torsdag den 3. april 2014

Moments

Masser af Instagram moments fra den sidste tid.. Mon du også følger med dér?

Jeg er helt vild med Instagram, en skøn måde at kommunikere i nuet, men noget andet end her, hvor jeg kan sætte lidt flere ord og billeder på
Hver ting sin charme :o) Og for mig bliver det aldrig det samme, men jeg nyder begge dele

Så altså, udover at følge med her på bloggen kan du følge mig på Instagram @mormedmegetmere, på Bloglovin' lige her og på Facebook lige her - og du er hjertelig velkommen!

Rigtig skøn torsdag til dig

2 kommentarer:

  1. Så mange skønne billeder :o) Jeg er jo rimelig ny på IG men det har fanget mig da man lige kan kigge fra mobilen og finde gode ideer i et snuptag :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Katja. Ja det er et dejligt lille fix i løbet af dagen :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...