fredag den 1. august 2014

Give Away - Kasia Lilja JA-hat

Det er fredag og weekenden lurer lige om hjørnet - det skal fejres!

Jeg har før skrevet om Kasia Liljas fine univers af skønne posters, specielt JA-hatten har talt til mig fra første gang jeg så den, og den hænger (stadig) på min køkkenvæg og pynter så fint, til stor begejstring for os der ser på den hver dag og gæster i huset.

Kasia Lilja har udvidet JA-hat / Mr. Yes kollektionen, blandt andet med en version i kork og en i marmor.
Jeg synes de er spot on seje på den helt fantastiske måde og super trendy!

Se hele Kasia Liljas kollektion lige her

Du kan blive en af 2 heldige vindere af 2 A5 print af den cool JA-hat i kork eller marmor.
Der udloddes altså 2 x 2 print!
Du bestemmer selv, om det skal være én af hver eller to af den samme. Om du beholder dem begge selv eller forkæler én du har kær, med lidt nyt til væggen, er også helt op til dig

For at deltage skal du skrive en kommentar herunder, og nævne hvilke to du gerne vil vinde og også meget gerne hvem du vil forkæle hvis du bliver den heldige

Jeg trækker 2 heldige vindere på mandag d. 4. august kl. 12

Rigtig god weekend til jer alle!

60 kommentarer:

  1. De er så fine - jeg ville meget gerne vinde et af hvert.

    Kh Maria (min-mors-mirakler.blogspot.dk)

    SvarSlet
  2. De er altså for seje... skulle jeg være så heldig at vinde, vil jeg gerne have en af hver i min retning. :-D

    Den med marmor ville passe så godt i min lejlighed... og den i kork skulle man tro, var lavet specielt til mit kolonihavehus :-D

    Sommerhilsen piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  3. Simpelt og lækkert, guf! Den i kork skulle pryde mine vægge, da den passer perfekt til min grå sofa, og teaktræsmøbler - den i marmor skulle så på min venindes vægge, i kombi med hendes fede retrostil

    SvarSlet
  4. Jeg vil forkæle mig selv med dem, da jeg afslutter min uddannelse på mandag :) Og jeg kunne lige se kombinationen af hatten med kork og hatten med marmor i min lille stue :) Ja-tak :)
    Kh Cathrine

    SvarSlet
  5. De er bare fine.. Håber jeg er den heldige - og ønsker mig så en af hver..;) En til mig o en til en god veninde..
    Kh Anne

    SvarSlet
  6. Jeg drømmer om at vinde to i kort - den ene skal hænge i mit køkken (en reminder til når det hele brænder på) - den anden skal min skønne veninde have som en reminder om at tro på sig selv :-)

    SvarSlet
  7. Jeg ville elske at vinde en af hver ;-) Vi flyttede i helt nyt hus for et år siden og vi er stadig ikke helt færdige med indretningen, og noget nyt på væggene kan man altid bruge.
    mvh Matilde

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne vinde en af hver. Den i kork skal min kæreste have, for at vise hvor sej jeg syntes han er, når han lige om lidt afleverer sit speciale. Den i marmor skal min søster have, fordi hun har lagt lejlighed til specialekontor, mens hun var alene på roadtrip (også mega sejt).

    SvarSlet
  9. Kork! Helt klart - jeg har lige sat en kork opslagstavle op på mit kontor, og ja-hatten vil passe perfekt derind.
    Min veninde Tina skal forkæles med den anden - også i kork :) Hun trænger til et pift af kork moden :)

    Mvh Pernille Sørensen

    SvarSlet
  10. Mystisk min besked forsvandt. Jeg synes de er SÅ fine!!! Hvis jeg er heldig ønsker jeg en af hver - og så skal min mor have den med kork <3 Kh Maria Seidelin mariaseidelin@hotmail.dk

    SvarSlet
  11. Min søster har helt sikkert fortjent så fin en poster. Hvis jeg er heldig, vil en i kork pryde hendes hjem og marmor mit eget :-)

    God weekend

    Kh Majli Sofie

    SvarSlet
  12. Hvor er de fine, kan slet ikke vælge, så det må blive en af hver, hvis jeg er den heldige. Så må min veninde vælge hvilken hun vil eje.

