mandag den 11. februar 2013

En weekend fyldt med lækkerier

Denne weekend er gået med at spise; hjemmelavet is, hjemmelavet burger (virkelig smart/farligt at have en portion boller på frys), eftermiddags-skyr-med-alt-muligt-sundt-ovenpå, de efterhånden traditionelle weekend-morgen-grovboller, mexicansk og andre lækkerier som jeg skrev om i går
Der er blevet leget Super-William, læst blade, gjort klar til at få greb på skabene i badeværelset som forhåbentlig snart er færdigrenoveret, givet gave og plantet "blomst" i ny krukke fra Hay.
Alt sammen noget der hører under min lækkeri-kategori :o)

Håber også du har haft en god weekend?
Ihvertfald rigtig god, ny uge til dig. Desværre står der ikke vinterferie på programmet herhjemme, men mon ikke vi så får lov at holde fri på et andet tidspunkt :o)

8 kommentarer:

  1. Mmm, dejlig weekend. Elsker dine madbilleder - og at vi begge har så meget Mumi :)

    Heller ingen vinterferie til mig desværre. Og manden min har barsel, så dobbelt op på øv.

    SvarSlet
  2. Åh, den gave, tænk at du havde haft min lille pige i tankerne, det varmer :-) og jeg flasher den også en af dagene på bloggen :-) Her er der heller ikke vinterferie, men jeg har tankerne langt inde i det nye semester, så det er også ganske fint!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er bare glad for at hun blev glad for den :o)

      Slet
  3. oh you had a weekend full of awesome things!!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes I did - such a nice way to get new energy :o)

      Slet
  4. Din hjemmelavede is ser fantastisk ud. Har du en opskrift til den?? Hav en god weekend, Hilsen R.:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Rikke. Den var også rigtig god. Elsker sprød mørk chokolade der rigtig knaser i is :o) Den blev vist lavet lidt på slump, men jeg kan forsøge om jeg kan få det ned på papir

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...