mandag den 25. februar 2013

(Selv)forkælelse!

En weekend der helt bestemt har stået i (selv)forkælelsens tegn er slut..

Fredag aften brugte jeg på sofaen alene, mens Anders havde vagt og drengene sov sødt. Jeg gik all in på hygge. Jeg fik syet et godt stykke mere på mit patchwork-projekt (og nå ja spist lidt slik)

Lørdag var drengene og jeg på øko-kup-udflugt. Når der er 30% at spare så skal der handles (extra) stort ind! Vi faldt, på vejen, over en Flunkerne-bog på tilbud og det skal jo ikke lægges drengen til last at jeg ikke kan fordrage at kigge i dem, så den måtte med hjem. William har stor-nydt at kigge i den flere timer i løbet af weekenden, så den har været pengene værd :o)

I går var vi ude at lege i haven, gosh det var koldt. I dag ligger der sne - nøj hvor jeg hepper på forår! (Men lige meget hjælper det åbenbart)

Jeg har fået lys i mit yndlings-krea-sy-putte-læse-hygge hjørne. Men ikke et hvilket som helst lys.. Et ønske er blevet opfyldt efter mange år..
Selvom jeg nyder at vi går mod lysere tider er det stadig ret svært at se noget uden lys efter kl. 17.30.

Ugen blev afsluttet med manér, først med hjemmelavede hotdogs og derefter med abemad og hjemmelavet is (igen tsk tsk)

Nu burde vi være klar på en ny, frisk uge :o)

8 kommentarer:

  1. Åh, jeg får helt lyst til abemad.. mmm...

    Jeg hepper med på forår!

    Kh Eva-Maria

    SvarSlet
  2. En skønne dag - så skal jeg SÅ meget holde weekend sammen med dig:-) Det ser drønhyggeligt ud.

    SvarSlet
  3. Sikke en masse skønne billeder og en masse lækre sager :-D
    Bliver helt lækker sulten!
    God mandag
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  4. Dejlige billeder, af en tydeligt god weekend :)

    SvarSlet
  5. Hvor er det da nok lige den dejligste sammenkog af herligheder! Og lækkerier! Og er det ikke bland-selv-slik og Meyers kanelsnurrer jeg kan se der?

    SvarSlet
  6. Hold nu op en lækker samling af forkælelse - den weekend kunne jeg lige bruge! Dejlige billeder af et skønt liv der leves!

    SvarSlet
  7. Det ligner I har haft en rigtig, rigtig dejlig weekend! :-)

    SvarSlet
  8. Skøn weekend med en masse dejlige ting. Hvor ser dit hjørne i stuen super lækker ud... God aften

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...