lørdag den 1. juni 2013

Den smukke Stelton termokande skal hjem til..

Tusind tak til alle Jer der havde lyst til at være med og tusind tak til Stelton for at stille den smukke præmie til rådighed. 
Det har været rigtig sjovt at læse Jeres personlige historier om Stelton kanden og se hvilken I synes er den smukkeste af de tre nye hot metals

Jeg kan desværre kun forkæle én  af Jer med en ny smækker lækker termokande
Alle deltagere har haft et lod i puljen, det har taget lang tid at skrive alle ned, for interessen har været overvældende stor, men det forstår jeg jo godt :o)
Den heldige, der blev trukket op af hatten, er Maria. Jeg håber du bliver lige så glad for den, som jeg er for min :o)
Send mig en mail med din adresse, så sørger jeg for at der bliver sendt en termokande i din retning :o)

Kanden kan købes i butikker i hele landet nu, så der skulle være god mulighed for at forkæle sig selv eller skrive den på ønskesedlen :o)

Rigtig god weekend til Jer alle!

1 kommentar:

  1. whoah this weblog is excellent i really like studying your posts.
    Stay up the good work! You know, lots of people are looking around for this information, you could aid
    them greatly.

    Also visit my blog post; related site

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...