søndag den 1. juni 2014

Fridag og forkælelse

Morgensol, laksemadder, shopping og nyt afhængighedsforhold..

I onsdags kickstartede jeg vores torsdagsfridag med flødeboller, lækre søde økojordbær og rødvin i glassene. Elsker forårets ekstra hverdagsfridage, og de skal da fejres, ing?

Torsdag nød jeg et par timers alenetid og lod rod være rod, for i stedet at kaste mig over kaffe og Call the midwife på Netflix, som jeg er blevet dybt afhængig af efter 1 1/2 afsnit. Øj manner det er en god serie, selvom mine morhormoner slet ikke kan være i fred og sørger for tårer til hvert eneste afsnit (i massevis)
Drengene nød godt af mit netshoppingfix fra i mandags, de blødeste underhyler fra MarMar, den fineste Scherfig bluse der bringer minder med sig fra min barndom og seje t-shirts til sommeren, der forhåbentlig startede i dag og bliver her de næste 3 måneder.. mindst..

Torsdag aften fejrede vi mine forældres perlebryllup. 30 år <3
Det kaldte på brownie med hindbær, hjemmelavet vanilleis og stikkelsbærkompot fra sidste års havehøst. Mums altså, jeg er vild med den sur/søde blanding.

I morgen venter endnu en uge med fridagsafbrydelse, det er lige til at holde til :o)

Rigtig god aften

2 kommentarer:

  1. Mmm, det ser lækkert ud :) Altid dejligt med lidt ekstra fridage!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er meget velkomne herhjemme, de ekstra fridage :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...