    SvarSlet
  13. Jeg vil rigtig gerne forkæle en god veninde med en JA-hat i marmor. Hun går gennem en svær tid, og fortjener lidt glæde. Desuden flytter jeg selv pga studiestart den 1., og her ville en JA-hat også i marmor da klart pryde væggen i min nye lejlighed. Jeg krydser fingre, både på min venindes, men også på mine egne vegne

    SvarSlet
  14. Vil gerne vinde en af hver, vil beholde den ene selv og den anden vil jeg forære til min søster, der kæmper bravt som alenemor til 6, tror hun ville have god glæde af at kigge på ja hatten :)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  15. Så flotte,vil gerne vinde en af hver.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg er vild med begge, så en af hver, hvis jeg er så heldig at få en Ja-hat :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  17. De er virkelig fine :) Jeg vil gerne vinde 2 af kork, så vil jeg give den ene til min veninde, der lige er flyttet i lejlighed med sin kæreste :)

    SvarSlet
  18. Vild med begge to!!! Korkhatten ville jeg give til min skønne søster.
    Vicki.andersen1@skolekom.dk

    SvarSlet
  19. Jeg ville vælge én af hver, og forkæle min bedste veninde med den ene. Hun fortjener den i dén grad, for at have hjulpet mig igennem en meget svær periode ved at få mig til netop at tage "ja-hatten" på, for at komme ovenpå igen.

    Line M.

    SvarSlet
  20. Jeg ønsker mig en af hver. En til mig og en til min gode kollega, han er positiv og glad hver dag og han har ALTID "ja - hatten" på SKØNT! :)
    pbrohus@yahoo.com

    SvarSlet
  21. Jeg er ret sikker på, at min søster, ligesom jeg selv, vil elske en ja-kork-hat, så derfor må det blive 2x kork, som jeg krydser fingre for :-)
    /tina

    SvarSlet
  22. Hej :) Jeg ønsker mig en af hver. Jeg ville forære den ene til min mor, far og søskende, da de efter en brænd, har skulle bo i en lille skurvogn, og nu kan de snart flytte ind i deres renoveret hus og den ville passe perfekt til deres nye indretning. Den anden ville jeg give til min kæreste, da han altid får mig til at tage "Ja-hatten" på.
    Vh Christina, christina.ravn@live.dk

    SvarSlet
  23. Begge to i marmor ♡

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  24. De er super fede :D
    Jeg ville vælge én af hver og så skulle den ene foræres til min veninde, som i næsten 1 år har nyrenoveret et skønt lille hus og nu snart er ved målstregen - er sikker på at hun kan finde en fin plads til posteren ;)

    SvarSlet
  25. De er så super fede! To styks i kork vil være perfekt, en til min fantastiske søster og en til min søde veninde fordi de er det bedste i mit liv :)

    SvarSlet
  26. HVor er de fede :) Jeg vil vælge dem i marmor, hvis jeg er den heldige og så skal jeg have den ene på køleskabet hjemme og den anden stående oppe på arbejdet :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Ej de er da fine :0) Begge skulle være med marmor, en til lejligheden og den anden til kolonihaven :0)

    SvarSlet
  28. Hvor er de bare flotte. Ved slet ikke hvilken jeg helst ville vinde! :)

    emily.rasmussen@live.dk

    SvarSlet
  29. 2xkork ønsker jeg mig. En til mit engang istandsatte hus, og en til en veninde, der i den grad fortjener den.
    Skrivtildittelindberg@gmail.com
    Sommerhilsen fra Ditte

    SvarSlet
  30. Jeg ville vælge en af hver :) Synes de begge er super fine. Så ville jeg lade min veninde vælge hvilken hun vil have, hun står og skal til at flytte og har ikke så mange møbler eller ting, så synes hun fortjener det.

    SvarSlet
  31. Skøn giveaway :) Jeg vil gerne vinde et af hver :)

    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  32. 1 af hver - de er godt nok geniale!

    SvarSlet
  33. Åh de er så fine
    Ønsker mig en af hver
    Den med marmor må gerne hænge hos mig her på Fyn. Den med kork vil passe godt ind hos min kæreste i Nordjylland. Med sådan et langdistance forhold er det vigtigt at have "ja-hatten" på ❤️ da det er ekstremt hårdt at undvære hinanden
    Hilsen Marianne Juhl
    Mariannejuhl@icloud.com

    SvarSlet
  34. Hvor er de fine! Hvis jeg skulle være så heldig, så ville jeg vælge en af hver:-) Den ene vil jeg forære til min skønne veninde - hvilken en må hun vælge.

    SvarSlet
  35. De er rigtig fine! :) Vil gerne have en af hver ;) dortes918@hotmail.com Dorte Slouborg

    SvarSlet
  36. Sikke en fin give away! Her skulle de begge være i kork. Hvis jeg blev en af de heldige skulle jeg kunne nyde den ene af dem og den anden skulle min tidligere kollega som jeg savner i min dagligdag have den anden (hun brugte det udtryk ofte) :) nannadathhermansen@hotmail.com

    SvarSlet
  37. De er så fede!

