lørdag den 22. juni 2013

Sol, sol kom igen & en vinder

Godt og blandet fra ugen der snart er gået..

Når jeg sidder her og kigger ud på regnen der siler ned, kan jeg næsten ikke huske at det faktisk har været dejligt sommervejr i denne uge, så det er godt jeg har billederne der kan minde mig om det..
Krydser fingre for meget mere sol de kommende uger, vi har ihvertfald ispinde klar i fryseren, så den kan bare komme an :o)

2 små vandpistoler fra Føtex til en 10'er, som jeg ellers ikke havde meget tillid til da jeg købte dem, viste sig at være super gode (for de virkede faktisk) og drengene havde så meget sjov med dem i varmen :o)

En bonus ved at have fået højbede er, at jeg godt kan glædes en smule over regnvejr, for så slipper jeg for at vande (= flere penge til at shoppe for i stedet haha :o))

I dag var min mor og jeg på shoppetur i Aarhus. Dog ikke så udbytterigt som disse ture nogen gange kan være. Det var mest ting til drengene vi kom hjem med.
Jeg synes aldrig jeg finder noget når jeg går på jagt, det er næsten altid når jeg ikke lige står og mangler.. Men det er måske ikke kun mig der har det sådan?
Om ikke andet hyggede vi os helt vildt og fik snakket en masse

Og så er det jo tid til at finde en vinder af en helt masse lækker iste. Tak til alle 61 der havde lyst til at være med!
Min mor fik æren af at sige et tal mellem 1 & 61 - hendes valg blev nr. 17 som er Eva Vejlstrup
Tillykke Eva :o) Hvis du sender mig en mail med din adresse kommer der fluks en pakke til dig med forfriskninger

Nu vil jeg nyde et glas rødvin, tænke på min søde mand der er taget af sted på nattevagt og se et afsnit af Barnaby (hvis altså jeg kan holde mig vågen :o))

Rigtig god weekend derude!

8 kommentarer:

  1. Skønne billeder på en dag hvor sommeren pludselig virker MEGET fjern. Jeg har også købt cacao nibs den anden dag. Er helt vild med dem!

    SvarSlet
  2. Sikke en masse lækker mad i spiste sidste uge :-) jeg er lidt nysgerrig på den smoothies, den ser lækker ud, hvad består den af :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o)
      Det var faktisk slet ikke en smoothie men en iskaffe lavet i blenderen af mælk, isterninger og instantkaffe :o)

      Slet
  3. Siger mange tusinde tak :) Jeg sender fluks en mail

    SvarSlet
  4. Dejlige billeder og god ide med rødvinen;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...