vi finde på? Godt jeg har nogle dage endnu til at finde på og planlægge :o)

14 kommentarer:

  1. Tillykke med den snarlige fødselsdag, det er da masser af fine ting du ønsker dig.

    SvarSlet
  2. Lækre ønsker elsker at blive inspireret af hvad andre ønsker sig. Jeg runder selv det 3 skarpe hjørne i år og glæder mig også selvom jeg synes det er vildt jeg allerede er nået dertil. God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :o) Ja det er uhyggeligt så hurtigt tiden går, men man er jo kun så gammel som man selv føler sig ik? ;o)
      God søndag

      Slet
  3. Gode ting at ønske sig, - og jeg kan godt følge dig i dét med at ville have nogle holdbare ting at kunne minde sin 30 års.
    spændende hvad I ligger af planer på "den runde dag" :)
    Tak for inspiration, jeg fylder selv (næsten rundt) år i april.
    // Rikke //

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme og tak! Jeg er også spændt på hvad vi finder på.
      God søndag

      Slet
  4. Lækre ting :) Jeg fik også meget fine holdbare ting da jeg rundede de 30 - som jeg kan kigge på og glædes over.
    Jeg kan klart anbefale DW uret, som jeg fik i julegave af mand og børn - og jeg knuselsker det, og det er jo et dagligt minde.
    Ellers er smykker jo også 'holdbare', og jeg er især glade for mine fra Carré i guld med sten :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anita. Ja jeg håber også på nogle ting jeg kan have i mange år og mindes dagen med.
      Smykker er også altid et hit hos mig og jeg går altid med ur, så det ville også være et dejligt minde at have.
      Tak for fine forslag og bekræftelse af uret :o)

      Slet
  5. Jeg fylder også 30 lige om lidt😁 Ønsker mig også Y-stol, balenciaga pung, ph 2/1, rejse, og en del Royal Copenhagen;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke på forhånd til dig :o) Lækre ønsker du remser op, spændende at se hvilke der bliver opfyldt :o)

      Slet
  6. Jeg fylder også 30 lige om lidt😁 Ønsker mig også Y-stol, balenciaga pung, ph 2/1, rejse, og en del Royal Copenhagen;-)

    SvarSlet
  7. Skønne ønsker... Da jeg blev 40 sidste år ønskede jeg mig penge så jeg kunne købe ting som jeg kunne gå og glædes ved mange år fremover og jeg har fået købt en masse skønne ting, der ibland dine nummer 7, 21 og flere af nummer 22 :o)
    Dejligt Anders har fået fri <3 Jeg glæder mig til at høre om dagen og gaverne..
    Jeg glæder mig til at have lidt tid og få læst alle dine blogindlæg igennem, mangler helt tilbage fra 30 januar da vi smuttede på ferie ;o)
    Kh. Katja

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Katja
      Ja det er fedt at Anders har fået fri, jeg synes alligevel det er lidt kedeligt med en helt almindelig dag når man fylder rundt :o)
      Rigtig god dag

      Slet
  8. Sikke mange smukke ønsker du har samlet :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...