tirsdag den 29. april 2014

Happy monday..

Hvor vildt er det ikke lige at komme hjem fra arbejde til sommervejr og svedeture i haven?
Det måtte simpelthen fejres med is, der virkelig fik smilene frem på de små tykke kinder
Rynkeby skub-op is som dem jeg fik da jeg var (mere) barn (end jeg er nu) :o)

Drengene hyggede sig i haven mens jeg forberedte aftensmaden. De kluklo og skraldgrinede konstant. Den bedste arbejdsmelodi man kan forestille sig!

I går stod menuen på pitabrød med bland selv grønt. Altid et kæmpe hit herhjemme og perfekt på en lun aften hvis du spørger mig

Flere af den slags dage, tak!
(Forhåbentlig allerede i dag, jeg har lovet koldskål til aftensmad :o))

Glædelig tirsdag derude

2 kommentarer:

  1. Jeg nyder virkelig også at vi kan gå i haven og lege og suge solen til os, ungerne elsker det virkelig og der er ingen tvivl om, at det her sommervejr gør alle glade og giver ekstrem energi! :D
    Uhm det længe siden vi har fået pitabrød! Det tror jeg vi skal have denne uge!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja håber varmen vender tilbage på fuld styrke snart igen :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...