tirsdag den 24. juni 2014

Pænt gemmested

Yndlings kreagemmested - Frame box fra ByLassen
Det er - desværre - ikke meget patchworknørkleri der bliver udøvet herhjemme for tiden..
Men jeg har det liggende klar ved siden af sofaen, for hvis jeg gemmer det helt væk bliver der ihvertfald slet ikke lavet noget.
Men så er det da heldigt at det næsten pynter mens det ligger og venter ;o)

De gode intentioner er der ihvertfald, det er vist mere tiden der mangler, men jeg håber at sommeren bringer masser af kreativitet med sig :o)

God tirsdag derude!

2 kommentarer:

  1. og forhåbentlig kreativitet udenfor, - ikke indenfor fordi det regner....

    // Rikke //
    Mit element
    PS: jeg har en give-away kørende på min blog, og måske den er noget for dig (der ofte bager) ? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig - meget gerne kreativitet udendørs. Jeg krydser for masser af sol :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...