torsdag den 14. februar 2013

Lidt nyt at nyde..

Der er travlt her i det lille hjem - både med arbejde og fornøjelser.
F.eks. er det en fornøjelse at vi snart er færdige med at arbejde på og renovere badeværelset på 1. sal og jeg glæder mig til at tage det i brug. Jeg går og nyder alle detaljerne og bruger meget tid på at tænke over de sidste, der ikke er på plads endnu.
Vi har brugt rigtig meget tid og en masse energi på at renovere og har stort set klaret det hele selv.
Vi er vist endt med en helt unik løsning. Når nu der ikke var 200.000 der stod badeværelse på, måtte vi tænke lidt alternativt, men jeg synes næsten det er endnu federe nu hvor vi (næsten) er nået i mål og har holdt os indenfor budgettet og det hele står som vi havde tænkt os det - måske endnu bedre.. Og med en blanding af luksus og budget løsninger..
Men det er noget af en forandring at gå fra brunt i brunt til hvidt i gråt.. Forandring fryder :o)

Som (nærmest) alle andre har vi også besøg af influenza-uhyret..
William har været hårdt ramt af feber og har derfor fået lov at sætte menuen. Bare han kan få lidt ned, så laver jeg gerne det han nu måtte ønske.. Det blev til vafler den ene aften og pizza den anden. Tror ikke de andre drenge var utilfredse med hans valg :o)

Min mor har brugt de sidste måneder på at strikke det lækreste uldtæppe til mig. Wow sikke et arbejder hun har lagt i det! Jeg er bare SÅ glad for det. Det betyder så meget mere for mig at sidde og slappe af under det om aftenen, end hvis det var et jeg bare havde købt.Og forhåbentlig kan det også være mit skjold mod influenzaen..

12 kommentarer:

  1. Rigtig lækkert tæppe. :)
    Og fantastisk ske!! :D Dejlige billeder i det hele taget.
    Håber snart at i bliver raske og at du slipper. :)

    God bedring.

    SvarSlet
  2. Sikke nogle lækre billeder og hvor er det skønt at man ender med at blive så glad for sine egne løsninger! Glæder mig til at se det endelige resultat!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Line! Ja indimellem kan de billige(re) løsninger være helt okay :o)

      Slet
  3. Skønne billeder og sikke et lækkert tæppe!! Håber snart influenzaen slipper sit greb i din lille familie, god bedring til Jer. Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Louise! Ja den er godt nok vedholdende den (dumme) influenza der florerer for tiden..

      Slet
  4. Sikke et smukt tæppe din mor har strikket og lige med en snert af karry og pink, LIKE a lot :o)
    Glæder mig til at se færdige billeder af badeværelset :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt vild med tæppet og det er skønt at jeg kan sende min mor en kærlig tanke hver aften når jeg sætter mig med det i sofaen :o)

      Slet
  5. Skønt tæppe, Pernille!

    Jeg håber, at vi får mere at se af badeværelset, for vores er MEGET brunt og MEGET grimt, og jeg vil MEGET gerne have lavet det om:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anna :o)
      Jeg må se om ikke jeg kan få taget nogle billeder af badeværelset :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...