fredag den 22. februar 2013

Alting har sine fordele..

"Der er ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget!"

Jeg forsøger at se det fra den positive side, at jeg de sidste uger har skullet arbejde rigtig meget om aftenen.
Det har jo haft den fordel at jeg om dagen kunne bruge tid på at bage rugbrød, chocolate chip cookies, forberede aftensmad og lave en sund (med skyr) og en knap så sund (med flødeskum) æble-dessert, jeg kunne overraske drengene med.

De har nydt det og jeg har nydt at der kunne blive plads til lidt hygge i hverdagen og rolige morgener, selvom det også har mindet ret meget om den sang jeg kan huske vi sang i børnehaven for mange år siden; "Når far kommer hjem så er mor lige gået, og når mor kommer hjem så sover min far.."

Nu vil jeg gøre klar til sidste arbejdsdag inden weekenden, begynde at tælle ned og

ønske dig en rigtig god en af slagsen!

6 kommentarer:

  1. Aj, den sang husker jeg også! :-)
    Uhm, jeg bliver altid lækkersulten af dine indlæg, hvor ser det godt ud!

    SvarSlet
  2. HVOR ER DEN FLODHEST FRA BILLEDE 2 FRA?? Jeg MÅ eje den!

    Og rigtig god weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er da også så kær. William fik den af sin olde i 1 års fødselsdagsgave. Hovedet kan tages af og så er der et lille gemmested indeni. Evt. til en tand (når den tid kommer) :o)

      Hun har købt den i en designbutik i Vejle - googlede lidt og fandt dette:

      http://www.designertorvet.dk/Produktvisning.136/Flodhest---spareb%C3%B8sse.1595.aspx
      (jeg ved så ikke hvorfor de kalder det en sparebøsse, der kan ikke være mange penge i.. måske en sparegris for voksne? haha)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...