    Ville vælge en af hver og så lade min skønne nabo og veninde vælge den hun helst vil have.. så tager jeg den anden for kan IKKE vælge :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  38. De er super fine! Jeg ønsker 2 x marmor, så jeg kan dele med en veninde :0)

    SvarSlet
  39. vil gerne vinde dem i kork....... min bror og kone skal ha den ene fordi de har og er meget igennem men lige nu ser det endelig ud til at der er et lille lys for enden af tunnelen
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  40. Hvor er de bare skønne. Vil gerne vinde 2 i kork, og så skal min dejlige lillesøster ha den ene, fordi hun altid er så positiv.

    Mvh Jette Thomsen, Løgumkloster

    SvarSlet
  41. Hvor er de fine. Hvis jeg vandt ville jeg gerne have en af hver. Den med marmor ville være perfekt til min søster og jeg ville elske at have den med kork på min væg.

    SvarSlet
  42. De er hamrende flotte begge to! Jeg ville vælge en af hver, for hvor er de begge mega fede! Så ville jeg lade min kæreste vælge den ene, som han så kan have hængende på sit kontor. Han er i gang med en pH.d., og der har man altså til tider brug for "JA-hatten". Den anden skal vi enten have hængende over kontorpladsen i vores lejlighed - ellers skal den gå til min fantastiske veninde ;)

    Mvh. Camilla Kruse / c-kruse@ofir.dk

    SvarSlet
  43. Så fine :) Jeg kunne godt tænke mig en af hver, og jeg ville forære den ene til en god veninde.
    Mvh. Trine, trine.strandgaard(a)hotmail.com

    SvarSlet
  44. Jeg vil gerne have to af den øverste, og så give den ene til en veninde, som dsv. er igennem en svær periode, og derfor har brug for at 'tage' ja-hatten på:)

    Emma Hertzum.

    Emmaseenandbeen@gmail.com

    SvarSlet
  45. De er simpelthen så flotte begge to på hver deres måde og fuldstændig unikke. Jeg vil gerne vinde en af hver, hvis jeg bliver den heldige. Den ene ville jeg vælge selv at beholde og hænge op i min nye lejlighed, som jeg flytter ind i til september. Den anden ville jeg vælge at forære til en rigtig god veninde, som fortjener at blive forkælet :o) Hvilken jeg selv beholder og hvilken jeg forærer væk, kan jeg ikke beslutte lige på stående fod...

    SvarSlet
  46. De er så fine og jeg håber at jeg kan være den heldige vinder af en af hver af disse skønheder... De ville pynte herhjemme :)

    SvarSlet
  47. Elsker dem. Hvis jeg vandt ville jeg vælge kork billedet og "tage Ja-hatten " på sammen med min bedste veninde, da hun er et dejligt positivt menneske.

    SvarSlet
  48. Jeg er vild med begge, så ville elske at vinde en af hver. Den ene skulle hænge i min nye lejlighed jeg får den 15. August. Og den anden vil jeg forære min søde store søster :).

    Mvh
    Pia Lyng M. // www.PiaLyng.wordpress.com // Pialyng@live.dk

    SvarSlet
  49. Er bare VILD med dem og ville vælge det med kork og forære det ene til min dejlige lillesøster - det er nemlig hendes fødselsdag imorgen:)
    Vh Line / lykke.line@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Jeg ville virkelig elske at vinde en af hver - til mig selv!;) synes, de er totalt fede og ville virkelig elske at eje dem :)

    SvarSlet
  51. Mvh.
    Birna Lambaa
    Birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  52. Flotte :-)
    - Jeg vil da gerne vinde en af hver.

    Mvh. Mette ( vardevej82@gmail.com)

    SvarSlet
  53. Jeg vil gerne vinde en af hver. De kunne fint hænge over vores seng, som en kær reminder om at vi skal huske at tage ja hatten på hver dag.

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  54. Åh de er så fine, jeg ville ønske mig en af hver 🙏
    Venligst kandersson@live.dk

    SvarSlet
  55. Hvor er de fine! Jeg ville vælge to i kork og så 'kender' jeg én i blogland som bare MÅ have den ene! :-)

    SvarSlet
  56. Ja tak! Jeg vil gerne vinde en af hver. God dag!
    Kathrineschmidtjensen@gmail.com

    SvarSlet
  57. Jeg vil rigtig gerne vinde en af hver. En til min egen stue, og en til min seje og modige veninde, som er rejst til England for at arbejde som kok. Hun har altid ja-hatten på, men jeg er sikker på, det er en stor udfordring for hende at gebærde sig i et nyt land, så en lille reminder på væggen skal hun da have!
    Christine

    SvarSlet
  58. En af hver hvor jeg vil give den ene til min søster. Jeg har ikke helt besluttet mig for hvilken af dem, de er jo så fine! ;)

    SvarSlet
  59. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  60. Hvis jeg bliver den heldige, vil jeg bede om en af hver. Jeg ville hænge dem begge op på mit job (jeg er lærer) for at vise omverdenen, at lærerne selvfølgelig har ja-hatten på, når vi på mandag er en del af skolereformen :-)
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...