fredag den 28. juni 2013

Dit, dat & 1 reminder

Såmænd bare lidt hverdagsglimt herfra :o)

Alfons Åberg William style // Glas der kalder på drinks // Tape // Hyggemus // Æble/Rabarber crumble // Loppefund // Armhulehygge // Nye kaffelækkerier med et strejf af chokolade, vanille og karamel // <3 // Aftensmad // Madpakkehygge // William valgte selv strømper da vi shoppede sidst..

Nu vil jeg ønske Jer alle en rigtig skøn weekend og fortsætte mine fødselsdagsforberedelser
Og også lige minde om, at det er i aften jeg trækker en vinder her

6 kommentarer:

  1. Alfons Åberg er SÅ fin :-) Og det er smukke billeder af dit og dat...
    /tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina
      Jeg synes også han er helt kær :o)

      Slet
  2. Skønne billeder, as always! Vi har den samme grønne Lego-madpakke her hos os - dog har jeg en formodning om, at jeres indhold er flottere og mere interessant end det vi kan svinge os op til at komme i ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Trine
      Arh det er nu ikke sikkert. Der er også mange dage hvor det bare er flade "rubbere" :o)

      Slet
  3. Så koselige bilder. God helg! D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...